Sinds gisteren middag storing , eerst lang moeten zoeken, alles gereset , op internet gekken of er een storing was. Nee geen storing. Alles weer aan/uit gezet alle kabels gecontroleerd. Nog steeds geen verandering. Nogmaals via hotspot gecontroleerd of er echt geen storing was. Ja nu opeens wel , terwijl ik al uurtje bezig was om de storing te verhelpen. Nu staat er een tijd en precies 12 uur later een tijd dat storing verholpen zou zijn. Helaas 16 uur later nog steeds geen internet. Weer eens op internet gekeken en eindtijd storing is gewoon precies 12 uur door geschoven. Ik dacht ik bel, ja wordt er gezegd er is een storing, voor meer info kijk op de site. Op de site gekeken, melding er is een storing geen extra info, hoelang of wat de storing is of in ieder geval,iets. Nee nul extra info. Toen kreeg ik een aardige dame aan de telefoon, stond me keurig te woord. Compliment , maar ook zij kon geen extra info geven. Wel gaf ze me extra data zodat ik via mijn telefoon kon internetten zonder extra kosten. (Gelukkig had ik mobiel van KPN) .
Zojuist is de eindtijd weer verlengd met 12 uur , en nog steeds geen uitleg waarom. Of is het omdat het zondag is en dan de klant niet belangrijk is?
geef info, leg uit waarom en niet gewoon de eindtijd elke keer met 12 uur verlengen.