Ook ik zou nummer 1888 willen blokkeren. Mijn laatste factuur telt bijna 9 euro naar dit nummer, gebeld waarschijnlijk door mijn stiefzoon. Dus ff vertellen hoe ik dat kan doen graag... Het is bij ons niet de eerste keer, dat gebeurt regelmatig, en nu ben ik een beetje zat. Dus voor mij is er nu twee oplossingen mogelijk : of ik kan dit nummer blokkeren of ik geef mijn vaste telefoon op!
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beantwoord
1888 blokkeren of vast nummer opzeggen
Beste antwoord door wjb
Marina_ schreef:
Hoi @MichelArmandDemai , We blokkeren het nummer 1888 alleen bij hoge uitzondering. De situatie die je omschrijft valt niet onder deze hoge uitzonderingen en daarom mag ik dit nummer niet blokkeren. Hierdoor trek ik de conclusie dat je jouw vaste telefoonnummer wilt opzeggen. Daar kan ik je wel bij helpen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Jullie zijn bij vaste telefonie verplicht om 18** nummers te blokkeren, dus ga nou niet zeggen dat jullie dat niet kunnen of mogen, het is gewoon een kwestie van moeten.
Bron.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.