Skip to main content
Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

Afmelden of verwijderen KPN Community account
Toon eerste bericht

400 reacties

• 0 reacties
  • 18 december 2024

Kreeg  een mail welkom, maar ga er vanuit dat mijn account verwijderd is, anders als nog verwijderden 

Was alleen ingelogd om een like te geven als dank voor verwijderen van mijn account 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 18 december 2024

@Kp76, bij deze wederom verwijderd. 

• 0 reacties
  • 19 december 2024

Per abuis heb ik mij aangemeld. Verzoeke mijn aanmelding bij dit forum te beëindigen . Dank.

• 0 reacties
  • 21 december 2024

Kan mijn forum account s.v.p. verwijderd worden?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7680 reacties
  • 21 december 2024
06RD schreef:

Kan mijn forum account s.v.p. verwijderd worden?

Kan! Bij deze is het account verwijderd. 

Spectator schreef:

Per abuis heb ik mij aangemeld. Verzoeke mijn aanmelding bij dit forum te beëindigen . Dank.

Ook jouw account zal ik verwijderen. 

• 0 reacties
  • 26 december 2024

Graag mijn account verwijderen.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+17
  • Superuser
  • 8684 reacties
  • 26 december 2024
TheoPlooij schreef:

Beste ​@TheoPlooij heb je mijn reactie in je topic zojuist nog gezien?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14915 reacties
  • 26 december 2024
TheoPlooij schreef:

Ik ga hem voor je verwijderen ​@TheoPlooij 

• 0 reacties
  • 7 januari 2025

Kan mijn account verwijderd worden? Want de glasvezel aansluiting wat ik ga krijgen daarvan weet ik dat het februari 2026 pas gaat komen dankzij KPN klantenservice. En wat betreft slecht mobiel bereik buitenshuis waarover ik de vraag Slecht mobiel netwerk buitenshuis in Haren op het Forum heb geplaatst daarbij blijkt dat ik via het Forum zowel telefonisch met de klantenservice van KPN daarmee niet kan worden geholpen en omdat die storing wat de zendmasten in Haren nog doen nog steeds er soms nog is kan ik alleen in een KPN winkel in Groningen geholpen worden. Dus dan wordt dat gesprek ook afgesloten. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 10867 reacties
  • 8 januari 2025
Els34 schreef:

Kan mijn account verwijderd worden? Want de glasvezel aansluiting wat ik ga krijgen daarvan weet ik dat het februari 2026 pas gaat komen dankzij KPN klantenservice. En wat betreft slecht mobiel bereik buitenshuis waarover ik de vraag Slecht mobiel netwerk buitenshuis in Haren op het Forum heb geplaatst daarbij blijkt dat ik via het Forum zowel telefonisch met de klantenservice van KPN daarmee niet kan worden geholpen en omdat die storing wat de zendmasten in Haren nog doen nog steeds er soms nog is kan ik alleen in een KPN winkel in Groningen geholpen worden. Dus dan wordt dat gesprek ook afgesloten. 

Jouw verzoek tot verwijderen van het community account ga ik uitvoeren ​@Els34 . Uit jouw laatste bericht over de problemen met het mobiele netwerk maak ik op dat deze voor nu zijn opgelost. 

• 0 reacties
  • 15 januari 2025

Graag afmelden van mijn deelname aan vooral de community, het oorspronkelijke forum  was nog wat zinvoller maar dat bestaat niet meer  alles verwijderen graag. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Joshua55 schreef:

Graag afmelden van mijn deelname aan vooral de community, het oorspronkelijke forum  was nog wat zinvoller maar dat bestaat niet meer  alles verwijderen graag. 

Fijn dat je de vraag hier ook stelt ​@Joshua55, ik heb het topic dat je hier ook over had aangemaakt weggehaald. Ik ga je account in onze community bij deze verwijderen.

• 0 reacties
  • 18 januari 2025

Svp mijn account verwijderen 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 16493 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi ​@Huub Weert. Bedankt voor je bericht. Jammer dat je je account wilt verwijderen. Ik zal je account voor je verwijderen.

• 0 reacties
  • 27 januari 2025

Kun je mijn profiel alsjeblieft verwijderen en ook zorgen dat ik geen mail meer krijg

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Geogeorge schreef:

Kun je mijn profiel alsjeblieft verwijderen en ook zorgen dat ik geen mail meer krijg

Goedemorgen ​@Geogeorge, ik ga je account voor je verwijderen. Je zult hierdoor na deze melding ook geen mail meer vanuit de Community ontvangen.

• 0 reacties
  • 28 januari 2025

Ik heb een nieuw community account aangemaakt omdat er wat fout ging met het aanmaken van een nieuw KPN ID. Kreeg de community berichten binnen op mijn oude e-mail adres. Dat e-mail adres bestaat nu niet meer, waarna ik vervolgens alleen maar de optie had om een nieuw community account aan te maken. Is daar nog iets aan te doen. Zou graag verder gaan op mijn oude account, waar alle historie aan vast hangt. Dit betreft gebruikersnaam: RobvdPoel

Dat zou ik graag gekoppeld zien aan het e-mail adres waar ik nu mee in log.

Als het account echt weg is heb ik pech gehad, dan zal ik verder moeten gaan met het nieuwe community account.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1247 reacties
  • 28 januari 2025

Hey ​@robvanderpoel. Jouw wens moet wel mogelijk zijn als het goed begrijp. We gaan er morgen mee bezig en zodra het gelukt is of als we nog iets van je nodig hebben, dan hoor je van ons. 

• 0 reacties
  • 28 januari 2025
Arjan van KPN schreef:

Hey ​@robvanderpoel. Jouw wens moet wel mogelijk zijn als het goed begrijp. We gaan er morgen mee bezig en zodra het gelukt is of als we nog iets van je nodig hebben, dan hoor je van ons. 

Top, dank je wel. Ik wacht het af.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 30905 reacties
  • 29 januari 2025

@RobvdPoel gereed! :-)

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 470 reacties
  • 29 januari 2025
Marcia van KPN schreef:

@RobvdPoel gereed! :-)

Dank.  Eerst kwam ik niet meer uit op de community.  Na geschiedenis wissen van browser, werkte het wel.

• 0 reacties
  • 31 januari 2025

Kun je mijn profiel alsjeblieft verwijderen Please. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 31 januari 2025
Nicolas M. schreef:

Kun je mijn profiel alsjeblieft verwijderen Please. 

Zeker kan dat. Ik ga het NU voor je regelen.

• 0 reacties
  • 8 februari 2025

Wil je mijn account verwijderen 

bvd

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 10867 reacties
  • 8 februari 2025

Maik59 schreef:

Wil je mijn account verwijderen