Skip to main content
Beantwoord

Opmaak bij een privébericht heeft geen alinea's meer

• March 29, 2026
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik weet niet goed in welke rubriek ik deze melding moet zetten maar sinds ik nu iemand een privé bericht schrijft staat de tekst allemaal achter elkaar zonder alinea's. Dat was voor een maand nog niet zo. Voor de duidelijkheid schrijf ik bericht gescheiden door alinea’s. Maar die duidelijkheid gaat nu teniet door de ellenlange tekst die nu achter elkaar doorloopt.

Dat ziet er dan als volgt uit:

Ik weet niet goed in welke rubriek ik deze melding moet zetten maar sinds ik nu iemand een privé bericht schrijft staat de tekst allemaal achter elkaar zonder alinea's. Dat was voor een maand nog niet zo. Voor de duidelijkheid schrijf ik bericht gescheiden door alinea’s. Maar die duidelijkheid gaat nu teniet door de ellenlange tekst die nu achter elkaar doorloopt.Ik weet niet goed in welke rubriek ik deze melding moet zetten maar sinds ik nu iemand een privé bericht schrijft staat de tekst allemaal achter elkaar zonder alinea's. Dat was voor een maand nog niet zo. Voor de duidelijkheid schrijf ik bericht gescheiden door alinea’s. Maar die duidelijkheid gaat nu teniet door de ellenlange tekst die nu achter elkaar doorloopt.Ik weet niet goed in welke rubriek ik deze melding moet zetten maar sinds ik nu iemand een privé bericht schrijft staat de tekst allemaal achter elkaar zonder alinea's. Dat was voor een maand nog niet zo. Voor de duidelijkheid schrijf ik bericht gescheiden door alinea’s. Maar die duidelijkheid gaat nu teniet door de ellenlange tekst die nu achter elkaar doorloopt.

Na de het woord “doorloopt” krijg je een nieuwe alinea. Maar de tekst wordt gewoon achter elkaar gezet en van een nieuwe alinea geen spoor meer :-(

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Het probleem is verholpen. De opmaak en de lay-out zijn weer zoals het hoort. Je kunt weer op een normaal werkende manier een PB versturen. 

6 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 30, 2026

@gensnet 

Misschien recentelijk een update gekregen van jouw browser (Chrome ???) ?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 30, 2026

Hallo ​@gensnet ,

Dit probleem is bekend en is in behandeling bij het bedrijf wat dit platform onderhoudt. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@gensnet. Wat hierboven aangegeven wordt klopt inderdaad. Hiervoor loopt inmiddels een ticket bij de leverancier voor het platform van onze community. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • March 30, 2026

@gensnet 

Misschien recentelijk een update gekregen van jouw browser (Chrome ???) ?

Nee hoor. Ik gebruik geen chrome maar al jaren firefox.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Browser maakt ook niet uit. Er is iets stuk in de opmaak. Daar wordt aangewerkt door onze leverancier. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het probleem is verholpen. De opmaak en de lay-out zijn weer zoals het hoort. Je kunt weer op een normaal werkende manier een PB versturen.