Skip to main content

Via de chat werd ik er tot 3x toe uitgegooid, dus nu maar op deze manier de vraag. Voor een familielid met Alzheimer beheren wij de diensten. Wij willen voor KPN vast bellen 18xx servicenummers blokkeren. Volgens Marjan van de chat kon dat niet. Toen ik vroeg of de enige manier om het te regelen een klacht bij de ACM in te dienen of het abonnement opzeggen ging zij het ineens nazoeken. Daarna werd tot 3x de chatverbinding verbroken. Ik heb nog geen antwoord en zie  nog steeds graag een antwoord tegemoet.

@JLxx, mijn collega heeft er opnieuw naar gekeken en het zou nu écht geblokkeerd moeten zijn. Voor eventuele gemaakte kosten kan je bij mij terugkomen in het topic of middels een privébericht! 


@Susan_ Ik kan nu melden dat de nummers echt geblokkeerd zijn. Bedankt voor de moeite. Jammer dat het via zo'n moeilijk proces moest lopen.  Dat maakt het voor klanten vervelend, en duur voor KPN (gezien al het werk wat jullie erin moeten steken; dat zien de mensen indirect terug op de rekening). Nogmaals de tip dat KPN regelt dat je dit via MijnKPN kan instellen.


@JLxx, fijn. Het even geduurd inderdaad maar uiteindelijk is het gelukt! Bedankt voor je terugkoppeling :blush:


Reageer