Skip to main content

Wissel gesprek lukt niet , de 2de beller krijgt gelijk mijn voicemail, eerst kreeg ik zelfs ook geen bericht als iemand gebeld had of ingesproken dit nu wel alle instellingen wissel gesprek aan  alles 4 g enz op telefoon deze staan goed *43# gedaan dan word gezegd geactiveerd kijk ik na met *#43# dan alleen dat ik nu wel bericht krijg dat gebeld is en gemist heb ( dat had ik eerst ook niet zag niet dat iemand gebeld had dit wel nu goed) 

hoop dat iemand weet dit op te lossen , belangrijk in verband met ziekenhuis vandaag ook weer gemist en zag ook niet ( degene stuurde bericht via ziekenhuis berichten)

🙏

Wat ik dus van je begrijp @Faan197035 is dat je de stappen voor wisselgesprek aanzetten zoals hier al hebt gevolgd? Daarnaast zou ik je willen vragen om nadat je dat hebt gedaan wel even het toestel te herstarten. Zou het daarnaast kunnen zijn dat niet storen aan staat? Dit wil ook nog wel eens binnenkomende oproepen tegenhouden. Ik hoor graag van je.


Als eerste hartstikke bedankt voor u bericht ,en de moeite die word gedaan door jullie top

kon niet eerder reageren vanwege ziekenhuis.wel genoeg tijd gehad om alles uit te proberen , door de Corona mochten wij ook geen bezoek hebben en behandelingen uitgesteld .

Maar nu wel dit  probleem I opgelost  , had netjes alle stappen weer opnieuw gedaan maar weer het zelfde probleem later dacht ik van zou ik Volte weer uitzetten gedaan toen deed de wisselgesprek het .zetten ik Volte weer aan en deed het wisselgesprek het niet

dus bij de iPhone zit het hem puur in Volte deze moet uit .

Maar mag ik u nog een vraag stellen ,  

heb mijne nu zo staan 4 G en Volte uit .weet niet hoe de verbinding zou zijn als ik in een gebied kom waar alleen 3 G is.

misschien domme vraag maar  ben geen technicus 

hele prettige feestdagen gewenst goed uiteinde en vooral een gezond 2021 

 


Als je in een gebied komt waar alleen 3G is zou je verbinding daar gewoon op over moeten schakelen. Het hoort dus geen probleem te zijn! :relaxed: Goed om te horen dat wisselgesprek het weer doet.