Skip to main content

We kochten een nieuwe huistelefoon in de XXL KPN winkel Eindhoven. De kassabon zou per mail worden gestuurd maar dat gebeurde niet. Het blijkt niet mogelijk contact op te nemen met zo'n winkel om navraag te doen. Ook digitaal is dat onmogelijk, zelfs een afspraak maken lukt niet.  Hoe krijg ik deze vraag op het juiste adres?

Gewoon weer terug gaan naar die winkel is geen optie?


Dat is dan weer twee keer 25 km rijden! Wat een zootje!


Was er geen telecomwinkel dichterbij? Hier 3 w.o. een Mediamarkt, die ook huistelefoons hebben. En bovendien zeker 20 % goedkoper (of minder duur) dan vrijwel dezelfde als bij kpn… Bij kpn is dect flink aan de prijs namelijk (De Dallas en Chicago modellen).

Of fysieke winkel van BCC, Coolblue, Blokker.


Hallo @Gebruiker2022, welkom op het KPN forum! Ben je toevallig alweer langs de winkel geweest of heb je mijn hulp nog nodig? Indien je mijn hulp nog kunt gebruiken, kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. Ik heb dan wel wat meer informatie van je nodig:

  • Wat voor toestel heb je precies gekocht?
  • Wanneer (datum en tijd) heb je het toestel gekocht?
  • Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.