Skip to main content
Antwoord

Probleem met notificatie of met forum

• November 19, 2025
  • 10 reacties
  • 73 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Als ik nu op een notificatie klik, krijg ik onderstaande melding. En als ik dan naar het betreffende topic ga, zie ik daar wel het nieuwe bericht.

Wat gaat er mis?

Beste antwoord door Erwin van KPN

@Katana321  (en de rest):

Ik kreeg zojuist een antwoord.  Iets met een implementaties en een ‘fix’  vanuit de kant van Gainsite.  M.a.w.  Het zou nu beter moeten gaan.  Maar dan is de dus de hamvraag: Ervaren jullie dat ook zo? :-)

10 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Oei. ik mag hopen dat dit een tijdelijke glitch is, ​@Katana321 .

Zijn er anderen die hier ook tegenaan lopen? ( ​@JanD , ​@Noordzee ? ​@PeterG ? )

Wij hebben zelf één melding dat het bij een product update topic gebeurde, dat herstelde zich vanzelf weer.

Mochten jullie issues ervaren, laat weten of het willekeurige topics zijn of dat het specifieke boards zijn. dank alvast

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 19, 2025

Ik heb het in elk geval bij deze notificatiemail:

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 19, 2025

En ook deze:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 19, 2025

Inderdaad. Hier hetzelfde. Vanuit de mail met klik hier. Ook die foutmelding. Maar niet in alle mails. Tot nu toe dan…. 

En de eerste plaatsing van deze reactie gaf ook weer  Something gone wrong  .

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 19, 2025

@Erwin van KPN 

Ik ben nu aan het werk, dus even niet actief met topics. Maar inloggen vanuit mails lukt al dagen niet zoals het hoort.  

Erwin van KPN
Moderator

Dank, ik voeg jullie feedback toe aan het ticket wat we hiervoor open hebben staan. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 19, 2025

Ik ontvang nooit notificaties, dus ik heb geen idee.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

@Katana321  (en de rest):

Ik kreeg zojuist een antwoord.  Iets met een implementaties en een ‘fix’  vanuit de kant van Gainsite.  M.a.w.  Het zou nu beter moeten gaan.  Maar dan is de dus de hamvraag: Ervaren jullie dat ook zo? :-)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 19, 2025

Hmm. Hier al een paar uurtjes geen last gehad dan de pagina niet vindbaar was via klik hier in de e-mail.

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 19, 2025

---

M.a.w.  Het zou nu beter moeten gaan.  Maar dan is de dus de hamvraag: Ervaren jullie dat ook zo? :-)

Ja, want nu werken de linkjes in de 2 hierboven genoemde notificatiemailtjes wel. 👍

Dank Erwin!