Skip to main content

Dit zie ik als ik hier aan kom browsen.

 

Alles half zeg maar. Browser is floorp (soort firefox)

 

Ik overweeg om mijn account hier op te zeggen, gezien ik zo raar behandelt wordt.

Dit is al de tweede keer. Ben hier altijd netjes geweest enzo...

Dit zie ik als ik mijn echte postcode en huisnummer invul in de glasvezelcheck

Heb al 2.5 jaar glasvezelinternet.

 

 

Hallo @Krijskever ,

Er is een storing, deze is bekend: 

Verder adviseer ik jou om je niet te ergeren aan een glasvezelcheck als je al glasvezel hebt. Dat is verspilling van energie. 


Ik snap uw advies. Het komt alleen zo raar over.

 

Dank voor uw reactie.


Goed nieuws @Krijskever ,

De storing is voorbij. De website werkt weer zoals het hoort. 


Goed nieuws @Krijskever ,

De storing is voorbij. De website werkt weer zoals het hoort. 

Niet op mijn telefoon en tablet.


Goed nieuws @Krijskever ,

De storing is voorbij. De website werkt weer zoals het hoort. 

Niet op mijn telefoon en tablet.

Bij mij wel. Zowel op mijn iPhone als via Safari op mijn iMac werkt alles weer zoals het hoort.  


Goed nieuws @Krijskever ,

De storing is voorbij. De website werkt weer zoals het hoort. 

Niet op mijn telefoon en tablet.

Bij mij wel. Zowel op mijn iPhone als via Safari op mijn iMac werkt alles weer zoals het hoort.  

Op Android niet. Niet op mijn telefoon, niet op mijn tablet, niet in de browser Edge en niet in de browser Hermit.


Hier in portret stand ook nog niet ideaal op de tablet. In landschap stand geen problemen meer. Op de telefoon is het ook nog niet helemaal opgelost vergelijkbaar met wat ik in portret stand op de tablet zie.

 


Hier in portret stand ook nog niet ideaal op de tablet. In landschap stand geen problemen meer. Op de telefoon is het ook nog niet helemaal opgelost vergelijkbaar met wat ik in portret stand op de tablet zie.

 

Dat zie ik dus ook.

In portrait-mode ziet het er als onderstaand uit, doet de menu knop niets en verdwijnt de balk niet als je scollt. Heel vervelend.

 

In landscape ziet het er alsvolgt uit.

En ook daar verdwijnt de balk niet meer, sterker nog, als je naar boven scrolltt wordt de balk helemaal bovenaan zelfs groter.

 

Er is dus nog echt wat werk aan de winkel.


En dan zijn er ook dingen die je in de screenshots van wjb niet eens ziet, maar waar Firefox (op macOS) Unicode code points in een vierkantje laat zien. Dit omdat het gedefinieerde font “ui-icon” niet bestaat (of niet van de server geladen kan worden), en het macOS generieke fallback font de gevraagde tekens niet kent. (Je ziet dan het Unicode BMP fallback font.)

 

BMP Fallback in Firefox op macOS

 

In bijvoorbeeld Chrome zie ik op diezelfde plekken dan niks (of een underline bij mouse hover), zoals ook in de eerdere screenshots hierboven:

 

Niks te zien in Chrome op macOS

 

In Chrome is bij mouse hover soms een underline van meerdere items te zien (hieronder bij hover van “Mijn gegevens” ook underline van het onzichtbare icon bij “Facturen” en “Verbruik”), wat me doet vermoeden dat de HTML ook niet geldig is:

 

Mouse hover geeft in Chrome op macOS link underlines voor meerdere regels

 


Conclusie: Die KPN header is nog een puinhoop.


Conclusie: Die KPN header is nog een puinhoop.

 

Klopt.

Er zijn wat maatregelen genomen om te zorgen dat het op het moment grotendeels bruikbaar is. Maar er wordt nog verder aan gewerkt om hem weer helemaal goed te krijgen.


 Het is misschien niet alleen de header. Soms (maar meestal niet) zie ik dit:

 

Editor in forum soms kapot

 


Reageer