Skip to main content

In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.

Wat kan je hier delen?

• Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen.
  • Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën!
  • Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.

Hoe werkt het?

1. Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen.
  2. Check de tabel of je feedback al is genoemd

Bedankt dat je de tijd neemt om ons te helpen de KPN Community te verbeteren. We kijken uit naar jouw input!

Admin edit: 04-11-2024 update startbericht

@ikheetjeff De knoppen zijn er wanneer je er met de muis overheen gaat, maar de afbeeldingen ontbreken. De header is nog deels stuk, maar er wordt aan gewerkt om deze weer te herstellen.

@wjb Ja, daar ga ik wel vanuit. 

@Vikash van KPN De knoppen zie je zoals ik al liet zien op zich wel, maar dan zonder de juiste tekst bij Firefox en bij Edge zie je ze helemaal niks en lichten ze heel voorzichtig al licht grijze bolletjes op als je er toevallig overheen komt.

Enigste knop waar je nog wel tekst van ziet in beide browsers is MijnKPN.

Zojuist een antwoord gegeven en tijdens het plaatsen deze ‘melding’ waargenomen, na plaatsing de juiste waarde gezien. 

@Vikash van KPN De knoppen zie je zoals ik al liet zien op zich wel, maar dan zonder de juiste tekst bij Firefox en bij Edge zie je ze helemaal niks en lichten ze heel voorzichtig al licht grijze bolletjes op als je er toevallig overheen komt.

Enigste knop waar je nog wel tekst van ziet in beide browsers is MijnKPN.

Op een laptop zou je onderstaande '’kpn header'’ moeten hebben @MandersOnline . Alleen bij héél groot zetten is het 'dezelfde’ als mobiel waarbij je op een laptop dan inderdaad die oplichtende bolletje ziet. En onderin het scherm de url waardoor je 'weet’ (...) waar de bolletjes naar leiden.

Zo ziet het er momenteel op (mijn) laptops uit.

Onderaan missen de pijltjes

Ik had er nog eentje gevonden, op zich hetzelfde probleem als bovenaan in de header, maar onderin in de footer missen de pijltjes die wel zichtbaar zijn op de gewone site van KPN.

Het viel me ook op dat ik op community.kpn.com zowel Inloggen als Uitloggen zie in de dropdown, maar op kpn.com zoals het hoort alleen Uitloggen (als ik ingelogd ben).

Er wordt nog gewerkt aan de weergave van de banner en knoppen e.d., wacht dat nog eventjes af 🙂 Zo gauw daarover nieuws is, delen we het. 

Even snel zo: dank @Katana321@DaveA@MR_CHIP@JanD@AriënC@Speedmaster@RBxx en @GeSp voor het melden van alle spamberichten! We hebben hierdoor snel actie kunnen ondernemen. 

Het is nu bedtijd voor mij! 🫣😴 Nogmaals: dank! 👏🏾

Even snel zo: dank @Katana321@DaveA@MR_CHIP@JanD@AriënC@Speedmaster@RBxx en @GeSp voor het melden van alle spamberichten! We hebben hierdoor snel actie kunnen ondernemen. 

Het is nu bedtijd voor mij! 🫣😴 Nogmaals: dank! 👏🏾

@Shyrin van KPN Dank!

Maar, het blijft aan de gang nu. Mijn mailbox is volgepompt met notificaties van die spamtopics… Ik heb daarom rubriek ‘Stel je vraag’ voorlopig maar even ontvolgd.

Ik ben benieuwd wie of wat achter al die spamtopics zit.

Klopt, we zijn er mee bezig!

Op mijn telefoon zie ik bovenin op de pagina van het forum 2 blauwe blokjes. Hoort dit zo? Hebben anderen dit ook?

Op mijn telefoon zie ik bovenin op de pagina van het forum 2 blauwe blokjes. Hoort dit zo? Hebben anderen dit ook?

Hier niet (in Chrome).

Heey, das apart. Ik zie het idd alleen via Firefox. Chrome, DuckDuckGo, Opera niet. Ben benieuwd naar Edge.

Dan heb ik een 4-tal zoals in dressuur. 😅

*edit*

Edge ook niet

Oeiii, nu wordt het ingewikkeld qua paerdjuhssport. 😉

Brave ook niet. 

Heey, das apart. Ik zie het idd alleen via Firefox. Chrome, DuckDuckGo, Opera niet. Ben benieuwd naar Edge.

Safari ook niet. 

Jouw apparaat is on fire. 🤣

De technische mensen van KPN zijn waarschijnlijk nog altijd bezig met het repareren van de KPN header die nu al meer dan twee weken stuk is en niet zo werkt als hij zou moeten werken.

In andere browsers zie je die twee knopjes oplichten als je er met de muis overheen gaat of erop drukt.

Onderstaand Edge op een Android tablet.

Die knopjes zijn het knopje voor de webmail en het knopje van de winkelmand,

Hopelijk wordt de KPN header deze week nog gerepareerd.

Safari kom je niet tegen op Android. 🙂

Die blokjes zijn inderdaad die knoppen die wjb noemt. Is op het moment een bekend dingetje. We hebben nog geen prognose wanneer dit opgelost gaat zijn. We laten het weten als wij ook meer weten :)

@Erik van KPN, Met alle respect maar ik kan echt niet begrijpen dat dit issue nu al meer dan twee weken speelt. Is de mobiele variant van sites van KPN dan niet interessant?

Hier zie ik die blauwe blokjes niet op de telefoon met Google Chrome. 

Overigens. Ook als je ze niet ziet zijn daar wel degelijk knoppen. Als je op die plekken tikt.

De kpn header valt ook nog steeds een stukje over de avatar. 

De kpn header valt ook nog steeds een stukje over de avatar. 

Daarnaast doet het menu knopje het ook nog steeds niet en verdwijnt de KPN header ook niet als je met de muis naar beneden gaat waardoor er op een telefoon nauwleijks ruimte blijft om een bericht te lezen en wordt reageren zo goed als onmogelijk omdat je dan vrijwel niet meer van het bericht kunt zien dat je aan het typen bent.

Voorbeeld:

Ook dat behoort natuurlijk allemaal gewoon te werken alleen zien die techneuten de urgentie blijkbaar niet om zulke vervelende fouten te verhelpen.

@Erik van KPN, Met alle respect maar ik kan echt niet begrijpen dat dit issue nu al meer dan twee weken speelt. Is de mobiele variant van sites van KPN dan niet interessant?

Zeker wel! Maar met meerdere partijen die hierbij betrokken zijn en zaken die geregeld moeten worden duurt dit wat langer dan gewenst.

@Shyrin van KPN Dank!

Maar, het blijft aan de gang nu. Mijn mailbox is volgepompt met notificaties van die spamtopics… Ik heb daarom rubriek ‘Stel je vraag’ voorlopig maar even ontvolgd.

Ik ben benieuwd wie of wat achter al die spamtopics zit.

We hebben gelukkig de meeste problemen inmiddels onder controle en blijven alles scherp monitoren om de community zo schoon mogelijk te houden.

Vaak wordt dit soort spam veroorzaakt door geautomatiseerde bots, maar het achterhalen van de exacte bron blijft lastig. We doen er in ieder geval samen met onze leverancier alles aan om dit soort storende berichten te minimaliseren. Mocht je het board “Stel je vraag” weer willen volgen, dan kan dat weer @Katana321 😉

Ik kan me niet herinneren dat ik deze wens eerder heb langs zien komen, maar zat me te bedenken, deze community is vooral wit, ikzelf stel op vele plaatsen in dat ik graag de donkere versie van een site wil bekijken, omdat dit voor mij prettiger lezen is en fijner voor mijn ogen. Zou het een optie kunnen worden dat hiernaar wordt gekeken dat er een donker thema beschikbaar komt voor de community? Uiteraard met de keuze voor andere om de lichte huidige versie te behouden.

Ik snap wat jij bedoelt @MandersOnline. We gaan het eens voorleggen bij onze leverancier: Dark mode 

Het is mij niet eerder opgevallen, maar als je op de zoekbalk klikt, komt de foto rechts boven de witte balken. (Firefox)

Reageer