Skip to main content
Beantwoord

Verschillende onderwerpen (topics) kunnen niet gevonden worden

• May 3, 2026
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

losbol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

verschillende onderwerpen (topics) kunnen niet gevonden worden, ook niet vanuit de emails die ik krijg als iemand een onderwerp aanmaakt of een reactie plaatst en ook niet vanuit de dropdownlijst als je op het belletje drukt dan krijg ik deze melding in de afbeelding

dit blijft terugkomen, opnieuw proberen levert steeds deze melding op

voorbeelden in KPN TV die ik gevonden heb:

Videoserver niet gevonden 40462

Afspelen mislukt melding bij terugkijken

terugkijken lukt niet

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@losbol 

Een dergelijke situatie wordt vaak (meestal🤔) veroorzaakt doordat een KPN moderator reacties verplaatst, verwijdert of samenvoegt met een ander topic.

Eén van jouw voorbeelden lijkt hier te vinden:

Daar zie je meerdere reacties met “Admin: Reactie verplaatst naar verzameltopic” 

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 3, 2026

Hallo ​@losbol 

Een dergelijke situatie wordt vaak (meestal🤔) veroorzaakt doordat een KPN moderator reacties verplaatst, verwijdert of samenvoegt met een ander topic.

Eén van jouw voorbeelden lijkt hier te vinden:

Daar zie je meerdere reacties met “Admin: Reactie verplaatst naar verzameltopic” 

losbol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 3, 2026

Bedankt ​@RBxx voor je antwoord, de reacties zijn inderdaad verplaatst.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goed dat je het even aankaart ​@losbol, en fijn dat ​@RBxx je al naar het juiste topic gewezen heeft! 

In veel gevallen voegen we het linkje van het topic wel toe, ik denk dat dat hier even ontschoten is. Blijkt maar weer hoe belangrijk het is om 't even toe te voegen in het zinnetje dat we 't verplaatst hebben (Admin: verplaatst naar ...). Dank voor je signaal!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 6, 2026

Hi ​@Alexandra van KPN 

Dat linkje is toch wat lastig.
Bij de verplaatste reactie zetten jullie meestal een terugverwijzing “verplaatst van”.
De link uit de notificatie email bij de gebruiker wijst echter nog naar het oude topic, maar daar staat geen “vooruit” verwijzing. Waar zou die ook moeten staan? De reactie (of het hele topic) is weg.

losbol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 6, 2026

dit is hoe ik er naar kijk:

in het oude bericht de link naar het nieuwe bericht of topic (vooruit verwijzing) opnemen, dan moet het oude bericht / topic nog bestaan

of

in de notificatie email naar de gebruiker de link naar het nieuwe bericht / topic opnemen

dat is natuurlijk lastig als die email al verstuurd is voordat het bericht / topic verplaatst is