Skip to main content
Beantwoord

Whatsappberichten komen pas binnen bij openen app (iOS)

  • 15 October 2017
  • 8 reacties
  • 17289 keer bekeken

Hallo,

Ik ontvang app berichten pas wanneer ik op app klik .. heel irritant weet iemand hoe ik weer berichten binnen krijg ?



Admin: berichten afgesplitst van originele topic daar die over Android gaat en de rest over iOS
Ik heb er ook last van. Al opnieuw geïnstalleerd opnieuw opgestart enz. Sommige komen wel met een meldingen en de andere weer niet.

Betreft iPhone 7plus met iOS 11.0.2 🙄
Hoi Marria en VdeKock welkom op het forum! Vervelend dat jullie geen meldingen krijgen als je nieuwe whatsapp-berichten binnenkrijgt. Heb jij ook een iPhone, Marria?



@VdeKock, heb je via Instellingen -> Berichtgeving -> Whatsapp wel toestemming gegeven om berichten op het beginscherm weer te geven?
Dit is een bekende fout sinds de upgrade naar iOS 11. Probleem is bekend bij zowel Apple als Whatsapp. Het is wachten op een update van deze partijen, helaas.
Dit is een bekende fout sinds de upgrade naar iOS 11. Probleem is bekend bij zowel Apple als Whatsapp. Het is wachten op een update van deze partijen, helaas.@Fred the Unicorn, zojuist is er een update uitgebracht voor Whatsapp met een fix. Op te halen uit de App store 😉
Mijn man en ik maken beide gebruik van de Whatsapp Web (desktop)

Sinds de update van de Iphone 6 naar IOS 11.0.3 blijft het scherm van de Whatsappweb bij mijn man niet meer actief open. Pas wanneer mijn man de app op zijn mobiel opent, is het scherm in Whatsappweb weer actief. Er wordt een melding gegeven dat de telefoon niet is verbonden. Controleer of uw telefoon een actieve internet verbinding heeft.



Dit was voor de update van iphone 6 niet het geval. Alles al geprobeerd: Telefoon aan en uit. Vliegtuigmodus aan en uit. Mobiele netwerk opnieuw ingesteld. App opnieuw geïnstalleerd. Whatsapp WEB vanuit een andere Browser opgestart. Incognito scherm. Helaas niets lijkt te helpen.

Zelf heb ik Iphone 5 waar geen update meer op plaatsvindt. De webversie van Whatsapp blijft bij mij gewoon actief. Voor mijn man de iphone 8 aangeschaft en ik heb zijn iphone 6 overgenomen. Probleem opgelost zou je denken.



Hetzelfde verhaal. Bij mijn man geen actieve verbinding. Na een paar minuten weer dezelfde melding en bij mij blijft WhatsappWeb gewoon actief (uren/dagen) Het lijkt dus niet aan het type Iphone te liggen. Zijn er anderen met deze ervaring en misschien een oplossing?
Jij draait de iPhone 6 ook op 11.0.3 neem ik aan? Hebben jullie allebei de laatste update van Whatsapp geïnstalleerd?
Hallo, dank voor het reageren.

Ja, allebei een update van de 11.0.3
Hoi Corin, welkom op het forum! Wat een vreemd probleem. Zoals hrh al aangeeft eerder in dit topic waren er een aantal problemen met whatsapp icm iOS 11. Heb je de laatste update voor Whatsapp al geïnstalleerd? Daarin zouden de meeste issues namelijk opgelost moeten zijn. Mocht dat jouw probleem niet oplossen, dan weet ik helaas ook niet hoe dit probleem verholpen kan worden.

Reageer