Skip to main content
Antwoord

0906 nummers blokkeren op mijn vast nummer

• January 2, 2021
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo ik wil graag 0906 nummers blokkeren op mijn vast nummer. Ik kom steeds in een soort van kringverwijzing terecht. Hoe kan het blokkeren regelen ?

Beste antwoord door PeterG

Hoi, @Hubn 

Als je vaste telefoon via het modem hebt bij Alles in één of Hussel dan doe je dat via MijnKPN.

Log in op MijnKPN: Producten → Thuis → Abonnementsgegevens: (klikken op) Informatie & instelllingen → Vaste Telefoon. En dan daar je keuze maken onder ‘Servicenummers’ en opslaan! Onderaan die kolom!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 2, 2021

Hoi, @Hubn 

Als je vaste telefoon via het modem hebt bij Alles in één of Hussel dan doe je dat via MijnKPN.

Log in op MijnKPN: Producten → Thuis → Abonnementsgegevens: (klikken op) Informatie & instelllingen → Vaste Telefoon. En dan daar je keuze maken onder ‘Servicenummers’ en opslaan! Onderaan die kolom!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Hubn. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat PeterG al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Is het inmiddels gelukt?