Geregeld, @Fazjer
Graag mijn gebruikersnaam wijzigen naar JohanRobotics
Graag mijn gebruikersnaam wijzigen naar JohanRobotics
Bij deze geregeld.
Kan mijn naam veranderd worden in @JanT55 ?
Bij voorbaat dank.
Kan mijn naam gewijzigd worden naar: Girafje
Kan mijn naam gewijzigd worden naar: Girafje
Dat kan zeker @Girafje! Bij deze!
Beste,
mijn naam is vandaag opeens veranderd naar F_community. Waarom is dit gedaan? En gelieven hem terug te veranderen naar F_KPN
Ik kan jou dat wel uitleggen @F_Community. KPN is niet toegestaan in een gebruikersnaam. Is enkel voor de moderators van de Community. Heb je dan wellicht een andere suggestie/voorkeur voor wijziging van jouw gebruikersnaam?
Ik kan jou dat wel uitleggen @F_Community. KPN is niet toegestaan in een gebruikersnaam. Is enkel voor de moderators van de Community. Heb je dan wellicht een andere suggestie/voorkeur voor wijziging van jouw gebruikersnaam?
Dan zou ik hem graag veranderen in Klanten_Pesten_met_ Nicko
alvast bedankt
We kunnen jouw gebruikersnaam echter ook niet wijzigen naar 'Klanten_pesten_met_Nicko'. Dit vinden wij niet passen binnen de KPN Community. We kunnen deze wel veranderen in bijvoorbeeld 'Klanten_helpen_met_Nicko'.
Zie ook de huisregels waar het volgende in staat:
We houden niet van…
- Beledigen, schelden, grof taalgebruik en uitlatingen die op een andere manier de fatsoensnormen overschrijden of aanzetten tot polarisatie.
We kunnen jouw gebruikersnaam echter ook niet wijzigen naar 'Klanten_pesten_met_Nicko'. Dit vinden wij niet passen binnen de KPN Community. We kunnen deze wel veranderen in bijvoorbeeld 'Klanten_helpen_met_Nicko'.
Zie ook de huisregels waar het volgende in staat:
We houden niet van…
- Beledigen, schelden, grof taalgebruik en uitlatingen die op een andere manier de fatsoensnormen overschrijden of aanzetten tot polarisatie.
Als we hem veranderen naar Klanten_Helpen_met_Nicko , gaat de klantenservice van KPN ook doen wat hun naam aangeeft namelijk klanten helpen, service bieden aan klanten, dan mag u hem zeker hiernaar veranderen.
Want momenteel past Klanten_Pesten_met_Nicko namelijk beter bij de service die word verleend.
Voor vragen en opmerkingen kun je het beste een nieuw topic aanmaken @F_Community , daar is dit topic niet voor bedoeld.
Ik zie dat je een eigen topic al hebt @F_Community. Daar kun je eventueel ongenoegen kwijt over de klantenservice etcetera. Dit topic is specifiek voor het aanvragen van een naamswijziging. Kan ik je daar nog mee helpen?
Hallo @Jeroen van KPN als je toch forumnamen aan het aanpassen bent pak die van @Ad KPN dan ook meteen even aan, want die forumnaam voldoet dan ook niet aan de regels.
Scherp @JanD. Die gebruikersnaam is ook aangepast.
Graag mijn naam aanpassen aan JBpeeters
bedankt
Jouw gebruikersnaam is aangepast @JBpeeters
Graag mijn gebruikersnaam aanpassen naar @TD13
Graag mijn gebruikersnaam aanpassen naar @TD13
Bij deze voor je geregeld @TD13 :)
Graag aanpassen naar @bnh
Heb ik voor je geregeld @bnh, zal even wennen zijn maar gelukkig heb je een herkenbaar avatar :)
Heb ik voor je geregeld @bnh, zal even wennen zijn maar gelukkig heb je een herkenbaar avatar :)
Ja ik ben niet meer zo salty als vroeger
Zal mijn avatar laten staan haha, super vent is dat trouwens, Raymond Reddington van The Blacklist!
Yes, ik herkende hem al @bnh :)
En heb je trouwens nooit als 'salty' ervaren hoor!
Yes, ik herkende hem al @bnh :)
En heb je trouwens nooit als 'salty' ervaren hoor!
Goed om te horen haha!