Skip to main content

Beste lezer,

Mijn wisselgesprek op mijn iphone werkt niet meer.

Ik heb diverse forums bezocht, heb 4G aanstaan bij mobiele data en heb ook via *43# alles geactiveerd.

Toch blijkt het niet te werken.

Graag advies en hulp hierin..

Vr. groet 

Is wisselgesprek geactiveerd in de instellingen? Dit kun je controleren bij instellingen > telefoon > wisselgesprek.

Als je dit geactiveerd hebt en het werkt nog niet dan kun je onderstaande nog proberen;

Instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen.


Beste Michael001,

Dank voor je reactie. Helaas de twee opties mochten niet baten.

Hartelijke groet,

Marjolijne


Hoi @Marjolijne1973 en welkom op het forum! Wat gebeurt er precies als er een wisselgesprek plaats zou moeten vinden? Je hoort geen toontje en degene die belt krijgt alleen te horen dat je in gesprek bent? Zo ja, gebeurt dit dan bij meerdere nummers? Kun je in dit topic ook een foto plaatsen van de instellingen in je toestel wat het wisselgesprek betreft (zorg hierbij wel dat privégegevens niet op deze foto staan indien van toepassing) en zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. 


Bedankt voor reactie. Lebara technische helpdesk heeft het euvel op afstand opgelost. 
hartelijke groet

marjolijne 


Reageer