Skip to main content

Onlangs heb ik een Motorola G 5G aangeschaft. Nu vroeg ik mij af of dit toestel compatibel is met het 5G netwerk van KPN? Dit is alleen nergens te vinden is gezien KPN dit toestel zelf niet verkoopt en ook geen lijstje heeft waarin je het kunt opzoeken zoals sommige andere providers wel hebben.

Kan iemand hier mij daarmee verder helpen?

Van harte welkom op ons forum @DanielAB!

Ik kan me voorstellen dat je gebruik wilt gaan maken van het 5G netwerk 🙂 en dat je daarom wilt weten of jouw toestel geschikt is. Ik ben even voor je op zoek gegaan. In dit artikel staat alles dat je moet weten om klaar voor 5G te zijn. Er staat ook een lijstje met geschikte toestellen bij. 


@Alexandra

Daar had ik gisteren ook rondgekeken. Maar dit type staat er dus niet bij. Ik heb het idee dat het artikel na 28 juli 2020 niet meer is geüpdatet. 

Om die reden had ik dan gisteren ook maar geen antwoord hier geplaatst. 

Maar nu weet @DanielAB toch nog niet of zijn telefoon ondersteund wordt?


@Noordzee Goed punt, ik zag het ook. Voor nu zou ik zeggen, nee het toestel is niet geschikt, het staat niet in de lijst met toestellen die geschikt zijn voor 5G. Ik doe intussen navraag over hoe het zit met het bijwerken van deze lijst en info op Beleef KPN. Zo gauw ik daar terugkoppeling over krijg, laat ik het hier weten!


Top Alexandra, misschien kunnen ze die lijst dan gelijk maar eens bijwerken? 

 

 


Hallo @DanielAB , mijn vrouw en ik hebben beiden een Motorola G 5G met een mobiel abo bij KPN en werken perfect i.c.m. 5G van KPN.:relaxed:

P.S. heb je ook van de €50- actiekorting geprofiteerd bij Motorola?

CC: @Alexandra 


Verbaast mij niets @JanD . 

Maar als KPN een lijst plaatst op de website, dan moeten ze die ook actueel houden.  

 


Hallo @DanielAB , mijn vrouw en ik hebben beiden een Motorola G 5G met een mobiel abo bij KPN en werken perfect i.c.m. 5G van KPN.:relaxed:

P.S. heb je ook van de €50- actiekorting geprofiteerd bij Motorola?

Dank voor je reactie, praktijkervaring ermee is in dit geval toch wel het handigst blijkt maar weer.

En ja, die actiekorting was een van de redenen voor dit specifieke toestel te kiezen.

@Noordzee  Eens ja, een lijstje uit 2020 heb je natuurlijk weinig aan om te zien of een in 2021 uitgebracht toestel geschikt is :wink:

Ik weet voor nu in elk geval voldoende, straks maar eens m'n overstap regelen.


Hallo @DanielAB 

om te zien of een in 2021 uitgebracht toestel geschikt is

De Motorola G 5G is in november 2020 uitgebracht.