Skip to main content

Jouw gebruikersnaam is zichtbaar wanneer je een bericht plaatst in onze community.

Heb jij je bedacht en heb je liever een andere gebruikersnaam? Geen probleem:  één van de moderators kan jouw gebruikersnaam voor je aanpassen. 

Verzoekjes voor het wijzigen van een gebruikersnaam mag je in dit topic plaatsen. Plaats je direct een suggestie voor een nieuwe naam?

Je kunt controleren of een gebruikersnaam nog vrij is, door een @ mention in te geven en te kijken welke gebruikersnamen er dan naar voren komen. Is de door jouw gewenste naam bezet, dan moet je een andere naam kiezen of de naam creatief aanpassen.

Mijn naam wijzigen naar Shy kan niet, die naam is al bezet

Wij streven ernaar om je naam binnen een dag te wijzigen.

Let op: Je gebruikersnaam mag geen namen of merken van KPN bevatten.

Graag gebruikersnaam wijzigen naar Andy-M

Graag gebruikersnaam wijzigen naar Andy-M

Gedaan @Andy-M!

Top!

Dankjewel

Fijne avond nog verder :-)

Overgestapt gisteren van Ziggo naar KPN, maar helaas is Buurman al bezet is, maar ik zou graag de naam willen veranderen in Buurman20 

Alvast bedankt !

Hoi @Buurman20, je naam is vanaf nu veranderd zoals je ziet 🙂

Zouden jullie mijn gebruikersnaam willen wijzigen naar Bob1983? Thanks! 

Gedaan, @Bob1983 :) 

Gedaan, @Bob1983 :) 

Super, bedankt voor de (snelle) service! Nu ik hier toch iemand van KPN tref, zou er iemand naar dit topic kunnen kijken?

Gedaan, @Bob1983 :) 

Super, bedankt voor de (snelle) service! Nu ik hier toch iemand van KPN tref, zou er iemand naar dit topic kunnen kijken?

Graag gedaan @Bob1983!
Topics beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en ik verwacht dat jouw topic snel aan de beurt is!

Kunnen jullie ajb me gebruikersnaam wijzigen naar RicardoH

Kunnen jullie ajb me gebruikersnaam wijzigen naar RicardoH

Ik zou het graag voor je wijzigen @jsteenbergen. Alleen bestaat de gewenste gebruikersnaam al. 

Goedendag,

Ik zou mijn gebruikers naam (op het forum) graag veranderd zien in Visaton. 🙂

Goedendag,

Hoi @Divoc, deze gebruikersnaam bestaat helaas al! Heb je nog een andere suggestie? 

Goedendag,

Hoi @Divoc, deze gebruikersnaam bestaat helaas al! Heb je nog een andere suggestie? 

Ow, zou dat mijn "oude" gebruikersnaam kunnen zijn?🤔

Ben er even "tussenuit geweest" bij de KPN.

Maar dan even denken, wat ik er van ga maken.

Bedankt voor de snelle reactie.

Per 4 Juli ben ik weer terug als klant met een 2 jarig abonnement. Ik heb mijn oude profiel gekoppeld aan mijn account maar wil een andere profielnaam, kan die gewijzig worden naar “ MrMarcie ”. Graag letten op de hoofd- en kleine letters. Alvast bedankt

@MrMarcie 
Ik zie dat dat account er al is maar dat is een account van mij geweest.

Per 4 Juli ben ik weer terug als klant met een 2 jarig abonnement. Ik heb mijn oude profiel gekoppeld aan mijn account maar wil een andere profielnaam, kan die gewijzig worden naar “ MrMarcie ”. Graag letten op de hoofd- en kleine letters. Alvast bedankt

@MrMarcie 
Ik zie dat dat account er al is maar dat is een account van mij geweest.

Ik heb oude account gevonden van MrMarcie waarmee ik een post heb gemaakt. Dit account mag verwijderd worden of geef die een andere naam, AnnaWin bijvoorbeeld dan is het ook opgelost en kan Marcedwin gewijzigd worden in MrMarcie

Blijkbaar heb je in kunnen loggen als MrMarcie. Waarom vraag je dan niet om Marcedwin te verwijderen?

Ik heb oude account gevonden van MrMarcie waarmee ik een post heb gemaakt. Dit account mag verwijderd worden of geef die een andere naam, AnnaWin bijvoorbeeld dan is het ook opgelost en kan Marcedwin gewijzigd worden in MrMarcie

@MrMarcie done!

Blijkbaar heb je in kunnen loggen als MrMarcie. Waarom vraag je dan niet om Marcedwin te verwijderen?

Omdat ik met M 1 post had ooit en met Marcedwin heel veel posts, ook vanaf ik toendertijd klant was. Capisce.

@MrMarcie done!

Super, dank je wel.

Hallo,
Kunt U mijn schermnaam PairQ wijzigen in Mr-Wico.
PairQ was destijds een bevlieging en de naam van een meetinstrument welke nu echt uit de tijd is.
Bij voorbaat dank

Heb hem aangepast, @Mr-Wico :)

@RJW59 graag en dank!

@RJW59 graag en dank!

@RJW59 Gedaan!

Hallo, zou u mijn gebruikersnaam kunnen wijzigen naar Fazjer

Reageer