Skip to main content
Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

• February 13, 2023
  • 536 reacties
  • 9317 keer bekeken
Afmelden of verwijderen KPN Community account
Toon eerste bericht

536 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Ronald06, ik heb je topic hier naartoe verplaatst. Ik zal je account voor je verwijderen. Maak gerust een nieuw account aan als je toch weer deel wilt nemen in onze Community in de toekomst!

• June 24, 2025

Graag mijn community account verwijderen, dit is per ongeluk aangemaakt.

Alvast bedankt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@pata11 verwijderd!

• June 26, 2025

Graag mijn forum account verwijderen alle persoonlijke informatie anonimiseren. Ik heb geen behoefte meer aan actieve deelname aan het forum. Alvast dank!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik vind het jammer je te zien gaan ​@theowolrups, ik vind dat je hele goede bijdragen hebt geleverd op de community.
Weet je zeker dat je je account opgeheven wilt hebben? Ik kan ook je gebruikersnaam wijzigen als je dat wilt.

• June 26, 2025

Ik vind het jammer je te zien gaan ​@theowolrups, ik vind dat je hele goede bijdragen hebt geleverd op de community.
Weet je zeker dat je je account opgeheven wilt hebben? Ik kan ook je gebruikersnaam wijzigen als je dat wilt.

@Thomas van KPN Ik weet het inderdaad zeker. Verwijder s.v.p. mijn account zoals verzocht.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Helder, bij deze geregeld ​@theowolrups!

• July 8, 2025

Verwijder mijn account ook maar want ik heb geen zin meer om nog langer deel te nemen aan dit forum/community.

En ja ik weet het zeker.

JanD
Superuser
  • July 8, 2025

Verwijder mijn account ook maar want ik heb geen zin meer om nog langer deel te nemen aan dit forum/community.

En ja ik weet het zeker.

Beste ​@GeSp jammer, ik vind je een gewaardeerd forumlid met nuttige bijdragen aan het forum.

Bedankt en het ga je goed.

• July 8, 2025

Aub mijn account wissen

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • July 8, 2025

Aub mijn account wissen

Bij deze gewist!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • July 10, 2025

En ja ik weet het zeker.

Dank je wel voor je bericht, ​@GeSp. Bij deze bevestig ik dat je account is verwijderd, zoals je hebt verzocht.

Jammer dat je ervoor kiest om te stoppen. We willen je in ieder geval bedanken voor je betrokkenheid en de tijd die je in de community hebt gestoken. Mocht je in de toekomst toch weer willen aansluiten, dan ben je natuurlijk altijd van harte welkom.

Alle goeds gewenst!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 10, 2025

En ja ik weet het zeker.

Jammer dat dit zo gelopen is. Ik heb jouw positieve bijdragen (en jouw kennis) altijd gewaardeerd.  

• July 14, 2025

Gaarne mijn KPN Community account verwijderen. Bij voorbaat dank

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 14, 2025

Alweer? Weet je het wel zeker? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 14, 2025

Alweer ​@Rob van der Poel ?
Zonde. Denk ook aan je succes in de grote KPN F1 competitie.
Je staat op de eerste plaats in de tussenstand.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 14, 2025

100% zeker weten ​@Rob van der Poel ? Slaap er anders nog een nachtje(s) over!

• July 15, 2025

100% zeker weten ​@Rob van der Poel ? Slaap er anders nog een nachtje(s) over!

Nou dat nachtje heeft me goed gedaan:-)  en de reacties. De  koppeling met KPN ID en de communnity was er ook nog. Laat Community account maar bestaan. NIET verwijderen dus. Dank

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 15, 2025

Goed om te horen, ​@Rob van der Poel!

• July 17, 2025

Kunnen jullie mijn forumaccount verwijderen? Alvast bedankt!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Kunnen jullie mijn forumaccount verwijderen? Alvast bedankt!

Bij deze! 

• July 17, 2025

Graag mijn community-account verwijderen. Alvast bedankt! 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Graag mijn community-account verwijderen. Alvast bedankt! 

Geregeld!

• July 25, 2025

Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer! 

Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. 

Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*

We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam. 

*Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. 
Bron

Het verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen  te verwerken. 

Ik wil graag mijn account verwijderen! Alvast bedankt 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik wil graag mijn account verwijderen! Alvast bedankt 

Bij deze verwijderd. Jammer dat je gaat. Maak gerust in de toekomst nog eens een account aan.