Skip to main content
Beantwoord

Aanmelden voor Combivoordeel lukt niet

  • 5 juli 2025
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Ik had kpn thuis opgezegd. Hier toch spijt van dus me weer aangemeld als klant opnieuw. M’n mobiel  abbo gekoppeld aan m’n kpn ID maar het combi voordeel gaat niet aan. Ik kan ook geen huishouden aanmaken want hij klikt niet door dan.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN Community ​@DaniDani. Als het zelf niet wil lukken via de MijnKPN app met het aanmaken van het huishouden, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Een collega van de klantenservice kan voor jou de voordelen alsnog activeren. 

Bekijk origineel

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11396 reacties
  • Antwoord
  • 9 juli 2025

Hallo en welkom op de KPN Community ​@DaniDani. Als het zelf niet wil lukken via de MijnKPN app met het aanmaken van het huishouden, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Een collega van de klantenservice kan voor jou de voordelen alsnog activeren. 


Reageer