Skip to main content

Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer! 

Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. 

Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*

We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam. 

*Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. 
Bron

Het verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen  te verwerken. 

Kun je mij account verwijderen,H69?

@H59  zal ik doen.

@H59  zal ik doen.

Graag ook alle berichten verwijderen.

Het is niet mogelijk om berichten te verwijderen @H69, zie ook de informatie uit het startbericht:

Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*

Ik zal je nieuw aangemaakte account weer verwijderen!

Na maanden van ellende gaat het modem vandaag retour. Graag account verwijderen. 

Hoi @Co3n, jammer dat je ons verlaat. Ik heb je account bij deze verwijderd.

Hoi. Kan mijn account verwijderd worden? B.v.d.

@Aj. Ik heb jouw account verwijderd.

kunnen jullie mijn Forum account opzeggen en verwijderen?

kunnen jullie mijn Forum account opzeggen en verwijderen?

Zeker kan dat, @frans van ham!

graag mijn account verwijderen

graag bericht als het verwijderd is

graag bericht als het verwijderd is

Houd dan dit topic in de gaten @Fransje1 

Ook dit account is bij dezen verwijderd, @Fransje1.

Ik wil me bij deze afmelden

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

@EllenG bij dezen verwijderd!

Verwijder mijn Community account

Verwijder mijn Community account

yes sir! 

Ik wil mij per direct afmelden van het forum, alvast bedankt.

Ik heb jouw account hierbij verwijderd @Grote Smurf.

ik wil graag de community account opzeggen, en geen update mails ontvangen over de community. Hartelijk dank, C.H

ik wil graag de community account opzeggen, en geen update mails ontvangen over de community. Hartelijk dank, C.H

Bij deze gedaan. 

Gaarne mijn account in KPN Community verwijderen.

Admin: bericht verplaatst naar relevante topic

Gaarne mijn account in KPN Community verwijderen.

Admin: bericht verplaatst naar relevante topic

Ik ga het verzoek voor je uitvoeren. 

Graag mijn forum account verwijderen

Reageer