Skip to main content
Beantwoord

Privébericht van United States Army Officer

• May 9, 2025
  • 20 reacties
  • 235 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Ik kreeg onderstaand privébericht van iemand die nog geen berichten op dit forum heeft geplaatst. 

Zijn er meer mensen die zo'n privébericht hebben gekregen?

Beste antwoord door Denise van KPN

@pierrevandulken ik heb jouw topic even samengevoegd met het topic van ​@Katana321, omdat dit om hetzelfde gaat. Ik heb zojuist de persoon in kwestie geblokkeerd.

@Katana321 Jouw bericht lijkt hetzelfde als die van ​@pierrevandulken. Is het ook van dezelfde persoon? Zo niet, wil je mij dan in een privébericht de naam van jouw persoon sturen? Dan kan ik die ook blokkeren. Want spam willen we natuurlijk niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 9, 2025

Beste ​@Katana321 , heb je privébericht voor iedereen open staan of alleen voor mensen die je volgt?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 9, 2025

Ook ontvangen en een screenshot doorgestuurd naar me collega’s. Kan niet de bedoeling zijn dit. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 9, 2025

Jammer dat ik zulke private toenaderingspoging van een vrouwelijke US officier niet ontving. Ik wil altijd mijn gevechtstechniek oefenen op een goed getrainde militaire.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 9, 2025

Ik vind dit geen grappig onderwerp,  de privacy is hier ernstig in het geding, daarom vroeg ik ​@Katana321 , hoe de berichtinstellingen staan.

Ik heb het meteen aangepast naar mensen die je volgt, ik volg niemand, dus ik zou nooit een privébericht mogen kunnen ontvangen, uitgezonderd de dienstmededelingen van het moderatieteam.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 9, 2025

Goedemorgen ​@Katana321 ,

Dat ligt aan jouw instellingen. Rechtsboven bij instellingen en dan algemeen kun je instellen dat je alleen berichten kunt ontvangen van mensen die je volgt. 

Dat heb ik jaren terug al ingesteld nadat ik diverse spamberichten had ontvangen. 

En jou volg ik uiteraard, net als veel andere vaste bezoekers. 

Sinds gisteren ben ik van Ziggo overgestapt naar KPN.

krijg al een paar uur later een spam van Clara123.

kijk printscreen

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 9, 2025

Ik vind dit geen grappig onderwerp,  de privacy is hier ernstig in het geding

Sorry maar ik vind jouw reactie erg overdreven. Als men aandacht besteed aan zulke spammails heeft men bijna geen tijd meer om iets normaal te doen. Gewoon negeren, een bericht aan moderatorteam zenden, eventueel instelling aanpassen en het leven genieten. Hetzelfde geldt voor spammails in email mailbox. Bovendien welke privacy is hier in het geding? Als iemand instel dat vreemde hem private berichten kunnen sturen, dan schendt de zender toch geen privacy.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@pierrevandulken ik heb jouw topic even samengevoegd met het topic van ​@Katana321, omdat dit om hetzelfde gaat. Ik heb zojuist de persoon in kwestie geblokkeerd.

@Katana321 Jouw bericht lijkt hetzelfde als die van ​@pierrevandulken. Is het ook van dezelfde persoon? Zo niet, wil je mij dan in een privébericht de naam van jouw persoon sturen? Dan kan ik die ook blokkeren. Want spam willen we natuurlijk niet.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 9, 2025

Sinds gisteren ben ik van Ziggo overgestapt naar KPN.

krijg al een paar uur later een spam van Clara123.

kijk printscreen

Dit heeft niks met de overstap te maken, en berust gewoon op toeval. Ook op het Ziggo-forum kan je theoretisch gezien ook een spambericht krijgen. Dat meld je dan de moderator, en die neemt u dan weer de nodige maatregelen. 

Inmiddels is het bij de moderators van KPN bekend. 

@Denise van KPN 

Dank je wel.

Ik ben doof..

Wanneer kan ik nieuwe emailadres krijgen, die eindigt op @kpn.com ?

wat is de instellingen van imap ?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 9, 2025

@Denise van KPN 

Dank je wel.

Ik ben doof..

Wanneer kan ik nieuwe emailadres krijgen, die eindigt op @kpn.com ?

wat is de instellingen van imap ?

Ik raad aan om voor op vervolgvragen een nieuwe topic aan te maken. 

Verder kan je hier je email instellingen bekijken en aanpassen. 

Daarnaast is een @kpn.com mailadres enkel voorbehouden aan bedrijfsactiviteiten en personeel van KPN. Klanten krijgen een @kpnmail.nl adres. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 9, 2025

Goedemorgen, ook ik heb zo’n privébericht ontvangen. Kan ik zoiets zelf verwijderen? 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@driemaster Ik zit even te kijken, maar volgens mij niet. Is het van dezelfde persoon? Dan hoef je je geen zorgen te maken dat je hier meer van ontvangt. Ik heb de persoon in kwestie geblokkeerd.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 9, 2025

@Denise van KPN Het was inderdaad dezelfde persoon, C******3. Dank! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 9, 2025

---

Is het ook van dezelfde persoon? Zo niet, wil je mij dan in een privébericht de naam van jouw persoon sturen? Dan kan ik die ook blokkeren. Want spam willen we natuurlijk niet.

Ja, het is idd dezelfde persoon. Fijn dat je diegene geblokkeerd hebt.

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 9, 2025

@Denise van KPN Ik kan jouw 1e bericht niet aanmerken als ‘beste antwoord’…

Heb je misschien per ongeluk mij ook geblokkeerd? (Dit is natuurlijk een grapje.)

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 9, 2025

Dat ligt aan jouw instellingen. Rechtsboven bij instellingen en dan algemeen kun je instellen dat je alleen berichten kunt ontvangen van mensen die je volgt. 
---

Ik weet dat ik die instelling zo heb staan. Ik heb daar in het verleden bewust voor gekozen. Maar mocht het nodig zijn, ga ik dat gewoon veranderen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 9, 2025

Goedemorgen, ook ik heb zo’n privébericht ontvangen. Kan ik zoiets zelf verwijderen? 

Nee ​@driemaster ,

Dat gaat niet. Ik heb nog privéberichten van vijf jaar terug. 

Maar wil je dit in de toekomst voorkomen?:

Goedemorgen ​@Katana321 ,

Dat heb ik jaren terug al ingesteld nadat ik diverse spamberichten had ontvangen. 

En jou volg ik uiteraard, net als veel andere vaste bezoekers. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 9, 2025

Ik vind dit geen grappig onderwerp,  de privacy is hier ernstig in het geding

Sorry maar ik vind jouw reactie erg overdreven. Als men aandacht besteed aan zulke spammails heeft men bijna geen tijd meer om iets normaal te doen. Gewoon negeren, een bericht aan moderatorteam zenden, eventueel instelling aanpassen en het leven genieten. Hetzelfde geldt voor spammails in email mailbox. Bovendien welke privacy is hier in het geding? Als iemand instel dat vreemde hem private berichten kunnen sturen, dan schendt de zender toch geen privacy.

Ik moest er wel om lachen, heb je een like gegeven haha!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Denise van KPN Ik kan jouw 1e bericht niet aanmerken als ‘beste antwoord’…

Heb je misschien per ongeluk mij ook geblokkeerd? (Dit is natuurlijk een grapje.)

Ik blokkeer iedereen!! Nee hoor, grapje. 😋 Ik heb het bericht als antwoord gemarkeerd. 😊