Skip to main content

In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.

Wat kan je hier delen?

• Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen.
  • Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën!
  • Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.

Hoe werkt het?

1. Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen.
  2. Check de tabel of je feedback al is genoemd

Bedankt dat je de tijd neemt om ons te helpen de KPN Community te verbeteren. We kijken uit naar jouw input!

Admin edit: 04-11-2024 update startbericht

Het is mij niet eerder opgevallen, maar als je op de zoekbalk klikt, komt de foto rechts boven de witte balken. (Firefox)

Ik heb getest is ook op Edge.

Dit was opgelost 😥, @ikheetjeff en @MandersOnline.
Helaas is deze bug opnieuw naar voren gekomen. We laten hier zo snel mogelijk naar kijken. Dank voor het melden!

Momenteel lijken de links in de mails niet meer te werken.

Ik kom steeds aan de begin post en niet bij het bericht, dus dan moet ik van bericht 1 naar Pagina 5 bijvoorbeeld om het bericht te lezen

Momenteel lijken de links in de mails niet meer te werken.

Ik kom steeds aan de begin post en niet bij het bericht, dus dan moet ik van bericht 1 naar Pagina 5 bijvoorbeeld om het bericht te lezen

Nou, viel mij ook op!

Ik kreeg ook al een seintje van @wjb, @PeterG en @MennoG78. Ik ben net (!) klaar met het registeren van een support ticket voor dit issue 😅

Ik plaats net ergens een reactie en vervolgens na het plaatsen kom ik in plaats van bij mijn bericht onderop pagina 6 op pagina 5 terecht…

Update 1: bij deze reactie bleef ik op dezelfde pagina en kwam ik meteen bij mijn bericht.

Update 2: Na aanpassen van dit bericht kwam ik op pagina 1 terecht begin post.

Heel apart, ik heb net tot 2x toe bericht bewerkt en er een mooie streep in gezet, maar na opnieuw aanpassen en naar pagina 1 schieten is de streep ook weg.

Hierboven zou die nu moeten staan die streep

Streep staat er @MandersOnline .

@PeterG Ja klopt, maar als je een bericht eerder van mij kijkt daar ontbreekt hij juist.

Ik zal even de volgorde uitleggen:

Ik plaats bericht zonder de streep, omdat ik iets wil melden.

Omdat ik meteen een Update wil geven zonder een nieuw bericht te plaatsen bewerk ik deze met de betreffende streep en daaronder Update

Vervolgens wil ik nog een tweede Update toevoegen, dus dat doe ik en doordat ik hem dus wederom aanpas verdwijnt de streep, zonder dat ik hem zelf heb weggehaald, want die stond er nog toen ik mijn bericht weer opsloeg om te plaatsen.

Daarna heb ik uit frustratie opnieuw de streep terug gezet omdat ik die graag wilde hebben.

Vervolgens vond ik de tekst van Update1 en Update 2 niet juist, dus wilde ik er bij de eerste nog een spatie bij zetten en wederom bij plaatsen/opslaan is de streep verdwenen.

Hoe zet je de streep? Met de html code? 

Update:

Mij valt namelijk op dat als ik het quote de streep ook verdwijnt. 

Hi @MandersOnline , de topic editor kent zo z’n beperkingen.
Sowieso heb je maar één uur om een reactie te bewerken.

Hoe zet je de streep? Met de html code?

Ik zet een paar strepen --- en druk op enter en dan heb ik een streep, dus geen HTML code van mijn zijde.

Hi @MandersOnline , de topic editor kent zo z’n beperkingen.
Sowieso heb je maar één uur om een reactie te bewerken.

Dat weet ik, maar volgens mij is het een bug als hij plotseling iets verwijderd en de aanpassingen waren binnen enkele minuten, dus geen uur later nog een keer iets aangepast.

@Shyrin van KPN ik denk dat het probleem met de mailtjes en links verholpen is, ik kom weer goed terecht.

Verdraaid. Na 3 of meer streepjes wordt het inderdaad een lange streep…

Die er na bewerken niet meer staat inderdaad. Maar wel ff opnieuw te plaatsen.

En nogmaals.

Maar ik zou het toch anders doen…

UPDATE:

Eh, zo doe ik het meestal.

Klopt dat het opnieuw te plaatsen is, dat weet ik ook wel, maar ik vond het mooier om onderscheid te maken met een streep zodat de update ook beter tot zijn recht zou komen.

Het wordt er niet leesbaarder op met al die strepen. Wat vind je zelf?

Ik plaats maar 1 streep, dus niet per update die ik erbij zet, wat ik anders zou doen is er een hele rit lege regels tussen zetten, maakt het ook niet fijner om te lezen, maar goed ieder zijn voorkeur👍🏻

Dat soort strepen in het algemeen hebben de neiging om makkelijk te verdwijnen. Ik merk het ook vaak in teksteditors elders, zelfs Word. Laten we het gesprek over de streep hier dan ook afkappen, is niet iets waar we actief achteraan hoeven :)

@Shyrin van KPN ik denk dat het probleem met de mailtjes en links verholpen is, ik kom weer goed terecht.

Bij mij helaas nog niet, tenminste: soms wel en soms niet. Het support ticket staat i.i.g. nog open.

Ik overweeg trouwens om in het startbericht een tabel toe te voegen met een overzicht van de openstaande meldingen.

Zou dat handig zijn, denken jullie?
Laat een like achter als je het een goed idee vindt of deel je suggesties hieronder!

Heel random dit, maar ik klikte per ongeluk op “community voorwaarden” en ging het eens lezen uit interesse/verveling (dit heb ik uiteraard tijdens mijn aanmelding ook gedaan, hehehe)

Maar daar zie ik nog “forum.kpn.com” staan. Wellicht handig om te weten? Of is dit al bekend?

https://community.kpn.com/site/terms

Ha, goed gezien @ikheetjeff! Dat moet aangepast lijkt me. Ga ik doorgeven! 

Dit is inmiddels aangepast ✅.

Ik overweeg trouwens om in het startbericht een tabel toe te voegen met een overzicht van de openstaande meldingen.

Zou dat handig zijn, denken jullie?
Laat een like achter als je het een goed idee vindt of deel je suggesties hieronder!

Genoeg likes voor deze, dus we gaan hiermee aan de slag!

Ik heb er denk ik toch nog eentje, in de footer hier op de community zelf, niet op de site van KPN.com

Deze verwijst nog naar https://forum.kpn.com

Scherp opgemerkt @MandersOnline 👌🏼 We gaan 'm aanpassen!

Gelukkig staat er een algemene ‘redirect’ op forum.kpn.com en werkt het gewoon nog.
Anders zouden alle links naar oude topics ook niet meer werken.

Reageer