Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

• July 3, 2024
  • 1106 reacties
  • 15668 keer bekeken
Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

1106 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 12, 2025

Rood zullen we niet zo gauw doen, maar ik kan wel kijken of we de tekst donkerder kunnen krijgen.

Doe dan maar 'groen'… Net als bij de teller van de berichten notificaties.🤗

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • August 12, 2025

😁 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 12, 2025

😁 

Haha, wow, fantastisch!!! Ik vind het geweldig. Goed bezig! ​@Erik van KPN 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Haha, wow, fantastisch!!! Ik vind het geweldig. Goed bezig! ​

En het is nóg beter geworden want nu is GEEN in hoofdletters en in vet! Top!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 12, 2025

Ik zie dat je GEEN nog wat benadruk​t hebt @Erik van KPN . En ik zie het nu ook groen in het reactieveld. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Cool 🤩😎

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Na het uitzetten van de mails bij elk nieuw bericht is de stroom mails weer terug gegaan naar 0, tenzij ik zelf weer een reactie geef of mij opnieuw abonneer op het specifieke topic.

Uiteraard ontvang ik nog wel mails van als iemand mij noemt of bij iets waar ik geabonneerd ben dat daar een nieuwe topic geopend is.

Dan een opmerking over privé gegevens delen, mooi dat er extra aandacht aan gegeven is, maar volgens mij is vrij veel op internet openbaar/na registratie en inloggen openbaar. Volgens mij kan iedereen een KPN ID aanmaken en daarmee iets lezen of reageren.

Het advies luid dan ook deel nooit zomaar (gevoellige) privé informatie, tenzij je er zeker van bent dat anderen dit niet zomaar kunnen meelezen.

Gelukkig wordt er vaak al ingegrepen door de moderators die het een en ander verwijderen als ze het opmerken.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Cool 🤩😎

He, viel mij inderdaad nu ook op. Goeie toevoeging en zal hopelijk (nieuwe) leden beter beschermen. 😀

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Cool 🤩😎

He, viel mij inderdaad nu ook op. Goeie toevoeging en zal hopelijk (nieuwe) leden beter beschermen. 😀

Er wordt openminded mee gedacht en uitgevoerd vanuit KPN hier👍

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Rood zullen we niet zo gauw doen, maar ik kan wel kijken of we de tekst donkerder kunnen krijgen.

Doe dan maar 'groen'… Net als bij de teller van de berichten notificaties.🤗

dit ziet er veel beter uit

Leen59
Wijsgeer
  • August 12, 2025

Ik zou een duimpje omlaag “dislike” ook wel een toevoeging vinden. Vaak zijn er niet relevante reacties.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Ik zou een duimpje omlaag “dislike” ook wel een toevoeging vinden. Vaak zijn er niet relevante reacties.

Helemaal mee eens. Nu kunnen we alleen een ‘like’ geven. Maar als iemand iets grappigs zegt zou je ook een lachende smiley willen geven. En soms een verdrietige smiley. Dat kan allemaal natuurlijk nu al, maar dan moet je wel eerst een reactie geven. En dat zorgt dan ook weer voor overbodige berichten. 

Ik heb al jaren geleden gevraagd om meer mogelijkheden dan alleen een ‘like', maar dat verzoek is toen afgewezen. Misschien dat het nu wel kan?

Ik zou graag toegevoegd willen zien naast de ‘like’:

-smiley (lachend gezicht)

-dislike (duim omlaag)

-een feestlike

-verbazing

-droevige smiley

In mijn M365-account van mijn werk heb ik de volgende mogelijkheden, en die zijn precies goed:

-

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

‘t Lijkt wel een pret pakket… voor mij hoeft dat niet zo, maar da’s persoonlijk.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Een Facebook waar heeeeeel veel wereldwijde variatie in berichtgeving is, ja, daar zijn emoji’s handig om aan te tonen wat je er van vindt. Hier op een consumenten forum waar men over het algemeen met een klacht komt en dus gewoon pissig is (understatement) zie ik de 👎👎👎 al rond vliegen wat helemaal de situatie niet goed doet. Ik ben niet voor. 

Leen59
Wijsgeer
  • August 12, 2025

Als je het met een klacht of reactie eens bent geef je een like. Als je het met een reactie niet eens bent of irrelevant vindt een dislike. Het is ook maar 1 ding onder het bericht hè, dus zal niet vollopen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik verwacht persoonlijk niet dat dit op korte termijn geïmplementeerd gaat worden. Maar interessant om de voor en tegens zo te lezen. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Als je het met een klacht of reactie eens bent geef je een like. Als je het met een reactie niet eens bent of irrelevant vindt een dislike. Het is ook maar 1 ding onder het bericht hè, dus zal niet vollopen.

De algehele toon waarom men hier komt is over het algemeen niet super positief, dit heeft natuurlijk alles te maken dat het hier geen forum is waar je voor de gezelligheid komt. Hier komen klanten die ontevreden zijn. 

Het is uiteraard aan de KPN moderators of er meer emojis komen, niet aan mij.  

Leen59
Wijsgeer
  • August 12, 2025

Er zijn ook veel klanten die op een positieve manier proberen te helpen!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Er zijn ook veel klanten die op een positieve manier proberen te helpen!

Precies en ik denk dat dit zo blijft wanneer dat zo neutraal mogelijk door SuperUsers-Moderators en andere helpende handen zo objectief mogelijk gedaan wordt. 

Leen59
Wijsgeer
  • August 12, 2025

Daar bedoel ik dat duimpje omlaag juist voor, om aan te geven dat men te negatief doet.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Daar bedoel ik dat duimpje omlaag juist voor, om aan te geven dat men te negatief doet.

Ik snap wat je bedoeld. Negatief is voor iedereen toch anders en in the heat of the moment kan het lastig zijn wanneer er op de persoon wordt gespeeld of het persoonlijk aan trekt. Ik denk ook regelmatig 🙄🤨 en scrol of ga verder met belangrijkere zaken. 

De consument komt hier met een klacht over een product waarvoor betaald wordt. Iemand die dan belerend reageert of er iets van vindt kan het 🔥 makkelijk aanwakkeren. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Volgens mij is er al een meld knop voor als iets ongepast is, denk eerlijk dat dat genoeg is.

Anders kan je straks zien wie negatief op je gereageerd hebt en krijg je alleen maar conflicten vrees ik.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Precies ​@MandersOnline. Een duimpje omhoog is een leuke, positieve note op iets dat je deelt. Maar stel dat we een duimpje omlaag toevoegen, dan geeft dat alleen een negatief beeld van iets, zonder dat je er ook maar iets aan feedback uit kan halen. Daarom hebben we liever dat mensen het gesprek aan gaan en zelf delen wat ze ervan vinden. Dat is nuttiger én positiever voor ons allen 😊

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 13, 2025

Helemaal mee eens ​@Alexandra van KPN .

Ik haal mijn plezier uit het helpen van anderen op de community.
Op een positieve (en neutrale 😇) manier zonder mijn mening op te dringen. 

Een 👎knop is voor mij niet de juiste weg. Helaas is de “Melden” knop wel eens nodig om onnodige (negatieve) reacties te melden.

Leen59
Wijsgeer
  • August 26, 2025

Oké, duimpje omlaag dan maar niet. Ik zou het wel handig vinden als je een door jezelf geplaatste reactie zou kunnen verwijderen, bijvoorbeeld om dat die onjuist of achterhaald is. Nu heb je een beperkte tijd om te bewerken, maar soms zou verwijderen handig kunnen zijn.