Skip to main content
Beantwoord

Mijn 8 wifi versterkers vallen om de beurt uit of in storing

• 30 juni 2025
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik ondervind hetzelfde probleem na de  recente update.

ik heb 8 wifi versterkers van kpn en deze vallen om de beurt zomaar helemaal uit (geen lampje brandt) of vallen in storing (rood lampje brandt).

ik word er gek van

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door postcode

Elke slaapkamer heeft een wifipunt.

en heneden heb ik er twee en buiten ook twee.

Maar goed….

ik heb alles gereset, de wifi punten, en de router en het kastje van de glasvezel.

daarna één voor één de wifi punten met een korte ethernet kabel aan de router gehangen voor een goede en snelke update.

ik had daarna bij één nog problemen, maar heb deze opnieuw gereset en aales werkt weer prima tot op heden.

Bekijk origineel

5 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 2 juli 2025

Goedemorgen ​@7761DA7 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Kan me er alles bij voorstellen dat je daar gek van wordt maar ook goed dat je er via deze weg melding van maakt! Wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem te verhelpen? Zelf zou ik je in eerste instantie adviseren om alle 8 Super wifi punten een reset te geven. Op de achterkant van de versterkers vind je een 'reset gaatje' en die houd je met een paperclip voor 10 seconden lang ingedrukt. Wacht vervolgens totdat het lampje wit gaat knipperen (dit betekent dat hij klaar is om opnieuw te koppelen). Herhaal dit vervolgens voor alle versterkers. Voor directe ondersteuning kun je hier tegenwoordig trouwens ook een belafspraak voor inplannen met onze Helpdesk!

Forum|alt.badge.img+7
  • KPN Monteur
  • 508 reacties
  • 2 juli 2025

welk modem van KPN heb je in gebruik? en om welke Super wifi punten gaat het? de 1.0 ( ronde witte) of de 2.0 (ronde zwarte)?

en waarom heb je überhaupt 8 wifi versterkers nodig? dit lijkt mij veel te veel. 

en volgens mij ook teveel om goed te kunnen functioneren. volgens mij worden er maar maximaal 6 ondersteund, exclusief modem.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 juli 2025

Ik heb sinds kort het zelfde probleem. Ik heb vier superwifi punten en die vallen de laatste tijd regelmatig uit. Dan brandt het lampje helemaal niet meer. 

Als ik dan de stekker er uit haal en daarna er weer in doe werken ze weer voor een paar dagen. 

Ik hoor graag of de reset je probleem heeft verholpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 5 juli 2025

Elke slaapkamer heeft een wifipunt.

en heneden heb ik er twee en buiten ook twee.

Maar goed….

ik heb alles gereset, de wifi punten, en de router en het kastje van de glasvezel.

daarna één voor één de wifi punten met een korte ethernet kabel aan de router gehangen voor een goede en snelke update.

ik had daarna bij één nog problemen, maar heb deze opnieuw gereset en aales werkt weer prima tot op heden.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 7 juli 2025

Hoi ​@postcode , goed om te lezen dat het resetten heeft geholpen en dat alles inmiddels weer prima werkt. En ook bedankt dat je dit hier nog even hebt willen delen, hopelijk kan ​@PB92 hier ook wat mee 🙏🏻

Reageer