Skip to main content

ik plaats dit voor mijn moeder(op leeftijd) heeft 3 maanden zonder telefoon moeten doen

Mijn moeder kwam erachter dat op 20 feb. ze niet kon bellen heb toen naar KPN gebeld wat de oorzaak was na vele malen we bellen u terug (dus niet) kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die mij kon zeggen dat er een kabel was kapot getrokken tijdens graafwerkzaamheden

Heb toen gevraagd hoe lang dat gaat duren voor te repareren antwoord we houden u op de hoogte(dus niet) weer tig keer gebeld tot ik er iemand aankreeg die kon zeggen dat het bedrijf dat de kabel moet maken eerst een vergunning moest aanvragen bij mijn gemeente om te mogen graven(aanvraag zou 10 weken in beslag nemen)  zou mij ook op de hoogte houden van de gang van zaken(dus niet)

Mijn moeder heeft iedere dag geprobeerd als de telefoon het deed en op 19 mei deed hij het 

Ik vind dit ronduit schandalig van KPN ben nu bezig met aanvraag voor schadevergoeding online krijg je steeds foutmeldingen(slim bekeken KPN) weer bellen wordt weer van de ene na de andere doorverbonden en op het laats zeggen ze de afdeling die je nodig hebt werkt maar tot 18:00(heb je al 3 kwartier aan de telefoon gehangen)

Heb mijn moeder ook gezegd zeg het gewoon op want dit is gewoon schandalig

Gelukkig is er niks met mijn moeder aan de hand geweest maar is wel al die tijd erg ongerust geweest als er iets zou zijn en niet kunnen bellen

Hoi @darcan, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Het is ook zeker niet netjes hoe het gegaan is. Als een collega zegt je op de hoogte te houden, dan moet dat ook gewoon gedaan worden. Excuses dat het anders is gelopen. 

Verder natuurlijk een hele vervelende zaak dat jouw moeder zo lang zonder vaste lijn heeft gezeten. Maar zoals je al heb begrepen staan we er niet alleen in als iemand de kabel kapot graaft. We kunnen en mogen niet altijd zomaar graven, daar is inderdaad soms een vergunning van de gemeente nodig. Die heeft even op zich laten wachten begrijp ik, maar gelukkig is het nu weer opgelost.

Nu wil je een vergoeding voor de tijd zonder telefoon, maar dan werkt ook nog de website niet mee. Ik wil dan ook graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer een de naam van de contractant van jouw moeder? Ik hoor graag van je als je dat gedaan hebt. 


Dank je wel voor je reactie

 

Alles is geregeld krijg de 3 maanden volledig vergoed

Het enige wat ik erg storend vind bij KPN klantenservice is dat je  3 a 4 medewerkers aan de  lijn krijgt iedere keer je hele verhaal moet uitleggen voor dat je bij de juiste persoon bent had ik nu ook weer om de vergoeding te vragen(en ondertussen hang je wel een half uur tot drie kwartier aan de lijn)

Waarom kun je niet gewoon een mail sturen met je vraag/probleem dan kunnen de personen die er overgaan de mail lezen en de juiste persoon je een mail terugsturen met de oplossing/voorstel of een contactformulier op de webpagina zetten

Dan hoef je tenminste niet tig keer je verhaal uit te leggen

 

Met vriendelijke groet,

 

darcan


Fijn dat het nu geregeld is. Alleen het had niet zoveel moeite moeten kosten, mee eens. 

Verder hebben we meerdere mogelijkheden om contact te zoeken. Je kan bellen, chatten, Facebook, Twitter of hier via het Forum. Moet iets naar een bepaalde afdeling zullen we dat zeker doen.

Mocht je zo nog vragen hebben, laat het vooral weten.Â