Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

• July 3, 2024
  • 1106 reacties
  • 15670 keer bekeken
Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

1106 reacties

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Staat nu aan, ik wacht het even af wat er nu gaat gebeuren.

Ik heb alleen iets minder tijd de komende weken.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Ik heb het nu een paar dagen aan staan.

Daar waar ik als laatste had gereageerd krijg ik nu dagelijks een of meerdere mailtjes van.

Onderwerpen waar ik niets van ontving en nog niet opnieuw heb geabonneerd of een nieuwe reactie geplaatst heb ontvang ik niet 1 mailtje, al zijn er vele berichten geplaatst in de tussentijd.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 21, 2025

‘k Kreeg vanavond een PB van ​@Shyrin van KPN, dank daarvoor! ‘k Kan ‘m alleen niet beantwoorden, veld blijft leeg en geen button ‘verstuur’. Kan dit kloppen?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • July 21, 2025

Ja, helaas klopt dit… Het lukt mij nu ook niet meer op privéberichten te sturen of te beantwoorden… 😥 Ik stuur ​@Jan van KPN er op af! 💪🏾

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 21, 2025

Ik heb het ook net gemerkt. Naar niemand gaat het nog. Heb ook al een storingsmelding naar de moderators gedaan.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 22, 2025

Bij mij is het probleem verdwenen. Ik kan weer privéberichten aanmaken en versturen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 22, 2025

Dito hier; ook weer privéberichten. ​@RBxx , ​@Remco van KPN , ​@Jan van KPN 

Al dacht ik dat er ook wat opmaak als B, I enzo bij stond. (?)

Maar ik kan me vergissen. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 22, 2025

​​​​Al dacht ik dat er ook wat opmaak als B, I enzo bij stond. (?)

Maar ik kan me vergissen. 

Dat staat er bij mij ook ​@PeterG , onderaan het invoerveld.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 22, 2025

Tja. Screenshot mobiel (laptop nog niet aan)

Maar net op de mobiel heb je geen mogelijkheid voor ctrl b, i, u . Juist op de telefoon is er geen opmaak zonder die knoppen. Want je kunt geen ctrl b, i, u gebruiken. Op de laptop wel.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • July 22, 2025

Beginnende goede berichten vanuit jullie in ieder geval. We hebben ook nog geen bericht van de leverancier dat het probleem is verholpen. Wel dat ze er aan werken.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • July 22, 2025

Hi allemaal, dit is als opgelost afgemeld. ​@PeterG werkt alles bij jou nu goed inclusief opmaak? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 22, 2025

Ja het werkt.

Echter

Mobiel: Geen opmaak

Laptop: wel Bold, Italic, Underline en smileys.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 22, 2025

Zojuist een PB naar ​@Shyrin van KPN  gestuurd en dat lukte!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • July 22, 2025

Ja het werkt.

Echter

Mobiel: Geen opmaak

Laptop: wel Bold, Italic, Underline en smileys.

Dan is dit tot nu toe alleen bij jou, hier ook getest met 2 Android toestellen. Zou je de cookies ook willen verwijderen om te kijken of dat helpt? 

Als dat ook niet helpt, het gaat nog steeds om je Samsung Galaxy A40? En heb je ook de Android versie voor me? Dan kan ik het zo compleet mogelijk doorgeven. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 22, 2025

Jep. Samsung Galaxy A40. Browser Google Chrome. Android versie 11.

Ook na wissen cookies en sitegegevens.

Er staat onderin alleen VERSTUUR.

Op m'n mobiel in Google Chrome. En ook gekeken via de SAMSUNG BROWSER. Zelfde resultaat.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • July 22, 2025

Dankjewel. Ik weet voldoende en zet dit door. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ze kunnen het niet reproduceren op andere Samsung toestellen en helaas hebben ze niet jouw toestel beschikbaar ​@PeterG. Heb je nog steeds dit probleem? Ook nog uit- en weer inloggen? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 22, 2025

22:49

Uitgelogd, cookies gewist, weer ingelogd.

B, en U blijven afwezig. Ach, laat het maar zo. Geen idee. Gebruik die PB's weinig. Al helemaal weinig op de phone, hoewel ik die het meest gebruik voor het forum. Soms dagen alleen maar.

Heb in ieder geval VERSTUUR weer terug. Die is vrij essentieel, hè!

23:02

En ineens… op LANDSCAPE mode zijn die opmaak functies er wel. Dus daar red ik het wel mee.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is dan in ieder geval nog iets  ​@PeterG 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 11, 2025

Ik zou graag zien dat het duidelijker wordt aangegeven door KPN dat het hier een openbaar forum is. 
Het valt me te vaak op dat klanten privé gevoelige informatie delen en duidelijk niet door hebben dat iedereen 🌐 dit kan zien en dat strookt niet met de AVG privacy. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Bij het aanmaken van een nieuw topic staat het al in het tekstvak:

Daarnaast wordt er gekeken naar de e-mail en informatie die je krijgt nadat een account is aangemaakt. Dus dan zullen we dat daar ook in meenemen. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 11, 2025

Daarnaast wordt er gekeken naar de e-mail en informatie die je krijgt nadat een account is aangemaakt. Dus dan zullen we dat daar ook in meenemen. 

Dank je ​@Jeroen van KPN het staat inderdaad in het tekstvak. Het kan wel duidelijker worden aangegeven. De consument komt hier over het algemeen met een klacht en ziet vaak daarom de lichte kleur met de ‘waarschuwing’ over het hoofd. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Staat nu aan, ik wacht het even af wat er nu gaat gebeuren.

Ik heb alleen iets minder tijd de komende weken.

Ik heb dit nu ongeveer een maandje aan staan, ik ga vanwege de soms grote hoeveelheden mails die het genereert weer terug zetten naar 1x een bericht na het laatst lezen van de berichten. Ik heb opgeschoond qua onderwerpen die ik als favoriet heb en de 12 nog actief als favoriet heb ik de afgelopen tijd acties bezocht of opnieuw aangemeld als een onderwerp wat ik wil volgen.
Ik zal later mijn bevindingen weer doorgeven.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • August 11, 2025

Is het geen idee om due tekst rood te maken is misschien niet zo mooi maar valt wel meer op 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • August 12, 2025

Rood zullen we niet zo gauw doen, maar ik kan wel kijken of we de tekst donkerder kunnen krijgen.