Skip to main content
Sticky

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

• July 3, 2024
  • 1197 reacties
  • 18334 keer bekeken
Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

1197 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 27, 2026

Voor alle duidelijkheid: het was bij mij ook alleen bij dát specifieke topic. Alle andere notificatiemails waren en zijn ‘gewoon'.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Voor alle duidelijkheid: het was bij mij ook alleen bij dát specifieke topic. Alle andere notificatiemails waren en zijn ‘gewoon'.

Het is een nieuwe topic die aangemaakt is in Stel je vraag, dus een iets ander ding als dat iemand in een topic heeft gereageerd waar jij op geabboneerd bent, dat was wat ik duidelijk wilde maken.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • August 27, 2026

Het is inderdaad alleen de notificatie voor nieuwe topics in een categorie waar je op geabonneerd bent. Ik had daar een kleine edit in gedaan, en bij het opslaan daarvan is op een of andere manier een groot deel van de formatting code weggevallen. Ik heb dit nu hersteld 😅

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 27, 2026

Op een telefoon lijkt het voor 'nieuw topic' helemaal nergens op.

En de links doen het niet want er zit geen url achter.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • August 27, 2026

Dat is nog een van voor ik het hersteld heb, ​@PeterG. Verdere mails zouden goed moeten zijn.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 27, 2026

Het viel mij op dat de puntentelling ‘gereset’ is. Klopt dit? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 27, 2026

https://community.kpn.com/leaderboard

Das nogal leeg inderdaad. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • August 28, 2026

Bleek een foutje bij de instellingen, hij is terug :)

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 28, 2026

Tja, die miste ik gisteren ook al ​@driemaster .

Edit: Wordt die score nog wel bijgewerkt? Deze reactie is nog niet meegeteld....

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Wijsgeer
  • August 28, 2026

ik denk dat score nog wel wordt bijgewerkt,

maar wel een vertraging heeft 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 28, 2026

Bleek een foutje bij de instellingen, hij is terug :)

Er lijkt toch nog wat mis, want de scores zijn nu zichtbaar maar zijn in de afgelopen 9 uur helemaal niet gewijzigd. 

Erwin van KPN
Moderator

Dank. Ik zal het aan ​@Erik van KPN  doorgeven.  Hou het even in de gaten.  Maandag kunnen we Erik weer aan het werk zetten ;-)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 31, 2026

Het week overzicht is leeg.

https://community.kpn.com/leaderboard

Totaal werkt wel.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 31, 2026

Tja, je ziet bij "totaal" wel scores, maar ze worden ook niet bijgewerkt. Net als bij "week". Daarom blijft die laatste optie leeg na de wekelijkse reset. Er is dus meer aan de hand in de achtergrond. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 31, 2026

Kun je, na de reset, de eindscore van de vorige week nog ergens zien? Of moet je daarvoor de wekker zetten op vlak voor middernacht op zondag?😉

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 31, 2026

Nee, de score van de vorige week (weken) is niet opvraagbaar. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 8, 2026

Voorheen kon ik (na zoekfunctie voor bijvoorbeeld mijn eigen reacties) klikken op mijn reactie in het overzicht en dan kwam mijn reactie ook direct in beeld. Nu komt alleen het gehele topic in beeld. Is dit gewijzigd? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 8, 2026

Klopt. Is al een flinke tijd zo. En idd, het is irritant. Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ik zit wat te weinig op de voorkant van de Community om jullie goed te begrijpen ben ik bang 😅 Gebruiken jullie het zoekglas naast het belletje of gaat het om iets anders? 

Kan je in stappen uitleggen wat je doet en waar je precies klikt ​@Anneke-Anna

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 8, 2026

Klopt ​@Arjan van KPN , via de zoekfunctie, dit geldt ook voor de reacties van mij in mijn profiel, zoek ik iemand of een zoekwoord waardoor ik voorheen in het zoek-overzicht direct op de reactie kon klikken en deze dan ook zag. Ik werd direct redirect naar de reactie. Sinds een poos, geen idee hoe lang dit is, word ik naar het topic geleid i.p.v. het betreffende stukje. Hopelijk heb ik het zo wat beter uitgelegd. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Als ik de zoekfunctie gebruik en een zoekwoord invoer, dan zie ik alleen fragmenten van openingsberichten staan en titels. In het verleden zag je dan berichten staan begrijp ik? 

Als ik mijn profiel kijk bij mijn reacties, dan kun je klikken op de link boven de rode pijl om naar de laatste reactie te gaan. Of bedoel je dat je kon klikken op de titel en dat je daarmee naar je eigen reactie ging? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 8, 2026

Klikken op de titel dan ging je naar het openingsbericht, maar als je op de reactie klikte kwam je bij de gezochte reactie. Tot slot: klikken op de tijd (rode pijl) bracht je naar de laatste reactie.