Skip to main content

Bij onze nieuwe telefoon (samsung A33, android 12) komen whatsapp-meldingen verlaat binnen, regelmatig pas als het scherm ontgrendeld wordt. Na googelen heb ik het volgende al gedaan: batterijbesparing  (batt.optimalisatie) uitgeschakeld, datagebruik achtergrond ingeschakeld, antivirus-app verwijderd, whatsapp opnieuw geinstalleerd, telefoon opnieuw opgestart. Het probleem blijft ook daarna bestaan. Ook eerdere antwoorden uit dit forum helpen niet. 

Doet zich alleen voor bij wifi, niet bij mobiele verbinding. Bij mobiele verbinding komen de meldingen direct binnen zoals het hoort. De instellingen van onze telefoon lijken volgens mij daarom goed te staan. Andere telefoons op dezelfde wifi hebben geen probleem. De wifi-instellingen lijken daarom ook goed.

Weet iemand raad?

Probleem niet aanwezig op mijn Samsung A33 5G, was wel probleem gek genoeg op mijn Xiaomi 9 en Xiaomi 10. Kan wel iets met slaaptoestand toestel te maken hebben, kijk eens naar instellingen daar

 

Toetsenbord Samsung A33 5G functioneert walgelijk slecht bij mij ook na installatie Gboard. Iemand weet iets inzake dit? Ben niet enthousiast over samsung , nooit geweest

 

Echt goeie mobieltjes bestaan niet , in geen enkele prijsklasse