Skip to main content

LS,

voorheen hadden wij KPN Compleet, en WiFi Call werkte prima op mijn iPhone XS/

Sinds wij Glasvezel in het Buitengebied hebben, hebben wij KPN niet meer als provider van het vaste netwerk, aangezien KPN niet aanbood en niet aanbiedt op dit netwerk (Bernheze)

Volgens Trined, provider van het glasvezelnetwerk, staat alles open voor WiFiCall, en zou het moeten werken. KPN vandaag een aantal keer aan de telefoon gehad en daar kon men niet begrijpen waarom het niet werkt, ondanks de juiste instellingen in de telefoon. 

Ik zie op het forum dat dit probleem vaker is opgelost. Kan iemand helpen? Bij voorbaat dank!

Hi @ronv.!

Wat jammer dat het niet meer lukt om te bellen via de wifi :slight_frown: Toen je nog op het vaste net van KPN aangesloten was ging het prima begrijp ik, en nu met deze nieuwe provider lukt het niet?

VoWifi bellen via wifi) is een uitbreiding van VoLTE (bellen via 4G). Als bellen via 4G aanstaat in de instellingen van je mobiele provider en in je toestel staat deze optie en de optie voor bellen via wifi ook aan, dan zou er geen belemmering moeten zijn voor de werking hiervan :slight_smile:

Het mobiele nummer dat nu in je profiel in is gevuld, is dat een zakelijk nummer wellicht? Zo ja, zou je dan voor verdere ondersteuning een topic willen openen op het zakelijke KPN forum


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je dit verder via het zakelijke forum op hebt gepakt :slight_smile: Ik sluit hierbij het topic!