Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

• July 3, 2024
  • 1106 reacties
  • 15668 keer bekeken
Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community
Toon eerste bericht

1106 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 12, 2024

Kunnen jullie het menu rechts weer goed zetten? Dank u...

Erwin van KPN
Moderator

@Nick83   Wat denk je? Twee ‘tikkies’ voldoende?    ;-)

Ik zal het doorgeven.  Geen idee waar dit plots vandaan komt.  

Erwin van KPN
Moderator

Oh, anderen die dit trouwens ook ervaren? Even de dubbelcheck of het voor iedereen ‘stuk’ is.

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 12, 2024

Oh, anderen die dit trouwens ook ervaren? Even de dubbelcheck of het voor iedereen ‘stuk’ is.

Ja, ook hier op mijn IPhone14 pro. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 12, 2024

Hi @Erwin van KPN Ook ik zie hetzelfde op mijn mobiel (Samsung S22).

Alleen fout in portrait, landscape is OK. Eerder vandaag nog wel goed.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 12, 2024

@Nick83   Wat denk je? Twee ‘tikkies’ voldoende?    ;-)

Ik zal het doorgeven.  Geen idee waar dit plots vandaan komt.  

Niet te hard slaan. Straks is m'n kopje stuk...

• July 12, 2024

Heb je ook echt het idee dat je nu dingen mist @RobvdPoel? Of krijg je alles nog wel mee maar ‘voelt’ het als minder? Als je wel dingen mist, is dat dan telkens van dezelfde onderwerpen?

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Ik volg bijvoorbeeld het forum m.b.t. KPN TV en ook Streaming en er staan nieuwe berichten genoeg, maar ik krijg er geen notificatie van per e-mail.  Bij meldingen staat alles aan, en ben dus ook geabonneerd op de betreffende onderwerpen.  Geen idee waar het aan ligt, ik ben wel even van e-mail adres veranderd, en heb dat weer gewijzigd in het oude e-mail adres. Geen idee hoe dit valt op te lossen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmm, niet meer abonneren en dan opnieuw abonneren misschien? Ook niet heel toevallig wat in de spam beland @RobvdPoel? Zo niet, dan nemen we dit ook mee.

• July 12, 2024

Hmm, niet meer abonneren en dan opnieuw abonneren misschien? Ook niet heel toevallig wat in de spam beland @RobvdPoel? Zo niet, dan nemen we dit ook mee.

Het eerste heb ik al geprobeerd maar dat maakt geen verschil. Of misschien moet ik het langer laten uit staan en dan weer activeren . Spam map staat niets. Heb wel e-mail notificaties gehad mbt het internet community deel. Maar dus niet voor het KPN TV en streaming deel. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Check en check. Dank voor het testen! Ik neem het mee in de meldingen. 🙂

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 12, 2024

Hoi @Sanne van KPN 

Aan of afmelden bij de boards is onmogelijk. Ik ben op vast bellen en Digitenne geabonneerd. Daar krijg ik overigens wel e-mail van.

MAAR bij alle Boards staat de button niet meer volgen alsof ik overal op geabonneerd ben. Aan of afmelden is onmogelijk. 

Bovendien is op de mobiel in portret stand de button vrijwel verborgen achter het zoekbalkje. 

• July 12, 2024

Hoi @Sanne van KPN 

Aan of afmelden bij de boards is onmogelijk. Ik ben op vast bellen en Digitenne geabonneerd. Daar krijg ik overigens wel e-mail van.

MAAR bij alle Boards staat de button niet meer volgen alsof ik overal op geabonneerd ben. Aan of afmelden is onmogelijk. 

Bovendien is op de mobiel in portret stand de button vrijwel verborgen achter het zoekbalkje. 

Het viel me ook op als je de pagina in de browser ververst . Dat abonneren en niet meer volgen ook 

vaak dan van status veranderen. Heb voor de zekerheid ook nog een tweede browser geprobeerd maar daar gebeurde het zelfde. Safari en Chrome geprobeerd. Heb ook mijn twijfels dus of het aan of afmelden wel goed werkt voor een onderwerp op de community. Alleen het internet deel werkt bij mij qua meldingen op nieuwe berichten. En wanneer ik zelf er voor kies om een bericht te volgen. Dan volgen de notificaties wel per e-mail.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • July 12, 2024

Het was al gemeld maar ik doe ‘t ook ff;

misschien wel drie tikkies nodig.

wjb
Wijsgeer
  • July 12, 2024

Dit gaat niet alleen bij KPN fout maar ook bij Odido.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 12, 2024

Was het vanmiddag weer patch-friday bij Gainsight ??😉

• July 13, 2024

Hmm, niet meer abonneren en dan opnieuw abonneren misschien? Ook niet heel toevallig wat in de spam beland @RobvdPoel? Zo niet, dan nemen we dit ook mee.

Krijg inmiddels nu ook meldingen van het community deel: KPN TV en Streaming en Thuiswerk.

Weet niet waarom nu wel, ik heb wel daarvoor mijn e-mail aangepast naar een niet eerder gebruikt e-mail adres, weet niet of dat het verschil maakt. Krijg in ieder geval nu wel nieuwe topics binnen op door mij genoemde community delen. Nog niet echt veel,dus of ik alle berichten ontvangen heb ik mijn twijfels nog over. Dat hou ik even in de gaten de komende tijd(week)

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn! Mysterieus, maar fijn dat het weer lijkt te werken. Dank voor het laten weten! Mocht je inderdaad niet van alle topics mails krijgen of mocht er iets anders niet goed gaan, laat het weten. 🙂

• July 14, 2024

Fijn! Mysterieus, maar fijn dat het weer lijkt te werken. Dank voor het laten weten! Mocht je inderdaad niet van alle topics mails krijgen of mocht er iets anders niet goed gaan, laat het weten. 🙂

Aantal reacties wat ik vandaag voorbij heb zien komen per e-mail is meer dan 50. Dus denk niet dat ik nog reacties mis. Dus dat gaat nu ook goed gelukkig. 

• July 14, 2024

Maar goed dat ik eerst hier keek. Ik zie ditzelfde via de Chrome browser op mijn telefoon.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • July 14, 2024

Maar goed dat ik eerst hier keek. Ik zie ditzelfde via de Chrome browser op mijn telefoon.

Zowel op kpn als odido community

• July 14, 2024

Dat had ik al gelezen MrChip mij gaat het om KPN niet om Odido. Het zat er wel in dat dit ook bij andere gebruikers van Gainsight voorkomt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 14, 2024

Dat met die persoonlijke links is al sinds vrijdag middag. Zowel in portrait als in landscape.

Hopelijk morgen weer gefixt. Is op alle Gainsight platforms. Zal dus wel prio krijgen, denk ik.

wjb
Wijsgeer
  • July 14, 2024

Dat met die persoonlijke links is al sinds vrijdag middag. Zowel in portrait als in landscape.

Hopelijk morgen weer gefixt. Is op alle Gainsight platforms. Zal dus wel prio krijgen, denk ik.

In landscape mode heb ik er geen last van op mijn tablet.

• July 14, 2024

In portret stand heb ik op de tablet geen problemen alleen de smartphone doet raar die gebruik ik alleen in portret stand de tablet daarentegen bijna standaard liggend.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Vandaag een nieuwe Product Update mail ontvangen van de TV+ Box, dit was uit de inhoud van de mail te halen, maar de titel van de mail is anders dan ik gewend ben:

Nieuwe Product Update in de KPN Community

In het verleden zat er meer informatie in de titel van de mail, misschien kan dat weer toegevoegd worden, hieronder een voorbeeld van hoe het bij een eerdere mail  bijvoorbeeld was:

Nieuwe product update: TV Ontvanger: Update naar HTML 5.179.202

Voor mij persoonlijk scheelt het dat ik of de mail moet openen of meteen al besluit neem deze te verwijderen aangezien ik niet in alle updates geïnteresseerd ben en je niet kan selecteren op type updates.