In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.
Wat kan je hier delen?
Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen.
Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën!
Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.
Hoe werkt het?
Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen.
Check de tabel of je feedback al is genoemd.
Bedankt dat je de tijd neemt om ons te helpen de KPN Community te verbeteren. We kijken uit naar jouw input!
Admin edit: 04-11-2024 update startbericht
Bladzijde 13 / 14
Ik was even benieuwd of bepaalde blog-berichten ook een aanpassing nodig hebben of dat jullie vast houden aan hoe het bericht geschreven is op kpn.com.
Ik ging voor de grap zoeken op kpn.com naar Forum en kreeg een hoop suggesties waaronder diverse blogs, waarvan ik aanneem dat dat zo zal blijven, maar het kan dat dat aangepast moet worden.
Wat mij daar ook meteen opviel is dat de eerste suggestie nog wel spreekt over forum met de oude URL, waarvan ik weet dat deze direct wordt doorgelinkt naar community.
Betreft dat dan voornamelijk oude blogs en artikelen? Ik denk dat het praktisch onhaalbaar is om alles aan te passen wat de afgelopen jaren is verschenen. Als het goed is staat er wel een redirect op die links waardoor je gelukkig wel aankomt op de KPN Community.
Betreft dat dan voornamelijk oude blogs en artikelen? Ik denk dat het praktisch onhaalbaar is om alles aan te passen wat de afgelopen jaren is verschenen. Als het goed is staat er wel een redirect op die links waardoor je gelukkig wel aankomt op de KPN Community.
dat gaat zeker om oudere blog berichten, dus daarvan verwacht ik dan ook niet direct of ooit een aanpassing, maar de knop die erboven staat waar de screenshot van gemaakt is weet ik niet of jullie er iets mee kunnen, dat is voornamelijk mijn vraag.
Ik zal het eens aankaarten @MandersOnline. Dank je!
Ik ben benieuwd hoe KPN dat in de toekomst taalkundig correct gaat formuleren nu ze het forum geen forum meer noemen maar "community".
Je kunt natuurlijk niet gaan praten over 'Vind je antwoord op onze community" immers een community is een groep mensen en niet een "plaats".
Vind je antwoord in (bij) onze community
Vind je antwoord in (bij) onze community
Het gebruik van het woordje "bij" is correct het woordje "in" niet.
Nu ben ik het er persoonlijk niet mee eens dat de site aangeduid wordt met "community" immers een site kan geen community (groep mensen) zijn, De site is een plaats waar de community samenkomt en hoe noemen we zoiets ... precies, een forum (publieke plaats waar mensen bijeenkomen om met elkaar te discussiëren over specieke onderwerpen).
Hoi @MandersOnline! Ik heb een bericht terug en als het goed is zou het moeten zijn aangepast . Dank voor het melden!
Ik kan bevestigen dat er nu community staat met de juiste link! Dat was nog sneller dan ik had verwacht.
Ik kan bevestigen dat er nu community staat met de juiste link! Dat was nog sneller dan ik had verwacht.
Wat er nu staat is taaltechnisch dus niet correct.
Hoe kun je nu iets vinden op een groep mensen.
Dit is een beetje dezelfde discussie die wij intern ook hebben gehad voor het verwelkomen van mensen hier. Zeggen we ‘welkom op de Community’, ‘welkom in de Community’ of ‘welkom bij de Community’
In het algemeen zie je, als je online kijkt, dat op de Community de meest gebruikelijke keuze is. Het benadrukt dat de Community een online plek is. Ik ga er vanuit dat de website ook aangepast is vanuit dat gedachtegoed.
Bij of in de Community is verder een goede om te gebruiken als je met individuele mensen in gesprek bent om aan te geven dat het inderdaad om een groep mensen gaat hier.
Het benadrukt dat de Community een online plek is.
Maar dat is het dus niet. Een community is een groep mensen, niet de plek die ze bezoeken.
Ik ga er vanuit dat de website ook aangepast is vanuit dat gedachtegoed.
Dat snap ik maar, nogmaals, het is taaltechnisch gezien niet juist.
Taal is een levend iets. Be the change you want to see. Dus doen wij ‘op’.
Ach de andere providers zoals Ziggo doen het net zo.
Kan er niet wakker van liggen als het dan taal technisch niet klopt iedereen snapt het.
En zo verloedert de taal dus steeds verder, zoals b.v. bij het wat mij betreft gruwelijke "me kids" waar "m'n kinderen" bedoeld wordt.
Me: persoonlijk voornaamwoord.
M'n/mijn: bezittelijk voornaamwoord.
En "Kids": een anglicisme.
De 'me kids’ versie vind ik persoonlijk ook verschrikkelijk inderdaad. Dat is wel wat anders dan in dit geval, zoals Erik eerder al uitlegt.
Ik reageerde dan ook meer op :
Kan er niet wakker van liggen als het dan taal technisch niet klopt iedereen snapt het.
Ach de andere providers zoals Ziggo doen het net zo.
Ik znap er geen bal meer fan
Had ook wederom weer geen melding gehad dat er een nieuwe post was van Erik of wie dan ook………….
Hoi @MennoG78! Ik heb even je bericht vanuit het puzzeltopic hier neergezet. Dit lijkt me een iets betere plek en kunnen we daar verder puzzelen. Ben je wel geabonneerd op dat topic dan? En ontvang je wel e-mails over ander lopende topcis?
Hoi @MennoG78! Ik heb even je bericht vanuit het puzzeltopic hier neergezet. Dit lijkt me een iets betere plek en kunnen we daar verder puzzelen. Ben je wel geabonneerd op dat topic dan? En ontvang je wel e-mails over ander lopende topcis?
Yes ben zeker geabonneerd net zoals op deze waar ik nu meteen een melding van kreeg.
Hier check staat het aan :
Vaag @MennoG78. Je kan je even opnieuw abonneren om te kijken of dat voor toekomstige berichten een ander resultaat geeft.
Vaag @MennoG78. Je kan je even opnieuw abonneren om te kijken of dat voor toekomstige berichten een ander resultaat geeft.
nog keer gedaan omdat jij het vroeg had dit al aantal keer gedaan namelijk.
Was het bekend dat je met als mensen een reactie maken in het update stukje dat je niet naar het bericht gaat maar boven in blijft staan.
Was het bekend dat je met als mensen een reactie maken in het update stukje dat je niet naar het bericht gaat maar boven in blijft staan.
Je bedoeld bij de product updates dat je niet direct bij het bericht komt als je de link in de mail gebruikt. Dit is een bekend probleem al sinds het productupdates verhaal begonnen is volgens mij.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.