Skip to main content

Mijn nieuwe galaxy A 51 ging in 1 keer op zwart en na het meerdere een opnieuw te hebben opgestart nog steeds geen resultaat.  Ik zie het opstartscherm en daarna gaat het meteen weer op zwart.   Wat kan ik doen???  Alvast bedankt voor het meedenken.  Annette 

Hi @Henry van der Veer goed dat je jouw vraag hier stelt. Wat ontzettend vervelend dat jouw toestel het niet meer doet. Mocht je geen toestelverzekering hebben afgesloten, dan kun je het beste met jouw toestel en het aankoopbewijs naar de winkel waar je het toestel hebt aangeschaft. Mocht je het toestel bij KPN hebben aangeschaft, dan kun je naar een KPN winkel in de buurt gaan. Daar kunnen ze het toestel beoordelen en samen met jou naar de vervolgstappen kijken en deze eventueel ook uitzetten. Eventueel kun je het toestel ook opsturen ter reparatie.

Als je een toestelverzekering hebt afgesloten (dit kun je terugvinden op jouw factuur), dan kun je bellen naar 0800-6565010. Je komt dan in contact met mijn collega's van de claimdesk, die jou hier verder bij kunnen helpen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Reageer