Skip to main content
Beantwoord

Ban ongedaan maken

  • 20 June 2024
  • 7 reacties
  • 221 keer bekeken

Ik vraag dit voor een vriend ;-)

Een tijd geleden is hij na een normale (weliswaar herhaaldelijke) kritische vraag gebanned.

Daar houden de mods hier niet van en gaan gelijk in een nogal foute powertrip

Na deze kritische vraag regende het nog veel meer kritische vragen in hetzelfde topic over hetzelfde onderwerp van honderden gebruikers omdat er een storing was van 2 dagen lang en volkomen onder de pet werd gehouden door de KPN.

Duidelijk werd dus wel dat KPN er totaal niet mee om kon gaan wat ook wel bleek door eerder genoemde ban

.

Er is nooit een email gekomen waarin  de ban is bevestigd  en dus ook niet een manier om iemand te benaderen om het weer ongedaan te maken.

Vervolgens is de ban ook niet tijdelijk maar definitief

Dus deze ban is niet meer op te heffen

Dit is eerlijk gezegd onaanvaardbaar en nogal hufterig en ongelooflijk hoe KPN dus met zijn klanten omgaat

 

Vervolgens heeft hij via veel gezoek en uitgepluis ergens een link gevonden waar je om teruggave kan vragen bij ingebreke blijven van de KPN die vervolgens ook gewoon gehonoreerd is maar door KPN op dit forum helemaal nooit is aangeboden.

Namens mijjn vriend mag ik mededelen dat de heren en dames moderator van dit forum door de stront mogen zakken en beter een andere baan kunnen zoeken.

 

Hier kunnen wij niks mee. Richt je mail liever aan: forum@kpn.com. Uiteraard op constructieve wijze. Maar dat spreekt voor sich.
 


Kijk ik wil niet veel zeggen maar als ik een vriend heb die aan mij vraagt of ik dit even wil doen zeg ik dat ik niet tot zijn niveau wil zakken. Maar jij blijkbaar wel. Fijne avond!


"Ik vraag dit voor een vriend...”

Vaak is het juist niet voor een vriend, en is het een verkapte ’Ik vraag dit voor mijzelf'… 😜


"Ik vraag dit voor een vriend...”

Vaak is het juist niet voor een vriend, en is het een verkapte ’Ik vraag dit voor mijzelf'… 😜

En dan is de titel "ban ongedaan maken" en eindigt je bericht met nare verwensingen. Denk dat die ban dan meer dan terecht is.


Kritiek  is geen probleem zolang het maar beschaafd blijft.
Schelden en of vloeken wordt niet getolereerd, als men dan toch doorgaat na een waarschuwing dan komt er een ban.
Dat staat ook in de forumregels en daar dient iedere klant zich aan te houden..
 


"Ik vraag dit voor een vriend...”

Vaak is het juist niet voor een vriend, en is het een verkapte ’Ik vraag dit voor mijzelf'… 😜

Dan is die vriend c.q. vraagsteller namens die vriend, die eigenlijk dezelfde persoon zijn, ook nog eens in overtreding, want je mag als persoon maar 1 forum account hebben volgens de huisregels😎


Hi @Toos Junkaccount.

Kritisch zijn is prima, dat zorgt ervoor dat dingen kunnen worden opgemerkt en verbeterd, maar wel als dit op normale manier kan worden geuit. Een ban is niet voor niets. Moderators werken volgens onze forumregels, en het besluit van een moderator is leidend. Dit doen we om het forum voor iedereen duidelijk en prettig te houden, niet voor de lol. Voor de duidelijkheid, en voor andere lezers, je krijgt eerst een (of meerdere) waarschuwingen, waarna je pas een ban krijgt. Om te zeggen dat ze ‘gelijk in een foute powertrip gaan’ gaat nergens over en betuigt er ook niet echt van dat er voortaan wel op normale manier gecommuniceerd gaat worden. Ook het hebben van dubbele accounts en het taalgebruik in dit topic zijn niet volgens onze huisregels.

Ik zie dat andere forumleden ook al goede uitleg gegeven hebben, die op bovenstaande aansluiten. Daarom sluit ik dit onderwerp en het topic hiermee af.