Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

• July 3, 2024
  • 1106 reacties
  • 15668 keer bekeken
Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

1106 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 26, 2025

Concept opslag elke tik is hier inderdaad de oplossing naar mijn mening.

En het domweg niet leegmaken van de invoer bij een fout (of: pas leegmaken bij succes) is nog gemakkelijker te maken door Gainsight. 🤓 (Soms denk ik: laat ik een browser userscript maken. Maar dan denk ik: Gainsight zal het probleem toch wel snel oplossen?)

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi allen, even een stukje informatie en een soort vooraankondiging van ons voor jullie😊

Misschien is het je al opgevallen, er is een nieuw board zichtbaar in het menu van de Community! Het heet ‘KPN Met Jou’. Dit is een nieuw board waar we nog mee bezig zijn, om het uit te breiden en in te richten. Een tipje van de sluier: dat wordt straks de plek voor onze (besloten) testgroepen en de plek waar wij verzoekjes of oproepen gaan neerzetten, als we hulp nodig hebben met testen van dingen.

Nog eventjes geduld, zo gauw we er meer over kunnen delen, horen jullie het van ons!

De eerste verzoekjes staan er in elk geval al in😁

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Ik heb mij zojuist geabonneerd op de "KPN Met Jou” zodat ik niets mis qua oproepen. Maar toen vroeg ik mij meteen iets af.

Kan ik ergens zien waarop ik geabonneerd ben behalve de zo genoemde Favorieten?

Ik kan nergens iets vinden dat ik nu daar geabonneerd ben en gelukkig is het beperkt waarop ik geabonneerd ben, maar mocht het plotseling oplopen en je wil sneller en makkelijker af melden dan kan dat niet en moet je elk dingetje apart af om je af te melden.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Super, wat ontzettend leuk dat je je gelijk hebt geabonneerd ​@MandersOnline 😍

En goede vraag! Op dit moment kan je per board zien of je erop geabonneerd bent of niet. Op dit moment is er niet één overzicht waarin je kunt zien waar je op geabonneerd bent, maar mogelijk komt die in de toekomst nog wel. We nemen dat verbeteridee voor de zekerheid mee. Als we daar nieuws of iets over horen, laten we het weten!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

Hier ook geabonneerd. 

Ik kon eerst de knop niet vinden. Maar ik zat hier

https://community.kpn.com/kpn-met-jou-36

Dat moest dus zijn

https://community.kpn.com/testen-met-jou-180

Toen was de abonneer knop er wel.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Hier ook geabonneerd. 

Ik kon eerst de knop niet vinden. Maar ik zat hier

https://community.kpn.com/kpn-met-jou-36

Dat moest dus zijn

https://community.kpn.com/testen-met-jou-180

Toen was de abonneer knop er wel.

Heel herkenbaar, maar de ene is een hoofd onderdeel en dat andere is waar je je inderdaad kan abonneren en waar daadwerkelijk ook de berichten komen te staan.
Hetzelfde heb je als je naar https://community.kpn.com/welkom-op-de-kpn-community-1 gaat, je ziet daar een combinatie van alle berichten uit de onderliggende onderdelen.

Verder ben ik blij dat het als een verbeteridee wordt geopperd om je overzicht van abonnementen te hebben. Uiteraard kan ik me overal apart afmelden en met de kleine aantal die ik heb is dat ook nog te overzien, maar ik kan me indenken dat je er ruim 10 hebt en dat je dan alles moet nalopen en dat zijn er nog al wat als je lukraak ergens hebt geabonneerd.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 1, 2025

Tja ​@Alexandra van KPN heeft het over KPN met jou, dus klikte ik dáárop…. 😁

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen! Dat klopt, ik had het inderdaad over het algehele board KPN Met Jou - dat nieuw is 😊

Er staan al een paar sub-boards in, waarop je je zoals jullie weten en intussen uitgevogeld hebben kunt abonneren 😉

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 9, 2025

Bruhhh haha.
Is dit weer nieuw ?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 9, 2025

Nee ​@bnh , niet nieuw. Dit duidt erop dat jij vermoedelijk een woord/woorden heb gebruikt die op de “spam”-lijst staan. Dan moet een moderator eerst beoordelen of de reactie akkoord is.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 9, 2025

Niet nieuw. Maar dan zit er een woord in wat kennelijk in een moderatie lijst staat.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 9, 2025

Het was een beschaafd en net bericht over AI haha.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 9, 2025

Het was een beschaafd en net bericht

Och ja, de afkorting “tv” heeft ook wel eens op die lijst gestaan 😂

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 9, 2025

Dat doet mij denken aan een oud collega die Cock heet, u begrijpt het al, er kwam geen mail het kantoor uit! Dan maar zijn voornaam veranderd in een wat betere naam.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • October 9, 2025

Haha, toen we onze huidige premier kregen, was op TV te zien. "Weet u hoe onze nieuwe premier heet? Dick Schoof. Are you kidding?”

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat was zeker een heel net bericht hahaha. Ik zal even die lijst moeten nalopen maar misschien viel die over de medische term. Ik heb je bericht alsnog live gezet ​@bnh. Excuses voor de vertraging. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 13, 2025

Dat was zeker een heel net bericht hahaha. Ik zal even die lijst moeten nalopen maar misschien viel die over de medische term. Ik heb je bericht alsnog live gezet ​@bnh. Excuses voor de vertraging. 

Thanks! Ik snap achteraf de term waarop hij triggered. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 13, 2025

Nieuwe melding, raar gedrag forum:

Ik krijg ineens na 6 dagen allemaal meldingen binnen van topics die al stil liggen, zie screenshots.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@bnh ik heb even een collega gevraagd en we hebben de oorzaak gevonden. Het had even genoteerd moeten worden maar er zijn wat berichten verplaatst waardoor je deze stortvloed aan meldingen kreeg. Dan weet je dat ook even.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 13, 2025

Oké duidelijk ​@Remco van KPN, thanks voor de snelle feedback!

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 21, 2025

Ligt het aan mij of is het reageer balkje ineens stukken kleiner dan voorheen? Is dat bewust gedaan? Ik vind het niet prettig. 

Toevoeging: ook andere browser en op telefoon (Safari) speelt dit ook. Cache legen maakt ook geen verschil. Heb het geprobeerd op Firefox, Chrome én Edge. 

Leen59
Wijsgeer
  • October 21, 2025

Ik zie geen verschil op de iPad 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 21, 2025

Is sinds vandaag inderdaad kleiner.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ik vind het ook niets. Heb er toch even een mail aan gewijd richting Gainsight of dit blijvend is. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 21, 2025

Hoogstwaarschijnlijk hebben ze een verkeerde instelling aangepast ​@Arjan van KPN, gebeurd wel vaker met dit soort dingen :P Fijn dat je even gemaild hebt!