Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer!
Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators.
Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*
We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam.
*Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd.
Bron
Het verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen te verwerken.
Wilt u mij afmelden en community beëindigen a.u.b.? Dank
Wilt u mij afmelden en community beëindigen a.u.b.? Dank
Jammer te horen, Truffel. Ik hoop dat je inmiddels een collega hebt kunnen spreken en geholpen bent met het niet kunnen bellen. Ik heb je verzoek verwerkt en je account verwijderd.
Ik wil mij graag afmelden en community beeindigen.
Heb mij per abuis aangemeld.
Thanks
Verzoek om mijn lidmaatschap van de kpn community te beindigen. Alvast dank.
Beide verzoeken zijn verwerkt.
Graag afmelden voor t forum
Graag afmelden voor t forum
Bij deze gedaan Caroline, jammer dat je ons gaat verlaten.
Middels dit bericht, meld ik mij af van de community en verzoek ik u mijn account te sluiten. Dank.
Middels dit bericht, meld ik mij af van de community en verzoek ik u mijn account te sluiten. Dank.
Jammer, maar geen probleem natuurlijk. Bij deze gedaan. Je bent altijd weer welkom!
Graag mijn forumaccount verwijderen
Graag mijn forumaccount verwijderen
Verzoek verwerkt :)
Ik wil graag mijn account op het KPN Forum verwijderen
Mvg
Tamara
Ik wil graag mijn account op het KPN Forum verwijderen
Mvg
Tamara
Bij deze geregeld
Ik wil graag mijn KPN forum account verwijderen.
Alvast bedankt
Boukito schreef:
Ik wil graag mijn KPN forum account verwijderen.
Alvast bedankt
Verzoek verwerkt :)
graag, mijn account verwijderen, ben geen klant van KPN meer.
Jammer
Graag mijn KPN forum account verwijderen, mijn vraag is super goed beantwoord. Groet
Graag mijn KPN forum account verwijderen, mijn vraag is super goed beantwoord. Groet
Goed om te lezen en ik zal je account verwijderen
Hi,
Willen jullie mijn community account verwijderen?
Dus niet mijn KPN ID?
groet Dylan
Hoi
Ik wil graag mijn account definitief laten beëindigen
Graag community account verwijderen.
Graag community account verwijderen.
Verwijderd!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.