Skip to main content

Vaker mij gebeld. Geen bericht achtergelaten. 

Goedeavond.beste dat is mijn ook overkomen niet terug bellen weg gooien dat nummer als je terug beld kost je geld. Ikzelf ben er ook in gedrap had het snel door gelukkig maar 5€cent snel op gehangen 🤔


Als je mobiele telefoon hebt, dan kun je dat nummer blokkeren. Je bent niet de enige die hier last van heeft. Als ik op dit nummer google kom ik uit bij Vattenfall BV. Dat is een energieleverancier. 

 

Commentaren bij het nummer 0882111411

04-06-2020

Opgenomen maar na mijzelf bekend een paar maal gemaakt te hebben geen antwoord terwijl er wel geluid op de achtergrond is. 

04-06-2020

opgenomen, en bandje meld, U wordt doorverbonden met U correspondent, daarna niets. 

04-06-2020

Afgelopen weken meerdere malen gebeld door dit nummer. Heb opgenomen om te horen wie het was. Ze zeiden “met Vattenfall, uw huidige energieleverancier”. Toen heb ik gelijk opgehangen. Ze doen zich dus voor als energieleverancier 

18-05-2020

2x gebeld door dit nr, ging paar keer over daarna werd opgehangen 

04-05-2020

Gebeld door dit nr. Niet opgenomen. Kwam mij onbekend voor. Nummer kwam ook niet voor in mn contactenlijst als persoon/bedrijf/instantie. 

02-05-2020

Mijn telefoon gaf aan: "mogelijk fraude". Heb opgenomen, maar hoorde niks aan de andere kant. Opgehangen en geblokkeerd. 

22-04-2020

Paar keer gebeld door dit nummer en voicemail ingesproken gehad maar je hoort niks op de voicemail. 
Mogelijk oplichters


acm : 0882111411
Is van : Contact Center Live B.V.

Dat weer opzoeken bij kvk
Is een “gewoon” nederlands bedrijf

Zie verder dit soortgelijk onderwerp van onlangs :
https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/0887751001-belt-kpn-mij-500243

NB : als een normaal nummer als deze al zo veel achterdocht geeft wat doen jullie dan met stiekeme  (zonder nummer) oproepen ?


Dit nummer (en ook dat nummer uit dat andere topic) wordt gebruikt door een contactcenter. Dat is een bedrijf waar veelal jonge mensen (in opdracht van bv een energieleverancier of provider) proberen abonnementen of contracten te verkopen. 

Reuze irritant. Er zijn genoeg mensen die hierin trappen en die dan ergens ja op zeggen wat ze nauwelijks beseffen.  

Als je de mogelijkheid hebt, dan zou ik dat soort nummers blokkeren in jouw telefoon.


Dat er mensen / bedrijven zijn die je willen verleiden tot iets wat niet in jouw belang is dat onderschrijf ik zeker !

Maar wat ik bedoel te zeggen, een 088 nummer is niet per definitie verdacht, het is een  . . . Laat maar, anders val ik in herhaling.


@0882111411 wie is dit Ik zie dat je username de lading aardig dekt 😉 . Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je al van advies bent voorzien! Plaats gerust nog even een bericht als er iets niet duidelijk is.


Reageer