Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

637 reacties

• 13276 reacties
  • 14 januari 2025
MandersOnline schreef:

Ik denk dat het zoiets is als de volgende afbeelding:

Nee. 

• 0 reacties
  • 14 januari 2025

Henk

Heb je niks anders te doen, ik wil dat niet etc. Maak wat zinnigs van je leven ipv je zo vreselijk druk maken om een tellertje op je favoriete forum.

Get a different life. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • 14 januari 2025

Laten we het hier wel gezellig houden. Dit soort opmerkingen helpen daar niet bij ​@Joshua55 

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1200 reacties
  • 30 januari 2025

Dit nieuwe knopje doet het niet goed geef een notificatie terwijl de meldingen van gisteren zijn 

Admin: samengevoegd met centraal topic

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 30 januari 2025

Hoi ​@MR_CHIP ik heb je bericht samengevoegd met het centrale topic. Dit is bij ons bekend en navraag hiervoor staat uit. Bedankt voor jouw feedback!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17602 reacties
  • 30 januari 2025

Hoi ​@MR_CHIP 

De forumbouwer Gainsight heeft het "Berichtencentrum” vanochtend weer geactiveerd. Dat hebben we eind november 2024 al een week kunnen proberen (zie hier eerder in dit topic). Helaas blijken er nog (steeds) problemen mee te zijn.

Waarschijnlijk staat jouw ongelezen melding een stuk lager op de lijst. De sortering klopt nog van geen kanten.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1200 reacties
  • 30 januari 2025

Ik krijg nu net wel een rood dingetje te zien maar een melding zelf niet in de lijst 

wjb
Superuser
  • 74610 reacties
  • 30 januari 2025
MR_CHIP schreef:

Ik krijg nu net wel een rood dingetje te zien maar een melding zelf niet in de lijst 

Scroll maar eens naar beneden, dan zal je hem vanzelf een keer tegenkomen.

De functionaliteit zoals die nu is is waardeloos.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1200 reacties
  • 30 januari 2025
wjb schreef:
MR_CHIP schreef:

Recente melding hoor toch bovenaaj te staan ?!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17602 reacties
  • 30 januari 2025

Ja, het hoort. Maar de praktijk is anders, zoals ik hierboven al zei.

RBxx schreef:
Waarschijnlijk staat jouw ongelezen melding een stuk lager op de lijst. De sortering klopt nog van geen kanten.

wjb
Superuser
  • 74610 reacties
  • 30 januari 2025
MR_CHIP schreef:
wjb schreef:
MR_CHIP schreef:

Recente melding hoor toch bovenaaj te staan ?!

Nee, nieuwe (ongelezen) meldingen horen bovenaan te staan.

Er hoort een kopje “NIEUW” te zijn en een kopje “RECENT”, maar helaas wordt het kopje “NIEUW” niet bij iedereen getoond. Binnen die kopjes horen de nieuwste meldingen uiteraard bovenaan te staan en ook dat is niet het geval. De volgorde is net zo random als de volgorde van de zoekresultaten binnen het forum. Wat dat betreft lijkt Gainsight (de ontwikkelaar achter het forum) geen flauw benul te hebben van waar ze mee bezig zijn.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1200 reacties
  • 30 januari 2025

Na alles markeren als gelezen komt het wel bovenaan

wjb
Superuser
  • 74610 reacties
  • 30 januari 2025

Ook hier is het kopje "NIEUW" spontaan verschenen.

PeterG
Superuser
  • 61131 reacties
  • 30 januari 2025

Bij mij geen nieuw te zien. Zelfs met "8" is de meest recente, nu, 21 uur oud. Wat een k... ding.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1200 reacties
  • 30 januari 2025

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36640 reacties
  • 30 januari 2025

Ja klopt ​@MR_CHIP ,

Naarmate je hier langer actief bent, gaat dat verschil alleen nog maar groter worden. Het is niet altijd duidelijk waar dat door komt. Ik vermoed dat het te maken heeft met verwijderde berichten. Dat doet een moderator soms als er een verzameltopic speelt of als je iets gepost hebt wat niet door de beugel kan… 😉

PeterG
Superuser
  • 61131 reacties
  • 30 januari 2025

Nog even je best doen ​@MR_CHIP . Voor een nog groter verschil. Links is alles wat nu nog zichtbaar is. Rechts alles gedurende mijn 10 jaar.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36640 reacties
  • 30 januari 2025
Noordzee schreef:

Ja klopt ​@MR_CHIP ,

Naarmate je hier langer actief bent, gaat dat verschil alleen nog maar groter worden. Het is niet altijd duidelijk waar dat door komt. Ik vermoed dat het te maken heeft met verwijderde berichten. Dat doet een moderator soms als er een verzameltopic speelt of als je iets gepost hebt wat niet door de beugel kan… 😉

En ter aanvulling. Vrijwel al jouw reactie van voor 1 januari 2019 zijn gearchiveerd, maar worden nog wel meegeteld aan de rechterzijde. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1118 reacties
  • 30 januari 2025
Noordzee schreef:

reactie van voor 1 januari 2019 zijn gearchiveerd

Gearchiveerd als in: niet meer te lezen?

Zo ja, dat vind ik echt wel slecht: dat je tijd stopt in reacties en dat die ineens verdwijnen. (Naast dat moderators soms de titel veranderen. En reacties markeren als “beste antwoord” ook al is het niet écht een antwoord.)

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2774 reacties
  • 30 januari 2025
wjb schreef:

nieuw heb ik nog niet gezien terwijl ik ook die volg waar het bij jou staat

wjb
Superuser
  • 74610 reacties
  • 30 januari 2025
MennoG78 schreef:
wjb schreef:

nieuw heb ik nog niet gezien terwijl ik ook die volg waar het bij jou staat

Bij mij is hij ook al weer weg hoor, het was éénmalig.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17602 reacties
  • 30 januari 2025
Arjan van B schreef:
Noordzee schreef:

reactie van voor 1 januari 2019 zijn gearchiveerd

Gearchiveerd als in: niet meer te lezen?

Zo ja, dat vind ik echt wel slecht: dat je tijd stopt in reacties en dat die ineens verdwijnen. 

Een groot deel van die content bevatte verouderde informatie. Er is eind 2021 niet zomaar alles ouder dan 2019 gearchiveerd. Bepaalde categorieën zijn uitgezonderd en ook content wat veel gebruikt en/of benaderd werd is nog steeds benaderbaar. Ten slotte heeft oude informatie behouden ook risico's, het kan ook verouderd zijn, of nog erger, onjuist.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 308 reacties
  • 1 februari 2025

Op dit moment wordt ik steeds al na 2 a 3 pagina's laden binnen korte periode geblokkeerd door CloudFlare en dan zie ik een 403 pagina. Ik moet dan steeds een paar minuten wachten voor ik weer op het KPN forum kan komen.

PeterG
Superuser
  • 61131 reacties
  • 1 februari 2025

Ik krijg sinds gisteravond regelmatig dit ​@MandersOnline . Na enkele minuten af en toe verversen laadt het dan weer. Tot het volgende moment. 

wjb
Superuser
  • 74610 reacties
  • 1 februari 2025

Ik denk dat iedereen hier last van heeft, ik heb die melding ook al een paar keer mogen aanschouwen.