Skip to main content

Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!

We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes).

 

We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen.

 

Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar. 

@Jasper van KPN Fijn dat er aan gewerkt wordt!

Behalve dat ik van sommige topics heel veel notificatiemailtjes krijg, krijg ik soms ook helemaal niets. Zo heb ik van jouw bericht geen notificatiemail gekregen...


@Jasper van KPN Fijn dat er aan gewerkt wordt!

Behalve dat ik van sommige topics heel veel notificatiemailtjes krijg, krijg ik soms ook helemaal niets. Zo heb ik van jouw bericht geen notificatiemail gekregen...

Ook ik heb hier last van. Bijvoorbeeld van dit topic heb ik slechts 1 of 2 notificatiemails kreeg terwijl ik toch wel regelmatig dit topic bezoek/bezocht. Terwijl ik van andere topics soms - met nadruk op SOMS - 2 dezelfde mailtjes achter elkaar krijg.

Ik weet niet of het volgende erg moeilijk is om te veranderen. Met enige regelmaat worden er topics naar een ander subforum verplaatst. Bijv. van het subforum “Internet” (dat ik niet volg) naar het subforum “Email & Cloud" (wat ik wel volg). Maar in dat geval krijg ik nooit een notificatie. Ik zou het zeer op prijs stellen als bij deze verplaatsing ook een notificatie zou worden verstuurd.


De notificatie van jouw bericht kreeg ik ook niet inderdaad @Katana321, ze zijn nog niet klaar, dat is duidelijk.

Ik weet niet of het volgende erg moeilijk is om te veranderen. Met enige regelmaat worden er topics naar een ander subforum verplaatst. Bijv. van het subforum “Internet” (dat ik niet volg) naar het subforum “Email & Cloud" (wat ik wel volg). Maar in dat geval krijg ik nooit een notificatie. Ik zou het zeer op prijs stellen als bij deze verplaatsing ook een notificatie zou worden verstuurd.

Dit ben ik helemaal met je eens, dit zou ik ook graag willen. Een tijd geleden heb ik dat ook als wens ingediend bij het platform (de externe beheerder). Ik weet niet of het makkelijk of moeilijk te doen is, wij kunnen met zoiets de wens doorgeven en dan kunnen zij kijken of het haalbaar is.


Het lijkt er hier op dat de problemen zijn opgelost. Het ging vandaag met de notificatiemails goed.


Dat klopt @Katana321, daar lijkt het wel op.

Dat signaal kreeg ik al van de moderators. Ik verwacht dat ze het hier spoedig zullen bevestigen.


Het probleem met het aantal e-mailnotificaties is inderdaad opgelost.

We houden het zelf ook nauwlettend in de gaten (het was moeilijk te missen met de hoeveelheden die werden verstuurd 😅😌).

Laat het ons alstublieft direct weten als jullie merken dat het opnieuw niet goed werkt.

@Katana321 Ik ben even nieuwsgierig: ben jij geabonneerd op onze Product Updates en heb je gisteren een e-mailnotificatie ontvangen van de nieuwste update van de TV+ Box?


---
@Katana321 Ik ben even nieuwsgierig: ben jij geabonneerd op onze Product Updates en heb je gisteren een e-mailnotificatie ontvangen van de nieuwste update van de TV+ Box?

Ja, ik ben daarop geabonneerd en kreeg gisteren een notificatiemail om: di 8 okt, 13:28


Ik kan bevestigen dat de hoeveelheden e-mails inderdaad omlaag gegaan zijn tot 1 zoals ingesteld, echter heb ik niet de melding gehad van de TV+ Box en heb zojuist nog even gekeken, ik ben geabonneerd.


Inderdaad, het lijkt erop dat de probleem van de meerdere notificaties is opgelost. Echter, ik ben nog niet helemaal overtuigd. Ik moet zeggen / toegeven dat ik dit probleem niet actief volg.


Het issue t.a.v. de email-notificaties lijkt inderdaad opgelost.

Ik heb er nog wel een vraag over.

Stel:

  1. je hebt de email-notificatie geopend en je hebt het bericht op het forum bekeken terwijl je niet ingelogd was of je hebt het bericht niet op het forum bekeken.
  2. je hebt de instellingen als onderstaand staan.

Krijg je dan nooit meer een email-notificatie of zit hier een time-out periode op zodat je bijvoorbeeld na één week toch weer een email-notificatie zult ontvangen bij een nieuw bericht in het topic?

Als je dan nooit meer een email-notificatie krijgt, zou dat dan aangepast kunnen worden zodat je na een bepaalde periode toch weer een email-notificatie zult krijgen?

 


Hi allemaal, dank voor de update, laat het ons weten mocht er weer gekke dingen gebeuren. 

 


Het issue t.a.v. de email-notificaties lijkt inderdaad opgelost.

Ik heb er nog wel een vraag over.

Stel:

  1. je hebt de email-notificatie geopend en je hebt het bericht op het forum bekeken terwijl je niet ingelogd was of je hebt het bericht niet op het forum bekeken.
  2. je hebt de instellingen als onderstaand staan.

Krijg je dan nooit meer een email-notificatie of zit hier een time-out periode zodat je bijvoorbeeld na één week toch weer een email-notificatie zult ontvangen bij een nieuw bericht in het topic?

Als je dan nooit meer een email-notificatie krijgt, zou dat dan aangepast kunnen worden zodat je na een bepaalde periode toch weer een email-notificatie zult krijgen?

 

Zover ik weet krijg je maar 1 reactie als je een topic hebt bekeken zonder ingelogd te zijn, het openen van de e-mail alleen heeft geen effect. De time-out periode weet ik zo niet. Ik vraag na of het bestaat, of het gewenst is om het zo in te stellen en of het kan. 


Alex van KPN schreef:

Zover ik weet krijg je maar 1 reactie als je een topic hebt bekeken zonder ingelogd te zijn, het openen van de e-mail alleen heeft geen effect. De time-out periode weet ik zo niet. Ik vraag na of het bestaat, of het gewenst is om het zo in te stellen en of het kan. 

Ik weet dat het openen van de e-mail alleen geen effect heeft maar in de situaties die ik noem ben je het topic wel "kwijt" als er geen time-out periode is waarna je toch weer een email-notificatie krijgt.

Wat mij betreft is het dus zeer gewenst om zo'n time-out periode in te stellen.


Ik ben geabonneerd op de updates.

De meeste krijg ik ook binnen.

 

Maar de belangrijkste, update voor de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) krijg ik bijna nooit meer binnen. (was eerder wel)


Goedemorgen, kan er misschien iets gedaan worden aan de opmaak van de notificaties e-mails.

Gaat het niet wat ver een groot blok in de e-mail: bijvoorbeeld: “ NIEUW topic aangemaakt”  vervolgens moet je aardig door scrollen  om bij het bericht te komen.  Dat kan toch wel wat strakker. Maak het blok kleiner bijvoorbeeld, zet het op 1 regel, zodat je snel kan zien waar het bericht over gaat. De ruimte die nu gebruikt wordt boven in de melding, kan voor de helft minder vermoed ik. Als een bijlage een voorbeeld hoe het er nu uit ziet.


Goedemorgen @RobvdPoel :)

Alle mails die vanuit KPN worden verstuurd, hebben hetzelfde format en kunnen zodoende niet worden aangepast. Uiteraard ga ik deze feedback wel meenemen en doorgeven!


Zijn er meer mensen die sinds een paar weken problemen hebben met inloggen ?
Mijn automatische browser (Edge & Chrome) herkenning voor wachtwoorden werkt niet meer op het KPN forum, ook op mijn oudere iPad niet.


Goedemorgen @RobvdPoel :)

Alle mails die vanuit KPN worden verstuurd, hebben hetzelfde format en kunnen zodoende niet worden aangepast. Uiteraard ga ik deze feedback wel meenemen en doorgeven!

Prima, zoveel mensen, zoveel meningen.  Ik denk zal het toch eens aangeven, ik vind het minder, een ander misschien niet. Ik wacht het af:-)


Zijn er meer mensen die sinds een paar weken problemen hebben met inloggen ?
Mijn automatische browser (Edge & Chrome) herkenning voor wachtwoorden werkt niet meer op het KPN forum, ook op mijn oudere iPad niet.

Heb ik ook, tegenwoordig moet ik iedere dag opnieuw mijn gebruikersnaam + wachtwoord invullen.  


Enkele van jullie hebben aangegeven geen e-mailnotificaties meer te ontvangen voor nieuwe Product Updates.

We hebben dit probleem gemeld en het is momenteel in onderzoek. Zodra er een update beschikbaar is, zullen we jullie hier direct over informeren.


Goedemorgen, kan er misschien iets gedaan worden aan de opmaak van de notificaties e-mails.


Ik begrijp en deel je verzoek om de opmaak van de notificatie-e-mails compacter en gebruiksvriendelijker te maken @RobvdPoel. Ik zal dit zeker meenemen en het staat op mijn to-do-lijst om te onderzoeken hoe we dit kunnen verbeteren.

Wel wil ik alvast aangeven dat er op korte termijn helaas geen directe verbetering verwacht kan worden, maar we gaan ons best doen om dit in de toekomst strakker te maken.
 

Zijn er meer mensen die sinds een paar weken problemen hebben met inloggen ?
Mijn automatische browser (Edge & Chrome) herkenning voor wachtwoorden werkt niet meer op het KPN forum, ook op mijn oudere iPad niet.


Ik moet zo wennen aan je nieuwe naam, @bnh 😣😁!
En dat geldt alleen voor onze website, dat de herkenning niet meer werkt?

Op welke apparaten ervaar jij dit @Noordzee


Goedemorgen, kan er misschien iets gedaan worden aan de opmaak van de notificaties e-mails.


Ik begrijp en deel je verzoek om de opmaak van de notificatie-e-mails compacter en gebruiksvriendelijker te maken @RobvdPoel. Ik zal dit zeker meenemen en het staat op mijn to-do-lijst om te onderzoeken hoe we dit kunnen verbeteren.

Wel wil ik alvast aangeven dat er op korte termijn helaas geen directe verbetering verwacht kan worden, maar we gaan ons best doen om dit in de toekomst strakker te maken.
 

Zijn er meer mensen die sinds een paar weken problemen hebben met inloggen ?
Mijn automatische browser (Edge & Chrome) herkenning voor wachtwoorden werkt niet meer op het KPN forum, ook op mijn oudere iPad niet.


Ik moet zo wennen aan je nieuwe naam, @bnh 😣😁!
En dat geldt alleen voor onze website, dat de herkenning niet meer werkt?

Op welke apparaten ervaar jij dit @Noordzee

Op zowel mijn iMac als op mijn iPhone SE 2022. 

Op mijn Mac log ik altijd in met mijn KPN-ID, op mijn iPhone meestal via Facebook. 

 

Het is allemaal geen ramp, maar tot twee weken terug had ik dit nooit. Dan werd mijn wachtwoord altijd herkend.  


Alex van KPN schreef:

Zover ik weet krijg je maar 1 reactie als je een topic hebt bekeken zonder ingelogd te zijn, het openen van de e-mail alleen heeft geen effect. De time-out periode weet ik zo niet. Ik vraag na of het bestaat, of het gewenst is om het zo in te stellen en of het kan. 

Ik weet dat het openen van de e-mail alleen geen effect heeft maar in de situaties die ik noem ben je het topic wel "kwijt" als er geen time-out periode is waarna je toch weer een email-notificatie krijgt.

Wat mij betreft is het dus zeer gewenst om zo'n time-out periode in te stellen.

Ik heb beloofd om hierop terug te komen. Hou het in de gaten of volg het topic, anders ben je het inderdaad kwijt wat herinneringen betreft. 


Alex van KPN schreef:

Zover ik weet krijg je maar 1 reactie als je een topic hebt bekeken zonder ingelogd te zijn, het openen van de e-mail alleen heeft geen effect. De time-out periode weet ik zo niet. Ik vraag na of het bestaat, of het gewenst is om het zo in te stellen en of het kan. 

Ik weet dat het openen van de e-mail alleen geen effect heeft maar in de situaties die ik noem ben je het topic wel "kwijt" als er geen time-out periode is waarna je toch weer een email-notificatie krijgt.

Wat mij betreft is het dus zeer gewenst om zo'n time-out periode in te stellen.

Ik heb beloofd om hierop terug te komen. Hou het in de gaten of volg het topic, anders ben je het inderdaad kwijt wat herinneringen betreft. 

Dank voor jouw terugkoppeling.

Ik hoop dat jullie die "time-out periode" als verbeterpunt bij Gainsight neer hebben gelegd.


 

Zijn er meer mensen die sinds een paar weken problemen hebben met inloggen ?
Mijn automatische browser (Edge & Chrome) herkenning voor wachtwoorden werkt niet meer op het KPN forum, ook op mijn oudere iPad niet.


Ik moet zo wennen aan je nieuwe naam, @bnh 😣😁!
En dat geldt alleen voor onze website, dat de herkenning niet meer werkt?
 

Haha ja weer eens wat anders he, als je nou na drie weken nog niet eraan gewend bent gaan we hem weer terug veranderen! Ik wil je natuurlijk geen jaren van kwelling aan doen 😆

Ik heb het met Win 11 op alle browsers en mijn werk iPhone 8.
Probleem speelt op het forum en mijn kpn.


Reageer