Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

753 reacties

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Sinds een paar uurtjes ontvang ik weer mailtjes, probleem lijkt hiermee voorlopig weer opgelost te zijn.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 17734 reacties
  • 4 april 2025

Hi ​@MandersOnline 
Ik zie sinds vanmorgen ook weer (alle??) notificatie mailtjes binnenkomen, maar toch schijnt het nog niet helemaal opgelost te zijn, gezien de opmerking van ​@Shyrin van KPN in dit → topic.

Shyrin van KPN schreef:
Ik begrijp van onze platform leverancier dat er al verbeteringen zijn doorgevoerd. De definitieve oplossing volgt nog. Dat zal vast na het weekend gebeuren.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

@RBxx bedankt voor het delen van deze informatie, het lastige is dat er dus op diverse plekken het gerapporteerd word en ook vaak maar op 1 plek dan de reactie komt die ik daar nu kon lezen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 17734 reacties
  • 5 april 2025

Je kan het ook omdraaien ​@MandersOnline . Het wordt vaak op verschillende plaatsen gevraagd, in plaats van op 1 centrale plaats zoals hier waardoor het makkelijker te vinden is.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 5 april 2025

Er wordt hier inderdaad aan gewerkt achter de schermen. Er is nog geen afmelding geweest dus het kan zijn dat dat nog niet altijd en overal goed werkt. Ik verwacht ook dat dit na het weekend zal komen. Nog even geduld dus. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
RBxx schreef:

Je kan het ook omdraaien ​@MandersOnline . Het wordt vaak op verschillende plaatsen gevraagd, in plaats van op 1 centrale plaats zoals hier waardoor het makkelijker te vinden is.

Klopt en omdat het niet centraal is komt er ook niet altijd een reactie, misschien handiger als ze het samenvoegen hierbij zodat je centraal een antwoord kan geven.

Alex van KPN schreef:

Er wordt hier inderdaad aan gewerkt achter de schermen. Er is nog geen afmelding geweest dus het kan zijn dat dat nog niet altijd en overal goed werkt. Ik verwacht ook dat dit na het weekend zal komen. Nog even geduld dus. 

Ik ga lekker genieten van het weekend dus heb geduld, tot op heden lijkt alles goed te gaan bij mij dan.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3578 reacties
  • 5 april 2025

Ik krijg ook weer notificaties van de forums die ik volg. Maar afgaande op de reactie van ​@Alex van KPN,  is dit probleem nog niet volledig opgelost. Geen nood, er wordt aan gewerkt.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4557 reacties
  • 5 april 2025

Op het Community Cafe topic zie ik een placeholder stukje tekst als ik een reactie wil plaatsen. In dit topic of andere topics heb ik dat niet.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7679 reacties
  • 5 april 2025

Da's gek ​@Ik_Combineer. 😶 Ik heb het via mijn telefoon en op de laptop gecheckt bij het Community Café, maar ik krijg netjes dit te zien: 

Benieuwd of anderen dit ook hebben.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4557 reacties
  • 5 april 2025

Heb het nog steeds als ik een nieuw tabblad open, maar dan zal het vast fout gaan met de cookies en/of cache van mijn telefoon. 

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2415 reacties
  • 5 april 2025

Ik heb het ook, en ik kom eigenlijk nooit in dat topic, dus mijn cache kan het niet zijn.
Alhoewel het na ctrl - r wel weg is. Ik ga het eens in de gaten houden!

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1229 reacties
  • 5 april 2025

hier werkt het normaal

windows 11 met chrome

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Dat met die placeholder had ik in het verleden ook, dit ontstond meestal in combinatie met een blokkade omdat ik te veel verkeer zou genereren. Heel soms zie je nog dat het gebeurd, maar al stukken minder dan in het verleden.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 342 reacties
  • 10 april 2025

Heel erg grappig, ik had wat tekst gekopieerd en geplakt en daarbij stond nog een verwijzing naar mijn gebruikersnaam en nu krijg ik zowel via mail als via de notificaties bericht dat ik mezelf noemde.

Even de titel weggelaten in deze afbeelding.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 17734 reacties
  • 10 april 2025

Dat is een hele tijd zo. Ik kwam daar ooit achter toen ik ook toevallig iets kopieerde met een mention van mijn naam erin. Maar ja, wie noemt zichzelf nou 🤗.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1229 reacties
  • 11 april 2025

Na vanmiddag dat het forum offline was zijn er opeens groene bolletjes gekomen naast vermoedelijk gebruikers die online zijn 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37189 reacties
  • 11 april 2025

@MR_CHIP 

Dat is de topic-starter. 

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1229 reacties
  • 11 april 2025
Noordzee schreef:

@MR_CHIP 

Dat is de topic-starter. 

Waarom is dat nu weer gedaan en er was toch de tekst topicstarter 

Buurman20
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 123 reacties
  • 11 april 2025

Als ik uit dit topic ga en weer in het overzicht van topics ben en scrol naar beneden dan mis ik onder bij het laatste topic de brede keuze knop Toon meer

PeterG
Superuser
  • 61764 reacties
  • 11 april 2025

Hoi ​@Buurman20 .

Ik ben toch al heel lang hier actief. Maar... waar is "populaire onderwerpen" te vinden?

Buurman20
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 123 reacties
  • 11 april 2025
PeterG schreef:

Hoi ​@Buurman20 .

Ik ben toch al heel lang hier actief. Maar... waar is "populaire onderwerpen" te vinden?

Ik had het screenshot wat gecropt …….

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2415 reacties
  • 11 april 2025
PeterG schreef:

Hoi ​@Buurman20 .

Op een gewone browser staat dat altijd rechts, zijn gewoon tags.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14915 reacties
  • 12 april 2025

@Buurman20 je deelt 2 screenshots, 1 met en 1 zonder. Krijg je ‘toon meer’ altijd te zien, behálve als je vanuit dit specifieke topic komt? Zo ja, waar klik je precies op om vanuit dit topic naar het overzicht te gaan?

Buurman20
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 123 reacties
  • 12 april 2025

Hallo ​@Maja van KPN ,  Als ik vanuit het startscherm van de community bijvoorbeeld klik op “Recent actief” of “Help anderen” en vervolgens een willekeurig topic aanklik en lees. Ga ik daarna weer terug naar het topic overzicht van een van beiden en scrol ik vervolgens naar beneden dan mis ik plotseling onder het laatste topic van het overzicht de brede blauwe keuze knop “Toon meer”  Ik moet dan vervolgens weer terug naar het startscherm en dan een keer klikken op een andere keuze waar ik voorheen in zat. 

Ik maak gebruik van de community met de Edge browser op mijn iPad en windows PC. 

m.vr.gr.

John

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14915 reacties
  • 12 april 2025

Ah zo, ik heb dit zelf inderdaad ook als ik daar een topic aanklik en dan een pagina terug ga met in mijn geval extra knop op mijn muis. Is dit al langere tijd zo ​@Buurman20? Of is dit pas recent ontstaan?

Reageer