Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

• July 3, 2024
  • 1106 reacties
  • 15671 keer bekeken
Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

1106 reacties

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • April 12, 2025

Ah zo, ik heb dit zelf inderdaad ook als ik daar een topic aanklik en dan een pagina terug ga met in mijn geval extra knop op mijn muis. Is dit al langere tijd zo ​@Buurman20? Of is dit pas recent ontstaan?

Hallo ​@Maja van KPN , Dit probleem is iets van de laatste 2 dagen en kwam dit t/m afgelopen donderdag niet tegen. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 12, 2025

Duidelijk ​@Buurman20, ik maak er een melding van!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 12, 2025

Even geprobeerd wat ​@Buurman20 aangeeft. Als ik terug ga met de terug knop van de browser komt wel de  Toon meer  knop terug. Maar dat duurt wel een paar seconden. 

(Geprobeerd op de Android telefoon in Google Chrome)

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 12, 2025

Ah, op mijn telefoon is de knop er ook ​@PeterG, via verschillende browsers, dank voor het delen, dit neem ik mee in de melding!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 12, 2025

Dit gaat ook niet goed. Gelukkig weet ik wat er zou moeten staan.… De link teksten bij de 3 puntjes. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmmm, bij mij komt er ook niks in beeld. Puur om zoveel mogelijk vragen van Gainsight van tevoren af te vangen, je hebt dit in meerdere browsers? En ook in verschillende topics? Of alleen bepaalde topics?

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Hmmm, bij mij komt er ook niks in beeld. Puur om zoveel mogelijk vragen van Gainsight van tevoren af te vangen, je hebt dit in meerdere browsers? En ook in verschillende topics? Of alleen bepaalde topics?

@Sanne van KPN bij mij dan weer wel:

Ik denk dat het dan niet bij iedereen is. 🤔

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Dit gaat ook niet goed. Gelukkig weet ik wat er zou moeten staan.… De link teksten bij de 3 puntjes. 

@PeterG als je de site een ‘refresh’ geeft, komt het dan ook niet in beeld?

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • April 12, 2025

Hier met de Samsung A53 i.c.m. browser Edge hetzelfde euvel.....om te testen want  voor mijn ogen en leeftijd (70) niet ideaal op dat kleine scherm van de smartphone……..ik houd het maar bij mijn iPad of PC …….Aanvulling: ook hier met die 3 puntjes onder mijn reactie 3 lege tekstvensters. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 12, 2025

De forumsoftware vertoont ook niet meer hoeveel reacties iemand in het verleden hier op het forum heeft geplaatst. Ligt dat aan mijn laptop of hebben andere mensen dit ook ? Is dit een fout of is dit met opzet gebeurt (door Gainsight) op verzoek van andere forumgebruikers ?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 12, 2025

Als ik mijn reactie aanpas (dat was een aanpassing van mijn vorige reactie in dit topic) dan wordt kort het aantal reacties dat ik hier op het forum heb geplaatst getoond. Het beeld dat ik te zien krijg wordt kennelijk nog een keer bijgewerkt door mijn browser (Chrome) en verdwijnt dan na de “update”.

Wat wil men hier nu ? Wat is hier nu de bedoeling van de KPN / Gainsight ? Wel of niet tonen van het aantal reacties ?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 12, 2025

Het lijkt erop dat Gainsight hier “in de fout gaat”. Want ik heb even gekeken in een topic op het “Email en Cloud” subforum en daar maakt de software er een potje van. Soms wordt wel het totaal aantal reacties getoond en soms juist weer niet. Het lijkt erop dat de forumsoftware “zijn mening verandert” bij elke individuele reactie.

Nogmaals, hebben andere mensen hier ook last van ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 12, 2025

Ik weet even niet precies wat je bedoelt ​@WMG-N . 

Hier zie ik hoeveel reacties je hebt.

https://community.kpn.com/members/wmg-n-366682 

Dennis Overbeek
Wijsgeer

De forumsoftware vertoont ook niet meer hoeveel reacties iemand in het verleden hier op het forum heeft geplaatst. Ligt dat aan mijn laptop of hebben andere mensen dit ook ? Is dit een fout of is dit met opzet gebeurt (door Gainsight) op verzoek van andere forumgebruikers ?

Waar bedoel je het precies ​@WMG-N, als je de browser hebt ingezoomd dan verdwijnt dat achter de naam, zoom je uit dan komt het weer in beeld, nu heb ik het zelf even gecheckt, maar de aantal reacties komt er ook niet meer te staan als ik de website heb uitgezoomd.

Ik weet zelf niet meer wat Gainsight aan het doen is, laat het toch eens gewoon hoe het is, waarom steeds al die veranderingen?

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ik weet even niet precies wat je bedoelt ​@WMG-N . 

Hier zie ik hoeveel reacties je hebt.

https://community.kpn.com/members/wmg-n-366682 

Achter jou naam ​@PeterG als je een reactie hier hebt geplaatst.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 12, 2025

Andere browser. Wel ook even op de telefoon. Laptop nog niet geprobeerd. Maakt niet uit of het eigen of andere reactie is ​@Sanne van KPN .

Samsung browser 

En hier staat ineens ook het woord 'inloggen' niet

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Gemeld bij Gainsight ​@PeterG

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • April 12, 2025

Hallo  ​@Sanne van KPN  ik kwam tot de ontdekking dat het probleem met de verdwenen “Toon meer” knoppenbalk niet speelt als je niet bent ingelogd maar als bezoeker op de  community aanwezig bent. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 12, 2025

Hallo  ​Sanne van KPN ik kwam tot de ontdekking dat het probleem met de verdwenen “Toon meer” knoppenbalk niet speelt als je niet bent ingelogd maar als bezoeker op de  community aanwezig bent. 

Uiteraard heb ik het ingelogd geprobeerd. En nu ook op de laptop (W11, Google Chrome) komt wel de blauwe Toon meer balk bij gebruik terug knop. 

@Buurman20 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 12, 2025

Dit is wat ik bedoel. bij de blauwe pijl staat het totaal aantal reacties van mij op dit KPN forum terwijl bij de rode pijl (in hetzelfde topic) dat aantal ontbreekt.

Het topic (plus de reactie) waar ik dit zag gebeuren:

Hebben andere mensen dit ook ? In hun Chrome browser ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 12, 2025

Oh, weinig opgelet ​@WMG-N . Maar vind het vaak juist irritant dat daar voor mij 61.000 + reacties vermeld stonden. Daar zijn wel eens heel vervelende opmerkingen op gekomen als ik een soms uitgebreid zorgvuldig antwoord had. Zo van ‘van eigenwijze figuren hoeven we niks aan te nemen’ enzo.

Dat getal dáár voegt ook niets toe, hè.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 12, 2025

Waar bedoel je het precies ​@WMG-N, als je de browser hebt ingezoomd dan verdwijnt dat achter de naam, zoom je uit dan komt het weer in beeld, nu heb ik het zelf even gecheckt, maar de aantal reacties komt er ook niet meer te staan als ik de website heb uitgezoomd.

Ik weet zelf niet meer wat Gainsight aan het doen is, laat het toch eens gewoon hoe het is, waarom steeds al die veranderingen?

Ik gebruik een laptop maar met een extern beeldscherm dat een (veel) hogere resolutie (ca. het dubbele) heeft dan het beeldscherm van mijn laptop.

• April 12, 2025

Er zijn wel meer irritante dingen.

Ik zou graag zien wie het beste antwoord in een topic kiest, dat door WMG-N aangehaalde topic heeft nu al 4 beste antwoorden gehad, maar je kan niet zien wie dat steeds wijzigt.
Misschien een idee om er zoals op sommige andere forums meerdere te kunnen kiezen, soms is er niet 1 beste antwoord of maak er (een) uitgelichte reactie(s) van die ook bovenin komt/komen te staan.

Nu hebben sommige gebruikers ineens een groen bolletje, wat betekent dat?
Als het aanduid of iemand online is dan zou dat optioneel moeten zijn.

Als je niet ingelogd bent (zoals ik op mijn mobiel) dan wordt de Recent actieve topic pagina maar eens in de 5 minuten ververst en moet je vaak 2 keer herladen om nieuwe reacties/post te zien, super irritant.

...

En hier ben ik grondig mee eens, iedere wijzigingen waardoor er weer van alles niet werkt en het soms weken duurt voordat het is opgelost.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 12, 2025

WMG-N: Ik gebruik een laptop maar met een extern beeldscherm dat een (veel) hogere resolutie (ca. het dubbele) heeft dan het beeldscherm van mijn laptop.

1920 x 1080 beeldscherm is voor veel sites al teveel. Zo ziet het forum eruit als ik dat 1 op 1 (pixels) zou doen op het scherm. 

Maar ik zoom het dus 167 % in. Dan is het vullend in de breedte. Al is de berichten kolom nog steeds links uitgelijnd over 2/3 van het scherm.

• April 12, 2025

Heel erg grappig, ik had wat tekst gekopieerd en geplakt en daarbij stond nog een verwijzing naar mijn gebruikersnaam en nu krijg ik zowel via mail als via de notificaties bericht dat ik mezelf noemde.

Even de titel weggelaten in deze afbeelding.

Dat is een hele tijd zo. Ik kwam daar ooit achter toen ik ook toevallig iets kopieerde met een mention van mijn naam erin. Maar ja, wie noemt zichzelf nou 🤗.

Eerder was dat niet zo.

Maar even iets anders over dat noemen van andere gebruikers, dat heeft alleen zin als diegene nog niet actief was in dat draadje.