Skip to main content

Bij xs4all kon ik zonder probleem een 2de vaste lijn aanvragen binnen mijnxs4all.nl
Waarom kan ik dit niet binnen mijnkpn aanvragen en moet ik hiervoor de klantenservice bellen op 0800 0402?

Lijkt mij niet zo moeilijk om dit in te regelen.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

Hallo @Casper9561 , wat is het probleem om na het weekend even gratis te bellen?


Waarom bellen, bij XS4all wat ook kpn is, kon ik het simpelweg via mijnxs4all aanvragen.
Zie het probleem niet zo om dit binnen mijn kpn in orde te maken.

Vaak als ik bel naar de 0800-0402, sta ik vaak al 30 min of langer aan de lijn.
Die luxe heb ik niet in deze tijd.


sta ik vaak al 30 min of langer aan de lijn.
Die luxe heb ik niet in deze tijd.

Dat klinkt sneu. Dat je geen 30 minuten vrije tijd hebt. Ik mag graag een film kijken of serie bingen (max 4 afl. op één avond) ofzo.

Als ik bel dan zet ik de speaker aan en kan nog van alles doen terwijl ik wacht. Zodra de medewerker zich meldt richt ik me op de telefoon. De wachttijd is op die manier ook geen verloren tijd.

Ik neem vaak niet eens meer de moeite om met iemand wat af te spreken. Ze hebben inderdaad nooit tijd voor een hele avond of middag.

XS4ALL is weliswaar van kpn maar het is geen kpn. Eigen software, eigen internet, eigen helpdesk, eigen apparatuur in netwerk. Alleen hupsen ze mee met KPN TV.


ik heb geen tijd voor 30 min aan de lijn te zitten of om naar een film/serie te kijken, ik werk namelijk nog steeds 7 dagen in de week 12 tot 14 uur per dag.

dus hoezo sneu, ik ben blij dat ik tegenwoordig werk heb, kan helaas niet iedereen zeggen in deze tijd jammer genoeg.


Het zijn nog steeds separate systemen!! Wat bij de één wel kan, kan niet bij de ander en andersom. Dus ik ben bang dat je toch moet bellen voor je verzoek.

De technische integratie vind plaats begin volgend jaar. Bij xs4all kan je nu geen nieuwe abonnementen of i.d. meer aanvragen, sinds gisteren.

Geduld is een schone zaak… nu heb je haast, straks ga je langzaam vooruit…


Jullie hoeven mij niet te vertellen hoe de techniek werkt van kpn of xs4all, dat weet ik zeer goed hoe het bij beide werkt.
Van de migratie is ook al lang bekend, ook al is deze al bijna 2 jaar lang uitgesteld.
Ben zelf techneut, als je niks hebt toe te voegen voor een oplossing, zeg dan liever niks.

 


Nu begrijp ik het beter dat van die 30 minuten…. 

 

Fijne kerst! 


Nu begrijp ik het beter dat van die 30 minuten…. 

 

Fijne kerst! 

dank je, jij ook. Excuus als ik wat kortaf overkom, niet mijn bedoeling.