Skip to main content

Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!

We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes).

 

We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen.

 

Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar. 

Precies datzelfde gebeurt met de zoekbalk op het startscherm op m'n telefoon. Suggesties tijdens het typen worden afgedekt door die blokken! @Marcia van KPN 

(Tip: @Buurman20 : even eerst naar andere pagina of topic gaan en dan inloggen. Doe ik met de zoekbalk.)


Precies datzelfde gebeurt met de zoekbalk op het startscherm op m'n telefoon. Suggesties tijdens het typen worden afgedekt door die blokken! @Marcia van KPN 

Ja, dat lijkt inderdaad vrijwel hetzelfde. Dat was al doorgegeven, dus die van Buurman20 heb ik daarbij gezet 🙂.


Wat ik mis is (uitleg over) zoekopties:

  • Hoe kun je zoeken beperken tot bijdragen van een bepaald persoon (zoals jezelf)?
  • ...in een bepaald datumbereik?
  • ...in een specifieke groep?
  • ...in de bestaande posts van een specifiek topic?
  • Hoe kun je sorteren?

 


Gezien op de main page van KPN com om in contact te komen… 


Dankjewel Driemaster, neem ik ook mee! 


Graag gedaan. 😜


@Alex van KPN helemaal onderaan de KPN pagina is ook nog niet aangepast 


Ligt het aan mij of moet ik naar Specsavers of naar een andere dokter? De kopjes van de vragen waren eerst groen en nu (weer) zwart?

Ook ‘scorebord’ was eerst zwart en nu groen… 🤷🏼


Volgens mij was dat altijd al zo.

Ik moet er ook niet aan denken dat de titels van de topics in het groen getoond zouden worden, dat zou echt pijn aan mijn ogen gaan doen.


@wjb  Mee eens, maar vanmiddag toch echt gezien?? Vandaar m’n vraag...


@wjb  Mee eens, maar vanmiddag toch echt gezien?? Vandaar m’n vraag...

Inderdaad, bij de ongelezen topics waren de topictitels zo groen als KPN @driemaster en @wjb 

later zijn ze gelukkig weer donker zwart geworden. 


Ik laat uitzoeken of we hier iets aan kunnen doen, @MR_CHIP. Het schijnt van wel, dus ik heb goede hoop!

Was er meer bekend 


We hebben het vrijdag doorgezet, maar nog niks gehoord dus ik heb een reminder gestuurd. 🙂 Zodra we terugkoppeling hebben laten we het weten!


Bij individuele topics zijn hier alle titels (nog) groen.


ik zit me af te vragen waarom ik nauwelijks e-mails ontvang terwijl ik de meeste onderwerpen toch op “volgen” heb gezet. Waar kan dit mee te maken hebben

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Bij individuele topics zijn hier alle titels (nog) groen.

 

Waar zie jij de groene titels @PeterG? In het overzicht met topics? Of wordt de titel groen nadat je een topic hebt aangeklikt?


ik zit me af te vragen waarom ik nauwelijks e-mails ontvang terwijl ik de meeste onderwerpen toch op “volgen” heb gezet. Waar kan dit mee te maken hebben

Staan je notificatie instellingen wel goed?

https://community.kpn.com/settings/notifications

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


ik zit me af te vragen waarom ik nauwelijks e-mails ontvang terwijl ik de meeste onderwerpen toch op “volgen” heb gezet. Waar kan dit mee te maken hebben

Staan je notificatie instellingen wel goed?

https://community.kpn.com/settings/notifications

ja staan allemaal aan, en jouw reactie kreeg ik ook een melding van per e-mail dus dat gaat wel goed, maar vind het aantal e-mails per dag zo weinig. Heb een tijdje de meldingen uitgezet door een aantal onderwerpen op het forum niet meer te volgen.  Maar toen het nog aan stond kreeg ik veel meer e-mail meldingen, vandaar de opmerking.

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Als ik een topic heb open staan is de titel groen. 

 


Ah ja, dat is bij mijn weten zoals het hoort @PeterG! Wat eerder aan is gegeven door @driemaster had betrekking op het groen zijn van alle topictitels in het overzicht. Daar horen ze zwart te te zijn en dat zijn ze ook daadwerkelijk 🙂


Oeh, lekker verfrissend! Love it. 


Heb je ook echt het idee dat je nu dingen mist @RobvdPoel? Of krijg je alles nog wel mee maar ‘voelt’ het als minder? Als je wel dingen mist, is dat dan telkens van dezelfde onderwerpen?

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Heb je ook echt het idee dat je nu dingen mist @RobvdPoel? Of krijg je alles nog wel mee maar ‘voelt’ het als minder? Als je wel dingen mist, is dat dan telkens van dezelfde onderwerpen?

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Oh bericht verplaatst, was al aan het zoeken waar het was gebleven. Lastige vraag, misschien is het rustiger op het forum, sinds paar maanden geleden, toen ik nog het forum nog volgde. Als ik nu tien e-mails binnen krijg op een dag, is het veel, dat haal ik niet eens denk ik. Terwijl ik zeker weet dat dat  er vroeger veel meer waren.  Heb ook mijn e-mail adres gewijzigd paar dagen geleden, dus dat zette me ook even aan het denken. Maar er komen wel e-mail notificaties binnen op het gewijzigde e-mail adres dus daar zit het niet in. Ik hou het wel een tijdje in de gaten, snap dat het lastig te beantwoorden is zo.


In de portret  stand van mijn iPad wordt de inlog bedekt en moet ik de iPad in de landschap mode draaien om in te kunnen loggen.

 

 

Dit moet opgelost zijn, wil je dat eens checken @Buurman20 ?


@Shyrin van KPN  toppie !! Het werkt nu goed 👍 


Reageer