Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet meer via Facebook inloggen op de community

• March 8, 2026
  • 8 reacties
  • 55 keer bekeken

hugo21967
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

kan niet meer inloggen, op de forum met inlog via facebook ? 

kan hem ook niet koppelen met dit account 

App is niet actief

Deze app is momenteel niet toegankelijk en de appontwikkelaar is op de hoogte van het probleem. Je kunt je aanmelden wanneer de app opnieuw wordt geactiveerd.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@hugo21967 ,

Dat lukt niemand meer. En die mogelijkheid gaat ook niet meer terugkomen. Binnenkort zie je de keuze om in te loggen via Facebook ook niet meer staan. 

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 8, 2026

Hallo ​@hugo21967 ,

Dat lukt niemand meer. En die mogelijkheid gaat ook niet meer terugkomen. Binnenkort zie je de keuze om in te loggen via Facebook ook niet meer staan. 

hugo21967
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 8, 2026

Hallo ​@hugo21967 ,

Dat lukt niemand meer. En die mogelijkheid gast ook niet meer terugkomen. Binnenkort zie je de keuze om in te loggen via Facebook ook niet meer staan. 

das jammer dan ben ik ook al mijn Badges  kwijt 😣

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 8, 2026

Op zich zou je hier met een KPN-ID op hetzelfde account moeten kunnen inloggen als voorheen met Facebook. 

hugo21967
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 8, 2026

Op zich zou je hier met een KPN-ID op hetzelfde account moeten kunnen inloggen als voorheen met Facebook. 

nee gaat niet je kan hem ook niet meer koppelen  app van facebook werkt niet meer geeft hij aan 

hugo21967
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 8, 2026

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Het klopt dat inloggen via Facebook op de Community niet meer wordt ondersteund. Daardoor kan het gebeuren dat je niet meer in je oude account kunt komen. Wat we in veel gevallen wel kunnen doen, is proberen je oude profiel over te zetten naar een KPN ID, zodat je weer kunt inloggen en je bestaande profiel (met berichten en gegevens) behouden blijft.

Ik kan een poging doen om dat voor je in orde te maken.  Laat het even weten, dan kijk ik met je mee wat er mogelijk is.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 9, 2026

Het blijft verwarrend dat die optie bij inloggen er wel nog steeds bij staat. ​@Vikash van KPN .

hugo21967
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 9, 2026

Het klopt dat inloggen via Facebook op de Community niet meer wordt ondersteund. Daardoor kan het gebeuren dat je niet meer in je oude account kunt komen. Wat we in veel gevallen wel kunnen doen, is proberen je oude profiel over te zetten naar een KPN ID, zodat je weer kunt inloggen en je bestaande profiel (met berichten en gegevens) behouden blijft.

Ik kan een poging doen om dat voor je in orde te maken.  Laat het even weten, dan kijk ik met je mee wat er mogelijk is.

dat zou wel mooi zijn  ik ben er toch wel wattijd aan kwijt geraakt om die badges te krijgen