Zoals je ziet staat jouw topic nog gewoon online @mpleizr. Als je ingelogd bent en rechtsboven klikt op jouw profiel zie je de door jouw aangemaakte topics.
Zoals je ziet staat jouw topic nog gewoon online @mpleizr. Als je ingelogd bent en rechtsboven klikt op jouw profiel zie je de door jouw aangemaakte topics.
Even verder kijken. Er is er 1 verwijderd. Niet alle topics opvraagbaar.
Het is al erg genoeg dat mijn topic dat al wat dagen online stond moest wijken voor een topic die net online komt en geen enkele relaas met die van mij had te maken.
inmiddeks erachter gekomen dat mijn reactie op deze topic heeft geleid tot samenvoeging.
graag zou ik deze topic weer afzonderlijk hebben. Last daar maar eens een moderator op reageren
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.