Skip to main content

Ik heb namens mijn moeder gebeld, werd in de wacht gezet ik heb gebeld met 0800 nummer er werd nog gezegd dat het gratis zou zijn. nu krijg ik de rekening van 25.27 van mijn provider ben schijnbaar doorgeschakeld naar een 0906 nummer. dit is toch te gek voor woorden.

Ik kan verder nergers een klacht indienen zijn gewoon niet bereikbaar.

Hallo @berdies , dan heb je waarschijnlijk een helpdesknummer van KPN ‘gegoogled’ en dan kom je meestal uit op die dure nummers à €1 per minuut.

Het gratis nummer van KPN is 0800 0402.

Als er al wat te verwijten valt is het alléén jezelf, helaas.

 


Er gaat veel mis bij de KPN mijn moeder is naar een zorginstelling gegaan.

alles in 1 pakket 38.50 onbeperkt bellen.

 extra kosten ruim 7 euro voor het bellen? de fout is toegegeven en zou worden teruggestort.

Het opzeggen van de andere provider is niet gedaan telefonisch wel afgesproken en ik heb niets getekend. nu moet is bij de ander provider kosten betalen omdat kpn in gebreken is gebleven.

Ga ik naar de rechtswinkel of hoe op te lossen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


waar kun je een klachtenbrief naar toe sturen?

wat is het mailadres?

*Admin: bericht samengevoegd


Hallo @berdies KPN kun je niet mailen, wel bellen, 0800 0402, chatten, Facebooken of Twitteren of via onderstaande link:

https://www.kpn.com/search.htm?q=klachten


JanD dit is niet waar ik ben via zo'n thuiswerk mevrouw met een hond op de achtergrond door verbonden want ze wist het niet, toe ben ik doorgeschakeld. ik heb wel degelijk het 0800 nummer gebeld.


 

Ik kan verder nergers een klacht indienen zijn gewoon niet bereikbaar.

Hallo @berdies ,

Een klacht kun je dus via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Verder kan het ook telefonisch of per chat: 

KPN is dus gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 ik heb wel degelijk het 0800 nummer gebeld.

0800-0402 is een gratis nummer. Op jouw specificatie staat het 0906-nummer. Dat is toch echt het nummer wat je gebeld hebt. Helaas komen die nummers in beeld als je via Google naar KPN zoekt. Maar KPN heeft zelf het gratis nummer 0800-0402 op de website staan. Weliswaar redelijk verstopt, maar het is vindbaar. 
 

 


Als je een telefoonnummer zoekt via Google, dan resulteert dat bijna altijd in een betaalnummer. Ook al staat er "Klik hier om de bellen met 0800-0402", reken er dan maar op dat het dan via een betaalnummer gaat.


Hallo @berdies, Wat vervelend voor je dat je per ongeluk gebruik hebt gemaakt van een zogenaamde doorverbind dienst om KPN te bereiken. zoals de andere forum leden al aangaven staan dit soort ‘diensten’ helemaal los van KPN. Telefonisch zijn we bereikbaar via het gratis nummer 0800-0402. Ik wil graag met je meedenken naar een oplossing voor de andere klachten maar aangezien het de aansluiting van je moeder betreft en de problemen vrij specifiek zijn raad ik je aan om contact op te nemen met de collega's van de Klantenservice. Laat je ons weten hier wanneer het probleem is opgelost en uiteraard ook of ik nog iets voor je kan doen?