Skip to main content

Hallo, 

ik heb gister een tablet van jullie binnen gekregen met abonnement maar nu zie ik op groot scherm dat er een wit puntje in het scherm zit dit hoort niet zo lijkt mij. 

 

 


Hoi @N3008 
1 pixelfout hoort binnen de norm-grens naar misschien kan de KPN nog wat voor je betekenen.

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi @N3008 
1 pixelfout hoort binnen de toegestane grens naar misschien kan de KPN nog wat voor je betekenen.

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Nou sorry hoor maar ik vind dat niet kunnen! Je verwacht dat je een product heel binnen krijgt. 

Het kijkt nu niet fijn elke keer zie ik dat puntje en dat is super irritant.


Begrijp ik @N3008 
Er zal eerdaags wel een KPN medewerker reageren en die zal kijken wat hij of zij voor je kan doen.
Heb je de gegevens al ingevuld?
Anders weten ze niet wie je bent en kunnen ze niets voor je doen.


Er is nog een andere oplossing @N3008 
Je kunt binnen 14 dagen nog het tablet opzeggen en daarna een nieuwe aanvragen.
Maar dat is wat omslachtiger dan dat een KPN medewerker dit voor je gaat oplossen, dus wacht maar even af tot ze reageren, het zal wel na het weekend zijn denk ik.


Welke type tablet is het, vaak is een dode pixel geen probleem zolang die niet in het midden zit, dode sub pixels daar in tegen mogen daar vaak wel zitten, maar het gaat er om welke garantie de fabrikant geeft op de pixel defecten.


Je kunt anders duidelijk op zijn foto zien waar deze dode pixel zit @Doornekamp33 
 

 


Er is nog een andere oplossing @N3008 
Je kunt binnen 14 dagen nog het tablet opzeggen en daarna een nieuwe aanvragen.

Gaat het hier niet om de gratis tablet? De Surface ofzo? Waar nieuwe klanten voor konden kiezen. Die kun je niet opzeggen.


Er is nog een andere oplossing @N3008 
Je kunt binnen 14 dagen nog het tablet opzeggen en daarna een nieuwe aanvragen.

Gaat het hier niet om de gratis tablet? De Surface ofzo? Waar nieuwe klanten voor konden kiezen. Die kun je niet opzeggen.

nee zoals ik al in het bericht had gezet een tablet met abonnement een Samsung tablet.

 


Dan is opzeggen een heel realistisch scenario. Wacht niet te lang.


Dan is opzeggen een heel realistisch scenario. Wacht niet te lang.

Ik heb net even heen gebeld ze adviseerde om even langs de kpn winkel te gaan met de tablet en de doos enz.


Nou lekker dan! 
ik vandaag naar de kpn winkel ze wouden hier wel het omruilen maar dat kon niet omdat ik het via de telefoon moest doen en ze niet in het systeem op de knop konden drukken en dat de telefoniste verkeerd zat mij door te sturen en dat ik weer opnieuw moest bellen. 
dit gedaan en de enige oplossing was om het retour te sturen of een nieuw abonnement aan te sluiten hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord! 
De winkel heeft mij iets heel anders verteld namelijk.

dat heel veel telefonisten(nieuw aangenomen door Corona) niet wisten hoe ze bepaalde situaties moesten oplossen en ze dus vaak mensen terug sturen naar de kpn winkel maar dat de kpn winkel dit niet kon. 
de gene aan de telefoon zei dus inderdaad dat je inderdaad naar de kpn winkel moest maar dat ze vast geen tablet op voorraad hadden dus dat het daarom niet kon. Dit was zeker niet het geval want hij had zelfs nog gekeken en er was een tablet!  Maar het was gewoon niet mogelijk in de computer. 
dus ik ben vandaag eerst al helemaal naar een kpn winkel moeten reizen voor niks kost ook weer geld en geen oplossing!


Ik wil snel een oplossing want zo kan je niet met je klanten omgaan! 
ik zit met alles bij jullie maar als er zo word omgegaan met de klanten stap ik mooi over naar een andere provider! 
 


Ohja en het is trouwens niet 1 pixel! Het zijn er meerdere! 


Hoi @N3008, welkom. 

Ik ga je verder helpen! Begrijp ik goed dat jij deze tablet als onderdeel van een mobiel abonnement hebt afgesloten. Zoals je dat bijvoorbeeld ook met een nieuw telefonisch toestel kan doen? Dan denk ik dat we het standaard reparatie proces voor toestellen kunnen gaan. Binnen 14 dagen valt dit onder een DOA (dead on arrival) en is de kortste weg het annuleren van jou abonnement en het abonnement opnieuw aanvragen. Dan ontvang je een nieuwe exemplaar. Annuleren en bestellen gaat het makkelijkste telefonisch via de speciale desk opzeggingen (0800-0402). Val je buiten de 14 dagen, dan gaan we over op het proces reparatie via garantie, daarvoor kan je terecht op de garantie en reparatie pagina

Als ik jou verkeerd begrepen heb, of je komt er niet uit, dan hoor ik het graag. Dan ga ik kijken hoe we dit kunnen oplossen. 


Hoi @N3008, welkom. 

Ik ga je verder helpen! Begrijp ik goed dat jij deze tablet als onderdeel van een mobiel abonnement hebt afgesloten. Zoals je dat bijvoorbeeld ook met een nieuw telefonisch toestel kan doen? Dan denk ik dat we het standaard reparatie proces voor toestellen kunnen gaan. Binnen 14 dagen valt dit onder een DOA (dead on arrival) en is de kortste weg het annuleren van jou abonnement en het abonnement opnieuw aanvragen. Dan ontvang je een nieuwe exemplaar. Annuleren en bestellen gaat het makkelijkste telefonisch via de speciale desk opzeggingen (0800-0402). Val je buiten de 14 dagen, dan gaan we over op het proces reparatie via garantie, daarvoor kan je terecht op de garantie en reparatie pagina

Als ik jou verkeerd begrepen heb, of je komt er niet uit, dan hoor ik het graag. Dan ga ik kijken hoe we dit kunnen oplossen. 


jullie zijn wel top bezig van iedereen krijg ik een ander advies. 
hele weekend aan de telefoon gehangen en nu doorgestuurd naar Samsung voor reparatie,
abonnement annuleren en nieuwe aanvragen en verzoek via kpn op de website voor reparatie doen en ook naar een kpn winkel gestuurd dit is allemaal wel heel verschillend.
er is nergens een simpele oplossing dus laat maar zitten je word hier niet goed van. 
dan word je ook nog eens vreselijk aan de telefoon behandeld.

ik word van het kastje naar de muur gestuurd en kpn denkt niet even na wat voor ellende en gedoe dit voor mij is.