Skip to main content
Beantwoord

Hoe wijzig ik het e-mailadres waar de Community notificaties heen worden gestuurd?

• April 8, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Jan Riet Geritz
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

mail van kpn community komt in onze oude ziggo mailbox, ik kan niet vinden waar dit te wijzigen. overige mail van kpn komt wel in de kpnmail.nl box

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Jan Riet Geritz ,

Dat kan een moderator voor jou doen. Zet het gewenste e-mailadres in jouw profiel in de rubriek Persoonlijke opmerkingen (privé). Voor jouw profiel kun je klikken op jouw ronde foto rechtsboven deze pagina.     

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 8, 2025

Hallo ​@Jan Riet Geritz ,

Dat kan een moderator voor jou doen. Zet het gewenste e-mailadres in jouw profiel in de rubriek Persoonlijke opmerkingen (privé). Voor jouw profiel kun je klikken op jouw ronde foto rechtsboven deze pagina.     

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jan Riet Geritz, jouw e-mailadres kan worden aangepast. Hou er wel rekening mee dat dan ook de inlog van jouw forumaccount wijzigt naar het nieuwe adres. Zou je jouw community profiel in willen vullen? Dan kan ik voor je aan de slag! 

Â