Skip to main content

Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!

We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes).

 

We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen.

 

Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar. 

Bij mij werken de linkjes in de e-mail niet meer op mijn IPhone. 

Wat gebeurt er dan als je op een link klikt?

Helemaal niets. Gisteren nog wel. Ik kom er nu achter dat het aan de app Spark ligt. In de e-mail app van Apple functioneert het wel 🤔


net 

08:50 weer opnieuw moeten inloggen alle keren met KPN ID , @Shyrin van KPN 


Ik laat uitzoeken of we hier iets aan kunnen doen, @MR_CHIP. Het schijnt van wel, dus ik heb goede hoop!


net 08:50 weer opnieuw moeten inloggen alle keren met KPN ID , @Shyrin van KPN 

Gebeurt dat meerdere keren op dezelfde dag? Wis je cookies bij afsluiten van de browser?
Mijn ervaring is dat één keer per dag inloggen normaal is. Daar ‘doe’ ik de hele dag mee.

Dat is ook niet veranderd na de migratie van forum → community


Ik hoef op mijn telefoon en tablet nooit opnieuw in te loggen op het forum.

Ik gebruik daar Hermit als "browser" en zelfs als ik een tijdje niet op forum ben geweest hoef ik gelukkig nog steeds niet in te loggen.


Dat geldt voor mijn sessies op telefoon en tablet ook. Zolang ik de browser niet afsluit, blijft de inlog behouden.


Dat geldt voor mijn sessies op telefoon en tablet ook. Zolang ik de browser niet afsluit, blijft de inlog behouden.

Ik kan Hermit volledig afsluiten, sterker nog, zelfs als ik mijn tablet opnieuw opstart hoef ik niet opnieuw in te loggen.


net 08:50 weer opnieuw moeten inloggen alle keren met KPN ID , @Shyrin van KPN 

Gebeurt dat meerdere keren op dezelfde dag? Wis je cookies bij afsluiten van de browser?
Mijn ervaring is dat één keer per dag inloggen normaal is. Daar ‘doe’ ik de hele dag mee.

Dat is ook niet veranderd na de migratie van forum → community

Ik sluit mijn browser niet af en gebruik Chrome

Op ziggo community gebeurt het bijv niet


Nou, er is een tijdje geleden wel iets veranderd.

In het verleden bleef mijn inlog de hele dag ‘geldig'. Zowel op mijn pc als op mijn mobiel. (Op beide gebruik ik Chrome.) Maar sinds een tijdje (aantal weken of zo) merk ik dat ik halverwege de dag of 's avonds ineens niet meer ingelogd ben. Dit gebeurt zowel op mijn pc als op mijn mobiel.


Eens met @MandersOnline , Ook ik vind dat in de mails de naam weer toegevoegd mag worden.

In de laatste notificatiemails zie ik nu wel de naam van de poster.

Top.


Eens met @MandersOnline , Ook ik vind dat in de mails de naam weer toegevoegd mag worden.

In de laatste notificatiemails zie ik nu wel de naam van de poster.

Top.

Maar… in geval van een nieuw topic mis ik in de mail de link naar dat topic. Graag de link nog toevoegen.


Als het goed is, Katana, heb ik dat nu hersteld.


Als het goed is, Katana, heb ik dat nu hersteld.

Helaas is dit niet het geval @Erik van KPN


Admin edit: screenshot verwijderd i.v.m. leesbaarheid


En ook de andere textuele wijzigingen van @Erik van KPN zijn helaas weer verloren gegaan.


Zodra @Erik van KPN  er weer is, kijken we verder.  Dank voor het signaal


Het wordt nog gekker. Ik ben ineens op alle boards geabonneerd. 

Dat was altijd alleen digitenne en vast bellen. 

Maar ook nog geen enkele mail gehad van nieuw topic. Zou je dan toch wel verwachten van alle boards de afgelopen uren.…

Kortom overal ineens op geabonneerd. Nog geen enkele 'nieuw topic' mail binnen. 

Beide een raadsel. 


Het wordt nog gekker. Ik ben ineens op alle boards geabonneerd. 

Ik denk eerder dat gewoon de verkeerde knop (Niet meer volgen) getoond wordt op de pagina van een "board".


Als het goed is, Katana, heb ik dat nu hersteld.

Helaas is dit niet het geval @Erik van KPN

Idem voor mij. Dus dit is dus niet “als het goed is”. Tenzij dit met opzet gedaan is.


Nu staat bij mij de link er wel bij:

 

 

Inmiddels bij jullie ook?


Admin edit: screenshot verborgen i.v.m. leesbaarheid


@Dennis Schreve, Dat is een ander soort bericht. Jouw eerdere bericht gaat er over dat er een nieuw topic gestart is terwijl het laatste bericht gaat over dat er een nieuwe reactie in een bestaand topic geplaatst is.


Ik vind deze email ook zo niets zeggen kan niet meteen er heen Je kan niet meteen naar het aangemaakte topic.

 

Dit is me nu meer zoiets van stuur dan niks ;)

 



Admin edit: screenshot verborgen i.v.m. leesbaarheid


Ik vind deze email ook zo niets zeggen kan niet meteen er heen Je kan niet meteen naar het aangemaakte topic.

---

Dit is me nu meer zoiets van stuur dan niks ;)

@MennoG78  Zie de reactie van Erwin hierboven.


Jawel!! De link staat nu in de mail; ik kan nu zelf bepalen welke topic ik wil zien. Mooi gedaan!!


In de portret  stand van mijn iPad wordt de inlog bedekt en moet ik de iPad in de landschap mode draaien om in te kunnen loggen.

 


Hele goede feedback dit, @Buurman20! Ik ga het doorgeven!


Reageer