Skip to main content
Beantwoord

Geen nummerweergave meer bij uitgaande gesprekken

• 11 maart 2025
  • 8 reacties
  • 41 keer bekeken

Vanmorgen heeft een KPN Medewerker mijn netwerksetting gereset, en vanaf dat moment heb ik geen nummerweergave meer met uitgaande gesprekken. Collega's en klanten vragen waarom ik hun anoniem bel? Of nemen niet aan.

Zojuist weer een KPN medewerkster gesproken, maar zij geeft aan dat alle settings goed staan voor uitgaande nummerweergave. 

Op mijn Samsung S22+ heb ik bij: “Uw beller-id weergeven” de instelling ALTIJD staan.

Het zou dus moeten werken, maar het werkt niet.

Kan iemand van KPN eens kijken waarom ik geen uitgaande nummerweergave heb? Het gaat om mijn mobielnummer eindigende op 892.

Alvast dank.

Beste antwoord door PeterG

Hoi ​@TwanVenlo 

Helaas worden di soort zaken niet meer via het forum behandeld. Omdat het via de klantenservice sowieso sneller is. Die kunnen direct bij je gegevens. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Bekijk origineel

8 reacties

PeterG
Superuser
  • 64500 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Hoi ​@TwanVenlo 

Helaas worden di soort zaken niet meer via het forum behandeld. Omdat het via de klantenservice sowieso sneller is. Die kunnen direct bij je gegevens. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 11 maart 2025

Zag bij een andere forum bericht dat wel degelijk iemand dit op heeft gepakt en juist verwerkt.

Heb vandaag al een paar keer gebeld met KPN Medewerkers, en ik geraak steeds verder van huis.

Vandaar deze oproep...HELP!!!

PeterG
Superuser
  • 64500 reacties
  • 11 maart 2025

Oké. Een moderator komt hier de komende dagen (!) nog.

Staan alle relevante gegevens al in je profiel hier?

https://community.kpn.com/settings/profile

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 11 maart 2025

Verwacht het wel… ForumNaam is gekoppeld aan MijnKPN, daar zie je alles.

PeterG
Superuser
  • 64500 reacties
  • 11 maart 2025

Maar daar mogen en hebben de kpn moderators geen toegang toe. Alleen je profiel hier.  Aan de hand van wat jij in je forum profiel hebt mogen ze je gegevens opzoeken. Dat is als het ware jouw toestemming. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 11 maart 2025

Heb zojuist mijn gegevens aangevuld in mijn forumprofiel, incl. mobiele nummer.

Dank voor de tip!!!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 12 maart 2025

Alles opgelost!!!

Ben super goed geholpen door de KPN Experience Store Eindhoven -Son, en enkele KPN medewerkers via de klantenservice. En dat alles binnen 24 uur!!!

Top KPN 👌🙌👍 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te horen ​@TwanVenlo. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust hier op de KPN Community. 

Reageer