Skip to main content
Sticky

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

• July 3, 2024
  • 1161 reacties
  • 17252 keer bekeken
Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

1161 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Ik zie die gekke tekens de laatste tijd ook vaak.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Kan je voor mij nog even dubbelchecken of het linkje van het topic dat je hierboven noemt klopt ​@TDN? Want ik weet niet of ik niet goed kijk, maar ik zie niet wat je bedoelt.

En mocht je nog meer dit soort voorbeelden hebben, dan zien we ze graag. Een paar voorbeelden is beter dan één enkele, als we iets willen doorsturen naar de beheerder van het platform. Geldt natuurlijk ook voor anderen hier, voorbeelden zijn welkom!

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • June 8, 2026

Ik wil ingelogd blijven op teminste 2 devices, dat gaat nu niet. 

Ik wil van mijn telefoon naar mijn laptop gaan en niet iedere keer opnieuw inloggen. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 8, 2026

@Alexandra van KPN Ik zoek alleen naar tqqphd en kom in de laatste week al volgende tegen

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 8, 2026

Dankjewel voor deze voorbeelden ​@TDN , ik ga het doorzetten naar de beheerder van het platform!

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Topic van 3 minuten geleden met ook deze gekke tekst:

https://community.kpn.com/internet-9/internet-glasvezel-649663

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Ook gespot, thanks! Het is hier eerder al genoemd, maar dit komt door het kopiëren en plakken.

Het lijkt inderdaad van knippen en plakken te komen. Als je tekst plakt met ctrl-shift-v (plakken zonder opmaak) zullen die teksten niet meegenomen worden. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hi ​@TDN, dat bericht is toch juist (een deel) geknipt en geplakt? Daar lijkt het juist van te komen. Mocht je nog andere voorbeelden hebben, roep natuurlijk gerust.

Nee, de tag kpn! is door Gainsight toegevoegd om te taggen, dit kom niet van copy&paste, waar anders kom de tag kpn! vandaan?

Er zit nog een beveiligingslaag op het platform die HTML-tekens weghaalt uit berichten, maar in dit proces kan er een HTML-comment zichtbaar worden die normaal verborgen blijft. Om nog even een verklaring te geven waarom kpn! is toegevoegd aan de tekst. 

Maar het advies blijft nog steeds om te plakken met CTRL-SHIFT-V of vanuit Kladblok/notepad. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Dat kan niet op me telefoon :’( 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • June 9, 2026

Dat kan niet op me telefoon :’( 

Je kunt toch gewoon een draadloos toetsenbord aansluiten 😝

TDN