Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer!Â
Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators.Â
Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*
We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam.Â
*Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd.Â
Bron
Het verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen te verwerken.Â
Kun je mij account verwijderen,H69?
Graag ook alle berichten verwijderen.
Het is niet mogelijk om berichten te verwijderen
Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*
Â
Ik zal je nieuw aangemaakte account weer verwijderen!
Na maanden van ellende gaat het modem vandaag retour. Graag account verwijderen.Â
Hoi
Hoi. Kan mijn account verwijderd worden? B.v.d.
Â
kunnen jullie mijn Forum account opzeggen en verwijderen?
kunnen jullie mijn Forum account opzeggen en verwijderen?
Zeker kan dat,
graag mijn account verwijderen
graag bericht als het verwijderd is
graag bericht als het verwijderd is
Houd dan dit topic in de gaten
Ook dit account is bij dezen verwijderd,
Ik wil me bij deze afmelden
Â
Admin: bericht naar lopend topic verplaatst
Verwijder mijn Community account
Verwijder mijn Community account
yes sir!Â
Ik wil mij per direct afmelden van het forum, alvast bedankt.
Ik heb jouw account hierbij verwijderd
ik wil graag de community account opzeggen, en geen update mails ontvangen over de community. Hartelijk dank, C.H
ik wil graag de community account opzeggen, en geen update mails ontvangen over de community. Hartelijk dank, C.H
Bij deze gedaan.Â
Gaarne mijn account in KPN Community verwijderen.
Admin: bericht verplaatst naar relevante topic
Gaarne mijn account in KPN Community verwijderen.
Admin: bericht verplaatst naar relevante topic
Ik ga het verzoek voor je uitvoeren.Â
Graag mijn forum account verwijderen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.