Skip to main content

Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!

We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes).

 

We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen.

 

Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar. 

Kunnen jullie het menu rechts weer goed zetten? Dank u...

 


@Nick83   Wat denk je? Twee ‘tikkies’ voldoende?    ;-)

 

 

Ik zal het doorgeven.  Geen idee waar dit plots vandaan komt.  


Oh, anderen die dit trouwens ook ervaren? Even de dubbelcheck of het voor iedereen ‘stuk’ is.


Oh, anderen die dit trouwens ook ervaren? Even de dubbelcheck of het voor iedereen ‘stuk’ is.

Ja, ook hier op mijn IPhone14 pro. 


Hi @Erwin van KPN Ook ik zie hetzelfde op mijn mobiel (Samsung S22).

Alleen fout in portrait, landscape is OK. Eerder vandaag nog wel goed.


@Nick83   Wat denk je? Twee ‘tikkies’ voldoende?    ;-)

 

 

Ik zal het doorgeven.  Geen idee waar dit plots vandaan komt.  

Niet te hard slaan. Straks is m'n kopje stuk...


Heb je ook echt het idee dat je nu dingen mist @RobvdPoel? Of krijg je alles nog wel mee maar ‘voelt’ het als minder? Als je wel dingen mist, is dat dan telkens van dezelfde onderwerpen?

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Ik volg bijvoorbeeld het forum m.b.t. KPN TV en ook Streaming en er staan nieuwe berichten genoeg, maar ik krijg er geen notificatie van per e-mail.  Bij meldingen staat alles aan, en ben dus ook geabonneerd op de betreffende onderwerpen.  Geen idee waar het aan ligt, ik ben wel even van e-mail adres veranderd, en heb dat weer gewijzigd in het oude e-mail adres. Geen idee hoe dit valt op te lossen. 


Hmm, niet meer abonneren en dan opnieuw abonneren misschien? Ook niet heel toevallig wat in de spam beland @RobvdPoel? Zo niet, dan nemen we dit ook mee.


Hmm, niet meer abonneren en dan opnieuw abonneren misschien? Ook niet heel toevallig wat in de spam beland @RobvdPoel? Zo niet, dan nemen we dit ook mee.

Het eerste heb ik al geprobeerd maar dat maakt geen verschil. Of misschien moet ik het langer laten uit staan en dan weer activeren . Spam map staat niets. Heb wel e-mail notificaties gehad mbt het internet community deel. Maar dus niet voor het KPN TV en streaming deel. 


Check en check. Dank voor het testen! Ik neem het mee in de meldingen. 🙂


Hoi @Sanne van KPN 

Aan of afmelden bij de boards is onmogelijk. Ik ben op vast bellen en Digitenne geabonneerd. Daar krijg ik overigens wel e-mail van.

MAAR bij alle Boards staat de button niet meer volgen alsof ik overal op geabonneerd ben. Aan of afmelden is onmogelijk. 

Bovendien is op de mobiel in portret stand de button vrijwel verborgen achter het zoekbalkje. 

 


Hoi @Sanne van KPN 

Aan of afmelden bij de boards is onmogelijk. Ik ben op vast bellen en Digitenne geabonneerd. Daar krijg ik overigens wel e-mail van.

MAAR bij alle Boards staat de button niet meer volgen alsof ik overal op geabonneerd ben. Aan of afmelden is onmogelijk. 

Bovendien is op de mobiel in portret stand de button vrijwel verborgen achter het zoekbalkje. 

 

Het viel me ook op als je de pagina in de browser ververst . Dat abonneren en niet meer volgen ook 

vaak dan van status veranderen. Heb voor de zekerheid ook nog een tweede browser geprobeerd maar daar gebeurde het zelfde. Safari en Chrome geprobeerd. Heb ook mijn twijfels dus of het aan of afmelden wel goed werkt voor een onderwerp op de community. Alleen het internet deel werkt bij mij qua meldingen op nieuwe berichten. En wanneer ik zelf er voor kies om een bericht te volgen. Dan volgen de notificaties wel per e-mail.


Het was al gemeld maar ik doe ‘t ook ff;

misschien wel drie tikkies nodig.

 


Dit gaat niet alleen bij KPN fout maar ook bij Odido.

 


Was het vanmiddag weer patch-friday bij Gainsight ??😉


Hmm, niet meer abonneren en dan opnieuw abonneren misschien? Ook niet heel toevallig wat in de spam beland @RobvdPoel? Zo niet, dan nemen we dit ook mee.

Krijg inmiddels nu ook meldingen van het community deel: KPN TV en Streaming en Thuiswerk.

Weet niet waarom nu wel, ik heb wel daarvoor mijn e-mail aangepast naar een niet eerder gebruikt e-mail adres, weet niet of dat het verschil maakt. Krijg in ieder geval nu wel nieuwe topics binnen op door mij genoemde community delen. Nog niet echt veel,dus of ik alle berichten ontvangen heb ik mijn twijfels nog over. Dat hou ik even in de gaten de komende tijd(week)


Fijn! Mysterieus, maar fijn dat het weer lijkt te werken. Dank voor het laten weten! Mocht je inderdaad niet van alle topics mails krijgen of mocht er iets anders niet goed gaan, laat het weten. 🙂


Fijn! Mysterieus, maar fijn dat het weer lijkt te werken. Dank voor het laten weten! Mocht je inderdaad niet van alle topics mails krijgen of mocht er iets anders niet goed gaan, laat het weten. 🙂

Aantal reacties wat ik vandaag voorbij heb zien komen per e-mail is meer dan 50. Dus denk niet dat ik nog reacties mis. Dus dat gaat nu ook goed gelukkig. 


Kunnen jullie het menu rechts weer goed zetten? Dank u...

 

Maar goed dat ik eerst hier keek. Ik zie ditzelfde via de Chrome browser op mijn telefoon.


Kunnen jullie het menu rechts weer goed zetten? Dank u...

 

Maar goed dat ik eerst hier keek. Ik zie ditzelfde via de Chrome browser op mijn telefoon.

Zowel op kpn als odido community


Dat had ik al gelezen MrChip mij gaat het om KPN niet om Odido. Het zat er wel in dat dit ook bij andere gebruikers van Gainsight voorkomt.


Dat met die persoonlijke links is al sinds vrijdag middag. Zowel in portrait als in landscape.

Hopelijk morgen weer gefixt. Is op alle Gainsight platforms. Zal dus wel prio krijgen, denk ik.


Dat met die persoonlijke links is al sinds vrijdag middag. Zowel in portrait als in landscape.

Hopelijk morgen weer gefixt. Is op alle Gainsight platforms. Zal dus wel prio krijgen, denk ik.

In landscape mode heb ik er geen last van op mijn tablet.

 


In portret stand heb ik op de tablet geen problemen alleen de smartphone doet raar die gebruik ik alleen in portret stand de tablet daarentegen bijna standaard liggend.


Vandaag een nieuwe Product Update mail ontvangen van de TV+ Box, dit was uit de inhoud van de mail te halen, maar de titel van de mail is anders dan ik gewend ben:

Nieuwe Product Update in de KPN Community

In het verleden zat er meer informatie in de titel van de mail, misschien kan dat weer toegevoegd worden, hieronder een voorbeeld van hoe het bij een eerdere mail  bijvoorbeeld was:

Nieuwe product update: TV Ontvanger: Update naar HTML 5.179.202

Voor mij persoonlijk scheelt het dat ik of de mail moet openen of meteen al besluit neem deze te verwijderen aangezien ik niet in alle updates geïnteresseerd ben en je niet kan selecteren op type updates.


Reageer